מה הם תופי סנר ואיך לבחור סנר איכותי?

$(function(){setImageBanner('7b5d38b1-3205-4a3a-b307-95e0e69c0ef0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

כל מי שניגן פעם בתופים או מנגן כעת כחלק מלהקה או מסולו, מכיר בכוחו של תוף סנר. תופי סנר הם מבין התופים החשובים ביותר במערכת התופים. בתחילת דרכם הם פותחו כתופים צבאיים שנועדו למצעדים, והיום ניתן למצוא אותם בקרב נגנים רבים. לתוף סנר יש צליל חזק וחד שמשיגים הודות לרשת של מתכת אשר נמצאת במצב מתוח מתחת לעור התוף התחתון. אם גם אתם רוצים לקנות תוף סנר, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

5 טיפים לבחירת תוף סנר שכדאי לשים אליהם לב

בין אם מעוניינים להקים תזמורת או להתפתח מבחינה מוזיקלית באופן אישי, תופי סנר למכירה מוצעים לכל מי שמבקש. הסוד הוא לבחור את התוף המתאים. אלה כמה דברים שאתם צריכים לדעת אם רוצים לקנות תוף סנר:

  1. האם התוף מיועד למתחילים או למתקדמים?

כמו בכל תחום בחיים, גם בעת בחירת תוף הסנר הראשון חשוב לחלק את השאלה לשניים: האם אתם מתופפים מקצועיים או לא? תופי סנר מתחלקים לסוגים שונים, חלקם מיועדים לשימוש מקצועי יותר ואחרים לשימוש אישי, וגם המחיר בהתאם. כך, ישנם תופים שעולים כ-450 שקלים, בעוד תופים אחרים עשויים לעלות כ- 2,500 שקלים ויותר.

  1. מהו הגודל של הסנר?

תופי סנר למכירה מוצעים בגדלים שונים, כאשר גדלים אלה נעים בין 6" ל-"16 מבחינת הקוטר. מכל מקום, אם רוצים ללכת על בטוח מומלץ ללכת על 14". כמו כן, חשוב לזכור שככל שתוף הסנר קטן יותר, כן הצליל שהוא מפיק גבוה יותר.

  1. מהו העומק של הסנר?

לכל תוך יש עומק. העומקים הסטנדרטיים של תופי הסנר נעים בין 3.5" ל-8". בדומה לגובהו של תוף הסנר, גם העומק שלו משפיע על הצלילים. לדוגמה, ככל שמדובר בסנר בעל עומק צר יותר, כן מנגנון הרשת ועור התוך ישפיעו יותר על הצליל שניתן להפיק ממנו, והוא יהיה גבוה יחסית. וככל שמדובר בתוף סנר עמוק יותר (מ-6.5" והלאה), כן נוכל להפיק ממנו צליל עמוק ונמוך יותר. למתחילים – אם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לבחור תוף בעומק של 5".

pixabay

  1. מאילו חומרים עשוי התוף?

כאשר מעוניינים לקנות תוף סנר, כדאי לתת את הדעת לחומרים שממנו הוא עשוי, שכן סוגי העץ והמתכת שמהם עשויה המעטפת של התוף משפיעים על הצליל שהוא מפיק. לדוגמה, מעטפת מסוג עץ מייפל תעזור לכם להפיק צליל מאוזן, בעוד מעטפת העשויה ממתכת פליז תסייע לכם להשיג צליל מדויק. אם מעוניינים להפיק צלילים גבוהים במיוחד, תוך בעל מעטפת מעץ אשור הוא הכתובת. ואם המטרה היא להעניק לצליל התוך עוצמה רבה, מומלץ לרכוש תוף בעל מעטפת העשויה מנחושת.

  1. ממה עשויים החישוקים של תוף הסנר?

בימינו מרבית החישוקים של התוף עשויים מפלדה, ועדיין ישנם מקרים שבהם הם עשויים מעץ. כשקונים תוף סנר חשוב לוודא שמדובר בחישוקים חזקים שלא יכולים להיקרע פתאום (ואם זה קורה באמצע ההופעה אז עוגמת הנפש גדולה אף יותר). התופים המומלצים יותר הם אלה העשויים מפלדה חזקה.

אם נסכם, ראינו כמה מאפיינים חשובים שצריכים להיות לתוף סנר ואילו דברים עליכם לבדוק לפני שאתם קונים את תוף הסנר הראשון שלכם. מעבר לכך, מומלץ לרכוש את התוף מחברה מוכרת וידועה המספקת מגוון רחב של מוצרים איכותיים – החל מתופים המיועדים לחובבניים ומתחילים ועד לתופים שיוצרו במיוחד עבור מוזיקאים שלוקחים את יצירותיהם ברצינות. מכל מקום ברגע שיודעים איזה תוך אתם רוצים, השמים הם הגבול. תוכלו לרכוש את התוף בבטחה ולצרף אותו למשפחת הכלים שלכם.

 pixabay

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה