מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול?

$(function(){setImageBanner('b28f280a-fd98-4248-8200-2307e824474f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

בכל שנה כאשר חודש יוני מגיע, אנו ההורים מתחילים להרגיש את החופש הגדול שמגיע בצעדי ענק ואומר לנו, חברס' תתחילו להכין הפעלות ואטרקציות לחודשיים הבאים כי יש לכם ילדים שיושבים בבית ואינכם רוצים שכל היום ירבצו מול הטלוויזיה. לא לכל ההורים יש את הזמן לשבת ולתכנן עכשיו מסלולי טיול מפורטים, אנו הורים עובדים ולכן אנו זקוקים למקור מידע זמין עם רעיונות להפעלות. לכן פנינו אל צוות פורטל קרמל – פורטל הפנאי של ישראל לקבל מידע בנושא כדי שתוכלו לתכנן את החופש הגדול ממש בקלות. בפורטל קרמל יש מגוון רחב של הפעלות ואטרקציות לכל גיל ולכן הידע שלהם נרחב בנושא. בכתבה הבאה נספר על מספר הפעלות מומלצות על פי הצעתם.

freepik

הפעלות שניתן לעשות בקייטנות

בחודש הראשון של החופש הגדול, רבים מהילדים הולכים לקייטנה, שם הם נפגשים עם עוד ילדים, לפעמים ילדים שהם מכירים ולפעמים כאלו שלא. מפעילי הקייטנה מכינים הפעלות ליום שלם. אנו ריכזנו מספר הפעלות מומלצות לקייטנה שאתם כהורים יכולים לקחת את הילדים בנפרד ומפעילי הקייטנות בהחלט יכולים לאמץ. כמו כן, חשוב להתייחס לעניין המגדרי ולתכנן הפעלות לבנים ולבנות כדי שכולם יוכלו להנות.

  • חדר בריחה לקבוצות גדולות
    בין מבחר הפעלות מומלצות לקייטנות תמצאו את האופציה הנפלאה של חדרי בריחה. בקייטנה מתחלקים הילדים לקבוצות ולכל קבוצה מדריך. ניתן בהחלט להכין חדר בריחה לכל קבוצה ולעבור ולעשות מספר סוגים של חדרי בריחה, כאשר כל יום כל קבוצה עושה חדר בריחה אחר. הורים לילדים יכולים לאסוף מספר חברים ובני דודים ולהכין את ההפעלה הזו בבית.
  • מתנפחים לכל הגילים
    עוד אטרקציה נפלאה שניתן לבצע בקייטנה וגם בבית היא להזמין מתנפחים ליום שלם. הילדים יהנו מאוד ואתם תהיו חופשיים לעשות פעולות בבית.
  • להגיע לקטיף
    לכל עונה יש את פירות העונה מאפיינות אותה וכך קורה גם בקיץ. לקטיף ניתן ללכת בקבוצות ומה שיפה בהפעלה זו שניתן לאכול בדרך פירות שקטפתם כי מדובר בהפעלת קטיף עצמי. תוכלו למצוא המון סוגים של מקומות לקטיף בעיקר בצפון הארץ.

הפעלות שניתן ללכת אליהם יחד עם ההורים

  • טיולי טבע
    אחד הערכים הנהדרים להעביר ולהנחיל לדור הצעיר הוא אהבת הארץ והדרך היפה ביותר לעשות זאת היא בעזרת טיולים בארץ. כיום יש המון מסלולים של רשות הטבע והגנים. מסלולים אלו סומנו והם בטוחים להליכה. מומלץ להיכנס לפורטל קרמל ולבדוק את הקושי של כל מסלול והאם הוא מתאים לגיל הילדים שלכם.
  • להוציא אנרגיה בלייזר טאג
    בחופש הגדול כל ילד נמצא בביתו ופחות נפגשים עם ילדי הכיתה. ניתן ליצור קשר באמצע החופש עם ילדי הכיתה וללכת יחד ללייזר טאג. משחק סופר מגניב לקבוצות שבו כל קבוצה צריכה לגנוב את הדגל של השנייה. יש כאן המון ערכים של שיתוף פעולה, תקשורת והקשבה שמאוד נחוצים עבור כיתה מגובשת.

לסיכום, החופש הגדול הוא לא קללה ויש המון דברים שניתן לעשות. בין ההפעלות והאפשרויות שציינו פה יש עוד רבות גם בפורטל קרמל, הנכם מוזמנים להיכנס ולתכנן את הפעילות שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה