מה מכסה ביטוח רכב מקיף?

$(function(){setImageBanner('8fb7c79c-4d93-4931-8b1e-59bf56bb02ae','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

הגיע הזמן לעשות מעט סדר בכל הבלגן של ענייני הביטוחים. לחברות הביטוח יש יכולת לתמרן בין ביטוח מקיף וג', משמע להציע הצעות שונות לכל הלקוחות שלהן על מנת למשוך עוד אנשים לרכוש את הביטוח דרכם. זאת בשונה מביטוח חובה אשר הוא כמו סטטוס קוו, קשה מאוד להציע שינויים בביטוח זה מכיוון שהוא חוק על פי המדינה.

depositphotos

ביטוח מקיף הינו ביטוח הכרחי לכולם, גם אם יש לכם רכב ישן. ביטוח מקיף לא מגן עליכם רק מפני נזקים שנגרמו לרכב שלכם, אלא גם לרכבים אחרים.

 

מהו ביטוח רכב מקיף?

ביטוח רכב מקיף בהגדרה הכללית שלו מגן עלינו מפני נזק אשר נגרם לרכב שלנו ולרכב אשר היה מעורב בתאונה. הפוליסה הסטנדרטית תכלול בתוכה גם מקרים אובדן רכב, גניבה, ונזקים שנגרמו כתוצאה של הטבע (ברק, שיטפונות, נזקי מזג אוויר ועוד). כמו כן, נזקים אשר נגרמו בזדון כל עוד לא נעשו על ידי בעל הרכב המבוטח. רבים נוטים לחשוב שביטוח מקיף גם מכסה אותנו מפני תקלות. בשביל זה יש לכם את אחריות הרכב, ואם אינה בתוקף עליכם יהיה לתקן את הרכב מכספכם הפרטי.

 

כמו כן, תוכלו להוסיף לביטוח הסטנדרטי אפשרויות מגוונות יותר כדי שתהיו מבוטחים לגמרי, או מצד שני תוכלו לבטח בהשתתפות עצמית ותשלמו פחות. השתתפות עצמית לא מומלצת על ידי המומחים, אבל עדיף השתתפות עצמית מאשר לנסוע ללא ביטוח מקיף. שימו לב האם בביטוח שבחרתם יש גם שירותי גרירה במקרה בו הרכב נתקע. 

 

איך עושים ביטוח רכב אונליין?

ביטוח רכב אונליין ניתן לעשות או דרך אתר החברה או דרך אתר נטרלי להשוואת מחירים. ברגע בו אתם נכנסים לאתר תוכלו להזין את הפרטים האישיים שלכם ולקבל הצעת מחיר. שימו לב מי החברה אשר אתם מבטחים דרכה, לכל חברה יש את הזנת הפרטים המתאימה לה. עם זאת, כל החברות ירצו אינפורמציה זהה הקשורה לפרטים אישיים ופרטי הרכב כדי לאמוד את מחיר הביטוח בהתאם. רכב משנת 2007 לא יהיה זהה במחיר הביטוח לרכב טסלה חדש. 

 

ביטוח רכב אונליין - הבחירה המשתלמת

ביטוח רכב אונליין מקנה לנו מספר רב של יתרונות אותם נמנה עכשיו. היתרון הראשון מאוד אופייני לרוח הישראלית, זמני ההמתנה. במקום שתצטרכו להמתין לנציג שירות דקות ארוכות תוכלו בכמה שניות לסיים את ההרשמה באתר ולהיות מבוטחים. כמו כן, כאשר אנו מבטחים את הרכב שלנו אונליין אנו רואים באופן ברור יותר את כל מה שיש לחברה להציע לנו, אנו יכולים לבחור במסלולים משתלמים יותר מהמסלול בו היינו עד היום. תמיד המחיר בביטוח אונליין יהיה זול יותר, בעיקר בשל העובדה שהחברה לא לוקחת כסף על כל התהליך הבירוקרטי של ההרשמה דרך נציג שירות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה