$(function(){})

אף הסטוץ מהווה סוג מסוים של מערכת יחסים, אומנם מדובר אודות מערכת יחסים קצרצרה ביותר ובדרך כלל יש בה אג'נדה ספציפית ביותר, אבל בכל זאת מהותה היא מערכת יחסים. הסטוצים הם בעצם סוג של ניסיון ממוקד ומהיר, אשר נועד להשיג מטרה מסוימת, תוך כדי קיומה של המודעות של אחרי מה אתם תרים בדיוק ולא מעבר לכך. בתום מציאת האובייקט שלכם לסטוץ, בפאב או באתרי אינטרנט, כל מה שנשאר לכם עתה הוא לפנות למין השני ולומר לו את משפט הפתיחה האולטימטיבי שלכם, האחד שבכל זמן נתון משרת את האינטרסים שלכם, כמו למשל – אמירה סרקזית, מלווה בחיוך הכי חינני שלכם, טיעון בנלי שמקורו משיכת תשומת לב, קריצה ערמומית וכיוצא בזה. בתום הסטוץ ייפרדו דרכיכם וסביר להניח, כי לא תיפגשו יותר לעולם. יש בני אדם שדוגלים בכך כאורח חיים רוטיני וחיובי ויש בני אדם אשר מאוד סולדים מדרך זו. אבל מה שעובדתי ביותר, אין שום סיכוי שמהסטוץ תתפתח בהמשך כל מערכת יחסים רצינית.

freepik

האם סטוץ הוא רק עבודה?

סטוץ בעיקרון מהווה רק סוג של חוויה אינטימית ללילה, ואין לראות בסטוץ רק עבודה שצריך לעשות, בשביל עבודה כזאת אפשר למצוא צעצועי מין, יד פעילה, או לצפות בפורנו. לא מומלץ לראות בבני הזוג לסטוץ כאובייקטים שנועדו רק עבור סיפוק. אף במידה והסטוץ מצוי בדרגה הכי נמוכה של היחסים המיניים בין שני המינים, לא קיים כל היגיון או צורך לעשות הפרדה. הרבה יותר מהנה שתפתחו את הראש שלכם לחלוטין ותביעו כלפיהם כבוד אלמנטרי.

כל מה שרציתם לדעת על אתר זיגוטה הכרויות -

אתר זיגוטה הכרויות מציג לכם פלטפורמה של היכרויות, לרוב ללא כל עלות, תוך כדי הצגת תכנים אשר נבחרו באופן הכי קפדני, באמצעות המיטב של נותני השירות, כאשר מה שמניע אותם הוא לעזור לכם במציאת החצי השני שלכם, שיענה על כל הדרישות והמאוויים שלכם. בשל הרפרטואר העשיר של צוות אתר זיגוטה, אנו עדים ליצירת המון מערכות יחסים חיוביות, שאף הובילו לחופה וקידושין.

מה המשמעות של להכיר בלי להתחייב?

האלמנט הכי משמעותי והראשון לקיומה של מערכת זוגית אידיאלית נעוץ באלמנט של המחויבות. במידה ואחד מבני הזוג מעוניין בקשר של להכיר בלי להתחייב, או שהוא מתנהג בצורה שמערערת את הביטחון בזוגיות, כי אז יש קושי לומר בפה מלא כי הזוגיות הזאת תהיה מספקת, ויציבה לטווח הארוך. האלמנט החשוב השני במערכת יחסים מקורו באינטימיות ואז קיומה של תשוקה. קיימים בני אדם אשר טוענים כי ללא התשוקה שמציתה את הרצון להיות ביחד, לא ניתן לבנות נכונה קשר זוגי. הדבר נכון במרבית המצבים, ברם במצב הטוב התשוקה תשנה את העוצמה שלה עם חלוף השנים ולפעמים גם תרד באופן ניכר, אך כאשר לא מתקיימת בין בני הזוג כל מחויבות, כי אז אין דבר אשר יחזיק את בני הזוג ביחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה