מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מתנפחים לילדים?

$(function(){setImageBanner('a8fc6b2e-f124-44c1-b94e-f46417169cd2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אטרקציה אהובה ומפעילה שנותנת לילדים, ולנו ההורים והצוותים, הרבה מאוד – מתנפחים. מתנפחים הינם פתרון נהדר שמאפשר להפעיל ילדים תוך שהם פורקים אנרגיות לרוב. בלי להזיק ובלי להסתכן.

shutterstock

אם החלטתם לצאת לרכוש מתנפחים לילדים אתם צריכים לבדוק כמה דברים. כדי שתקנו נכון ותהיו מרוצים מהמוצר שאתם חוזרים אתו הביתה.

זה מה שאתם צריכים לבדוק לגבי מתנפחים לילדים

  • מתנפחים לילדים חייבים להתאים לגיל הילדים ולממדי הגוף שלהם. גם בגלל שיש הגבלה לכל מוצר, ואי אפשר לאפשר לילד ששוקל 35 ק"ג לקפוץ על מתקן שמיועד לילדים במשקל מקסימלי של 30 ק"ג... אך מעבר לכך, כדי שמתנפח יאתגר את הילד ויגרום לו להתעניין בו, חשוב לבדוק שהוא מתאים בגודל ובייעוד שלו. אין דומה מתנפח לילד בן 4 לכזה שיאתגר ילד בן 8.
  • בטיחות הוא נושא מרכזי ביותר בכל מה שקשור לפעילות פיסית לילדים. זה רלוונטי מאוד כאשר רוכשים מתנפחים. גם בגלל שצריך לוודא שאתם רוכשים מוצר שיש לו תו המעיד על היותו מתאים לדרישות הבטיחות. וגם בגלל נושא ההתאמה לגיל הילד. קל לאתגר ילד קטן עם מתקן ענק ממדים. הוא אפילו עשוי לשמוח מאוד. אך רמת הסיכון עלולה להיות גבוהה מאוד.
  • מתנפחים נראים קטנים בהיותם מרוקנים מאוויר. רק תמלאו אותם תגלו את הגודל האמתי שלהם. בדיוק לכן צריך לעבוד עם מידות מדויקות. צריך להתייחס לאורך, לרוחב וגם לגובה של המתנפח כאשר הוא מלא. זאת כדי לוודא שאתם רוכשים מתנפחים שיש לכם מקום לנפח אותם. יש להשיג מתנפחים לשימוש פנים ביתי לעומת מתקנים לחצרות. בכל מקרה חובה לוודא כי המתקן מתאים בגודל ויכול לשמש בשטח בו תרצו להציב אותו.
  • חובה להתייחס לנוחות השימוש במתקן. אם המתנפח מאתגר מידי, מסורבל לניפוח וקשה לארגון לאחר השימוש, הדבר עלול להתקיל אתכם. זה יגרום לכם לחשוב יותר מפעמיים אם כדאי בכלל להוציא ולנפח. כלומר, צריך לוודא שהשימוש במתנפח זמין ופשוט ולא דורש יותר מידי כוחות.
  • חיבור לחשמל הוא נקודה הכרחית. כי כל משך הפעילות המפוח צריך להיות מחובר לשקע. זה אומר שאתם חייבים לוודא שבאזור בו אתם רוצים להציב את המתנפחים יש שקע נגיש. שלא יהיה צורך למשוך חוטים מפה ולשם.
  • יש לוודא את האיכות של המוצר. יש מתנפחים ברמות עובי שונות ומסוגים שונים של חומרים. החומר חייב להיות עמיד ואיכותי מאוד כדי שתוכלו להפיק מהמתנפחים תועלת משך זמן רב וללא חורים ונזקים אחרי כל שימוש. חשוב לזכור שאמנם יש אופציות לתקן חורים שנוצרים במהלך השימוש, אך במוצר טוב שעושים בו שימוש סביר לא אמורים להיות נזקים בתכיפות גבוהה.
  • וודאו כי המתנפח מאתגר את הילד. ניתן לבחור מתנפחים מיוחדים יותר כדי לעורר עניין ולהביא את הילדים לקפוץ וליהנות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה