מה תיקחו איתכם לפיקניק, וגם מה לא

$(function(){setImageBanner('029cc026-7319-4ac2-86e5-9253da4a31c6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

טבע, נופים יפים ואוכל טעים - אין כמו פיקניק כדי לבלות זמן איכות עם המשפחה. פיקניק הוא צורת הבילוי המושלמת כשרוצים לראות אחד את השני ואין חשק לארח. בימי הקורונה הוא גם יכול להיות הזדמנות מצוינת לראות חברים וקרובי משפחה באוויר הפתוח, במינימום סכנת הידבקות.
אז יוצאים לפיקניק - מה לארוז? להביא אוכל מהבית או להזמין פיצה? הדבר הכי חשוב בפיקניק זה הארגון, ואנחנו כאן כדי לעזור - קיבצנו עבורכם כמה טיפים שיהפכו את ארגון הפיקניק שלכם למשימה פשוטה במיוחד.

pexels

לפני הכול - בוחרים מקום

מה שנחמד בפיקניקים זה שלא צריך יותר מדי בשביל להפיק אחד מוצלח. אחד הדברים שהכי כדאי להשקיע בהם מחשבה הוא המיקום של הפיקניק. זה יכול להיות באחד מיערות קק"ל, שבהם פזורים שולחנות פיקניק רבים, על חוף הים או בפארק ליד הבית. מה שהכי חשוב לוודא זה שיש צל, כך שאם בחרתם לנסוע בסוף השבוע למקום פופולרי, כדאי להגיע מוקדם ולתפוס לעצמכם פינה מוצלת. אם אתם מתכננים פיקניק משפחתי, שווה למצוא נקודה שבה יש מתקני שעשעים לילדים. אחרי הכל, אם הילדים עסוקים, זה מפנה לכם הרבה יותר זמן של שקט ומנוחה.

דבר נוסף שכדאי לוודא זה הוא שיש באתר שולחנות פיקניק, ואם אין - רצוי לדאוג לשולחן מתקפל מהבית, או לפחות למחצלת שתהיה גדולה מספיק עבור כולם.

 

מה אוכלים?

היתרון הבולט של פיקניקים הוא שמאחר ואף אחד לא נחשב ל"מארח", אפשר לפזר את האחריות על הכיבוד בין כל המשתתפים. כדאי לקבוע מראש מי מביא מה, כדי שלא תיתקעו עם שלושה סלטי ירקות ובלי מנה עיקרית אחת. הכלל המקובל הוא שמי שמכין מנה פשוטה יותר יהיה אחראי גם להביא פריטים נוספים - אולי כמה בקבוקי שתייה או קינוח. 

לפעמים אין חשק לבשל, ולמקרים כאלה כדאי לזכור שלא תמיד חייבים להביא הכול מהבית. אם מדובר באירוע קליל יותר, ובטח אם מדובר באירוע שיש בו הרבה אנשים, משלוח פיצה יכול לסגור לכם את הפינה הזאת. ואפשר גם לשלב - להכין חלק מהכיבוד בבית, ולהזמין פיצה כמנה עיקרית.

 

 

מצטיידים במחשבה תחילה

כדאי להשקיע בצידנית שתהיה גדולה מספיק בשביל כל מה שאתם רוצים לקחת. חשוב לזכור לקחת את כל הציוד הנלווה - אם אתם מתכננים להכין סלט במקום, לא כדאי להיתקע בלי קרש חיתוך או סכין. גם פותחן בקבוקים הוא פריט קטן אך חשוב, רצוי כזה שמשלב גם פותחן קופסאות שימורים.

אל תשכחו לארוז צלחות, כוסות וסכו"ם. אם בעבר היה מקובל להגיע לפיקניקים עם כלים חד פעמיים, המגמה היום היא להביא כלי פלסטיק רב פעמיים שאפשר לשטוף אחר כך, או לפחות כלי במבוק מתכלים. בכל אופן, אל תשכחו לקחת שקית זבל כדי שתוכלו לפנות אחריכם ולהשאיר את מקום הפיקניק כמו שקיבלתם אותו. הטבע יודה לכם.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה