מועדונים לבת מצווה – איך בוחרים מבין המגוון העצום?

$(function(){setImageBanner('9dd8df1e-268a-4f10-972d-85323e3054d9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

איך מתחילים לתכנן בת מצווה? עניין האולם ירד מהפרק ולילדה מתחשק משהו קצת יותר יוקרתי מאשר מפגש בבאולינג העירוני עם כל הכיתה. ובכן, מועדונים לבת מצווה כנראה יהיו הבחירה הנכונה! אבל מאיפה מתחילים? בשנים האחרונות חגיגות המצווה במועדונים השונים הפכו לפופולאריות במיוחד, כשרבים ורבות מחתני וכלות המצווה מגלים את הפוטנציאל העצום שבחגיגה בטעם שלהם, עם כל שאר הכיתה.

pixabay

כמה אלמנטים שיש לקחת בחשבון כשמחפשים מועדונים לבת מצווה

אי אפשר לבחור סתם כך במועדון הראשון שיעלה החיפוש שלנו. יש כל כך הרבה מועדונים לבת מצווה בחוץ, שחייבים לבצע סקר שוק ולהגיע לבקר בכמה מהם בכדי לראות בעצמכם את התנאים, איכות השירות ומגוון האפשרויות. את סבב המועדונים הזה כמובן, אי אפשר להתחיל בלי לוודא קודם כמה אלמנטים חשובים:

  • מיקום נוח – לא מדובר כאן בחתונה כך שהאורחים המרכזיים לא יוכלו פשוט לנהוג למועדון שתבחרו. לכן, מומלץ לבחור מועדון שנמצא במיקום נוח מבחינת תחבורה ציבורית או הליכה רגלית, או להשקיע בהסעה עבור הילדים.
  • כמה מגיעים? – האם הילדה מעוניינת לחגוג עם כל הכיתה? אולי תרצה גם להזמין את החברים מהחוג או החוגים שהיא לוקחת בהם חלק? ומה עם החברים הטובים מהשכבה מעליה שהכירה במהלך ההפסקות בבית הספר? בהתאם למספר המוזמנים, יהיה קל יותר לבחור את המועדון המתאים. כידוע, אין נורא יותר מלבחור מועדון קטן מידי לכמות גדולה מידי של אנשים.
  • אטרקציות – אמרנו כבר שאירועי מצווה הם כמו חתונות? ובכן, כיום נהוג לשלב גם אטרקציות באירועי המצווה! לק לציפורניים, צלמים, שולחנות משחק, עמדות סלפי ועוד רבים ונפלאים. בררו מראש עם הילדה מה מושך אותה ומה יהפוך את החגיגה למושלמת ומיוחדת עבורה, וכמובן מה יכול לספק לכם המקום.
  • שירותים נוספיםמועדונים לבת מצווה כיום מציעים חבילות הכל כלול משתלמות במיוחד, כשאחרים רק מאפשרים לשכור את המקום לאירוע. המשמעות היא ששירותים נלווים כגון דיג'יי, צלמים, קייטרינג וכו' יעלו לכם עוד כסף. לכן, כדאי להתחיל לתכנן מוקדם יחסית וליצור רשימה של כל השירותים שהמועדון שבחרתם מציע, ואילו ספקים תצטרכו למצוא ולהזמין בעצמכם.

על החגיגה הזו כל השכבה הולכת לדבר

מועדונים לבת מצווה מגשימים חלומות לילדות שהגיעו לגיל המצווה, ועוברות לשלב שבין הבגרות לילדות. הן הופכות לנשים צעירות כשקו המחשבה נשאר מעט ילדותי במובנים מסוימים, אך אי אפשר להכחיש את האחריות שהן חשות לפתע ואת הבטחון העצמי שהמאורע מפיח בהן. עזרו לנסיכה שלכם להרגיש טוב יותר, קחו אותה אתכם לסבב המועדונים ובקשו שתביע את דעתה בנושאים שונים. אל תהססו להסביר לה בגובה העיניים מדוע החלטה מסוימת תהיה נכונה יותר מאחרת, ועוד. ככל שתיקח חלק בתכנון האירוע, כך תרגיש שהוא יותר שלה. ושיהיה במזל טוב!

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה