מזרנים איכותיים - כדי שיהיה לכם לילה טוב

$(function(){})

אנחנו מבלים חלק נכבד מחיינו בשינה. כיום ידוע לנו שלשינה שלנו יש השפעה נרחבת ביותר על איכות חיינו, בריאותינו, מצבנו הנפשי ובריאות המוח שלנו.

מזרנים אייכותיים

כל מי שהיה הורה לתינוק צעיר מכיר את השפעת חוסר השינה על התפקוד. בעיקר כאשר סובלים מחסך שינה לאורך זמן. אז אמנם לא נוכל לקום במקומכם לתינוק בלילה, אבל כן נוכל להמליץ לכם כאן כיצד לבחור מזרנים איכותיים כדי שהשינה שלכם (כאשר התינוק כן נותן לכם לישון) תהיה ערבה ומספקת.

כללי אצבע בבחירת מזרנים איכותיים

דבר ראשון חשוב להבהיר, כל אדם הוא שונה ואין מזרן אחד שיהיה טוב ומתאים לכולם לא משנה כמה המזרן איכותי. בסעיפים הבאים ננסה לעבור על הדברים שכדאי לבדוק כשבוחרים מזרנים כדי לבחור מזרנים איכותיים וטובים שישרתו אתכם שנים רבות.

  • תקן. כדאי לבדוק שהמזרן אותו אתם רוכשים הוא בעל תן תקן.
  • אחריות. קניית מזרן היא השקעה לטווח ארוך מאוד. מזרנים איכותיים ששמרו עליהם היטב יכולים להחזיק מעל לעשור. לכן כדאי לבדוק שהחברה המייצרת את המזרן מציעה אחריות ארוכה. למשל כשקונים מזרן פולירון מקבלים 15 שנה אחריות.
  • אמצעי זהירות בעת שריפה. ישנם מזרנים שמורכבים מחומרים המכילים חומרים מעכבי בעירה. זהו שיקול שכדאי לקחת בחשבון כדי לשמור על בטיחותכם.
  • סוג המזרן. יש סוגי מזרנים רבים. בשביל להקל על תהליך הבחירה, תתחילו מההחלטה האם אתם מעוניינים במזרן עם קפיצים או במזרן ללא קפיצים.

מזרני קפיצים פופולאריים יותר בקהל הרחב. הם מתחלקים לשני סוגים:  קפיצים מבודדים             שבהם כל קפיץ עטוף בכיס בנפרד, כך שאם מישהו זז על המזרן לידכם הקפיצים בצד שלכם        לא יזוזו, או קפיצים משולבים המחוברים יחדיו ויוצרים יחידה אחת. איכות המזרון ותמיכתו   תלויים בצפיפות הקפיצים ומתהליך עיבודם. מזרנים ללא קפיצים הם משטחים אחידים ומאד יציבים. ישנם סוגים שונים של מזרנים ללא קפיצים בדרגות קשיחות שונות.

  • מידת קשיחות המזרן. למרות הדעה הרווחת, מזרנים קשים אינם טובים יותר לגב ממזרנים רכים. לכן השיקול שצריך להוביל אתכם בבחירת מידת נוקשות המזרן היא עד כמה המזרן נוח לכם. הרבה חנויות מציעות היום אפשרות לקבל אליכם את המזרנים לתקופת ניסיון קצרה, חברת פולירון למשל, מאפשרת לכם לקחת את המזרנים לתקופת ניסיון של 30 לילות (!), כך שתוכלו לוודא שאכן מידת הקשיחות של המזרן מתאימה לכם.
  • התאמה לאקלים הישראלי. קיץ ישראלי חם ולח, כולנו מזיעים כל הזמן. כן, גם תוך כדי שינה. כדי שהזיעה לא תיספג בתוך המזרן לאורך השנים כדאי לבחור במזרן שיש בו פתחי אוורור לנידוף הזיעה.

לסיכום: כאשר בוחרים מזרנים כדאי לקחת בחשבון שמדובר במוצרים שישפיעו רבות על איכות חיינו וילוו אותנו שנים רבות. לכן, כדאי להשקיע ולבחור במזרנים איכותיים מחברה מוכרת אשר תספק אחריות ארוכה ומקיפה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה