מימוש הטבות - אתם בעניין?

$(function(){})

הטבות יכולות להיות הרבה יותר מסתם פינוק תקופתי. היום, המגוון העצום של הטבות אשר זמינות למחזיקי כרטיסי אשראי מסוימים, מאפשר להוזיל משמעותית את עלות המחיה, ולצמצם הוצאות שונות שאינן נחוצות. ההטבות מאפשרות גם לצאת בקלות מהשגרה, וללכת בעקבות ההנחות לאטרקציות שונות ומיוחדות. במאמר זה, נדון בשיטות החיפוש האפשריות אחר ההטבות שלכם.

pexels

חיפוש ממוקד אטרקציה

ישראלים רבים, למרות שהם מקפידים לשלם דמי חבר מועדון של חברת כרטיסי האשראי שלהם, לא טורחים להסתכל ולבדוק אילו הטבות זמינות עבורם. מדובר בטעות חמורה, מאחר וההטבות היום מקיפות במיוחד, וכוללות הזמנות לאטרקציות שונות, הנחות על ארוחות במסעדות שוות, כמו גם קניות בסיסיות שכל אחד צריך. אחת הדרכים להיכנס לעולם ההטבות, ולנסות להוציא ממנו את המרב, היא חיפוש ממוקד אטרקציה. אם אתם שוקלים טיול עם כל המשפחה, ובמקרה אתם רואים איזה בילוי שנראה לכם מעניין, תוכלו לחפש אותו, או בילויים דומים, באופן ישיר באתר האינטרנט של כרטיס ההטבות שלכם. היתרון של שיטה זו, נובע מכך, שבשונה מללכת אחרי ההטבות ולהתפתות להוצאה כספית שלא אתם בחרתם בה ישירות, פה אתם שולטים. אין מה להפסיד, שכן במקרה הכי גרוע, ההטבה לאתר הספציפי לא תהיה במלאי. ניתן כמובן לפרוס את החיפוש על פני אזורים נרחבים בישראל, או לחפש לפי סוג האטרקציה וגילאי המשתתפים, הכל כרצונכם.   

 

סקירה תקופתית של ההטבות הזמינות לכם

עבור חלק מהאנשים, היתרון של כרטיסי ההטבות השונים נובע מכך, שהם מאפשרים להם לצאת מהשגרה ולחוות חוויות חדשות. חוויות אלו מושגות רק כאשר נותנים לכרטיס ההטבות עצמו להוביל אתכם בדרך לאטרקציה (תוך שליטה שלכם כמובן), ולא בוחרים בה ישירות באופן יזום. כך למשל, תוכלו לעשות סקירה תקופתית של כרטיס ההטבות שלכם, בין אם פעם בחודש או לקראת חופשה קרבה. לאחר בחינת ההטבות הזמינות, תוכלו לנסות ולבחור את העסקאות המשתלמות או המפתות ביותר, וכך להיחשף למגוון עצום של אטרקציות אשר טרם הכרתם. יתרון נוסף של שיטה זו נובע מכך, שהיא מאפשרת לכם לסקור גם הנחות בחנויות שונות, שיוכלו להפוך עבורכם את סל הקניות לזול באופן משמעותי. דוגמה לכך היא למשל הנחה לקראת שנת הלימודים על ציוד לימודי ברשתות כדוגמת סטימצקי.

 

הסתמכות על הודעות ועדכונים מטעם חברת האשראי

במקרה בו אין לכם כוח ומרץ לחפש באופן תדיר את האטרקציות וההנחות השונות אשר מציע כרטיס ההטבות שלכם, תוכלו לבקש מהחברה להזכיר לכם את ההטבות באמצעות הודעת סמס או מייל. כך, תקבלו את העדכונים על ההטבות השוות והחדשות ביותר בלי שום מאמץ מצדכם, ישירות אל מסך הפלאפון. יתרון השיטה נובע מכך שתוכלו להמשיך ולהיות מודעים לכרטיס ההטבות שלכם לאורך כל השנה, וכך הסבירות שתזכרו להשתמש בו ותזכו לחסוך סכומי עתק בקנייה עתידית, עולה משמעותית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה