מעון נשי חרות החדש בנס ציונה: המשכיות במבט לעתיד

$(function(){setImageBanner('441f08ad-b5ea-4f8d-be33-4296585902f6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})



המעון החדש שנפתח לפני שנתיים ברח' ברקת ממשיך את המסורת הטיפולית המצוינת של המעון הקודם ברח' תל אביב עם תשתית פיזית מתקדמת וחדשה לגמרי, שהושקעו בה למעלה ממיליון שקל. החצרות במעון עומדות בתקנים המחמירים ביותר של משרד העבודה והרווחה, שמפקח על מעונות יום, וכוללות מתקני משחק חדשים ובטוחים. בתוך המבנה כיתות מודרניות, מאובזרות ומצוידות היטב. בתחום החינוכי מפעיל המעון תכנית מגוונת, מותאמת במיוחד לשלב ההתפתחותי, לצד תכניות העשרה שונות, למשל "ספריית פיג'מה לקטנטנים".
מנכ"ל ארגון נשי חרות, יעל שמרגד: "השקענו הרבה מחשבה ונשמה בבנייה, אני מקווה ומאמינה שהמעון החדש ישרת ילדים בנס ציונה עוד הרבה שנים"

נשות חרות

מעון נשי חרות בנס ציונה פותח שנה חדשה.

המעון ברח' ברקת בעיר נפתח בסוף 2019, והחליף את המעון הוותיק של הארגון בעיר, שפעל ברח' תל אביב שנים רבות.

המעון החדש ממשיך את המסורת הטיפולית המצוינת של המעון הקודם עם תשתית פיזית חדשה לגמרי, שעומדת בתקנים המחמירים ביותר של משרד העבודה והרווחה שמפקח על מעונות היום.

בתוך המעון שלוש כיתות מודרניות ומצוידות היטב באביזרים שונים לטיפול בגיל הרך, כמו גם בצעצועים חדשים לרוב. מסביב למבנה חצרות מרופדות כולן בדשא סינטטי באיכות גבוהה, מעוטרות במתקני משחק חדשים וצבעוניים ומוצלות היטב. בהקמת המעון החדש הושקעו יותר ממיליון שקלים.

נשות חרות

ארגון נשי חרות פועל בנס ציונה זה למעלה מעשרים שנה. במעון החדש יש מקום ל-70 ילדים בסה"כ, מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים. הארגון מפעיל כ-25 מעונות בכל רחבי הארץ, שנמצאים כולם תחת פיקוח מלא של משרד העבודה והרווחה, שאחראי על מעונות היום. ככל מעונות הרשת, גם המעון בנס ציונה מיישם תכנית חינוכית מגוונת, שמובנית ומותאמת במיוחד לשלב ההתפתחותי, ולצדה תכניות העשרה שונות, למשל "ספריית פיג'מה לקטנטנים". 

יעל שמרגד, מנכ"ל הארגון: "למעון החדש שלנו בנס ציונה תשתית פיזית ברמה גבוהה מאוד. החצרות החדשות מאוד מושקעות ומאפשרות לילדים לשחק בחוץ בבטחה ובנעימים, והכיתות מרווחות ומצוידות בכל טוב. הכי חשוב כמובן זו האווירה הנהדרת והאינטימית שממשיכה לשרות בתוך המעון פנימה, בזכות הצוות. במבנה הקודם ובמבנה החדש, המעון משמש זה שנים בית חם ואוהב לילדים בעיר, ואני מקווה ומאמינה שימשיך כך עוד תקופה ארוכה".

נשות חרות

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה