מענק לחגים מס הכנסה שלילי ופעימה רביעית לעצמאים הגשת הבקשות בעיצומה

$(function(){})

העיקרון פשוט! בניגוד למענק 750 שקל של ביטוח לאומי כספי הזכאות לעצמאים פעימה רביעית ולשכירים במסגרת מענק עבודה משולמים רק אם הגשתם תביעה באתר האישי של מס הכנסה או באמצעות דואר ישראל למענק עבודה.

רשימת המענקים הפתוחים להגשה באתר רשות המיסים. מידע חשוב על החזרים בשל מגיפת הקורונה. מענק לעצמאים יולי אוגוסט

מענק לחגים מס הכנסה שלילי ופעימה רביעית לעצמאים הגשת הבקשות בעיצומה PIXBAY.COM

מענק לחגים מס הכנסה שלילי ופעימה רביעית לעצמאים 

מי יכול היה להאמין לפני שנה שמדינת ישראל תחלק כסף לעצמאים שנמצאים במצוקה כלכלית עקב המשבר הכלכלי שיצרה מגיפת הקורונה. נכון לא מדובר תמיד בסכומי כסף המפצים את כל העצמאים על הירידה בהכנסות, אבל הם לרוב העצמאים גובה המענק מגיע לכדי דמי אבטלה מקסימליים לשכיר.

מענק לעצמאים פעימה רביעית מענק לחגים מס הכנסה שלילי

שני מענקים חשובים נמצאים כעת במצב של הגשת תביעה, בירור זכאות ותשלום תוך 2 עסקים, למרות שההכרזה הרשמית היא 7 ימי עסקים. המעקנ הראשון הוא הפעימה הרביעית לעצמאים. הזכאות נקבעת באמצעות חישוב הפעלת פקטור על הפער בין ההפרש בהכנסות בין שנת המס 2019 לשנה הנוכחית.

על אף הביקורת על אופן חישוב המענק, הקיי שבפועל גם עסקים שהפסידו בשנה שעברה או בשנת המס 2018 יקבלו את המענק ללא קשר לרווחיות שלהם. 

שימו לב! המענק נכנס לבנק רק עבור מי שמגיש את הבקשה באתר האישי של רשות המיסים. לא הגשתם הכסף לא ייכנס לבנק. בנוסף כספי המענקים בגלל הקורונה לא חייבHם בדמי ביטוח לאומי ולא מס ערך מוסף.

בדיקת זכאות למענק קורונה 

בנוסף לכלים באתר רשות המיסים המאפשרים חישוב הזכאות למענקים באמצעות סימולטורים ניתן לבצע בירור זכאותכם למענקי מדינה באמצעות מוקד שירות לקוחות מס הכנסה.

טלפון בירורים מס הכנסה 4954* או 02-5656400

לא מענק אבל בהחלט שווה בדיקה החזר מקדמות לעצמאים 

עצמאים יכולים להגיש בקשה להחזר מקדמות מס הכנסה אשר שולמו בחודשים ינואר פברואר 2020. החזר מותנה בהגשת הצהרה לרשות המיסים ונימוק הבקשה. בהתחשב במצבם הכלכלי של חלק גדול צהעסקים במדינת ישראל סביר להניח שרוב הבקשות יאושרו על ידי פקיד השומה. 

טלפון בירורים מס הכנסה 4954* או 02-5656400

מענק לחגים מס הכנסה שלילי לא רק לשכירים! 

למעלה מ 400 מיליון שקלים חדשים תשלם המדינה לאזרחים שנמצאו זכאים לקבלת מענק עבודה בשנת 2019. אבל הנתון החשוב ביותר חומק מעיני הציבור וחבל. בפועל רק 70% מהזכאים מגישים תביעה למענק עבודה ולכן גם בסבב הזה חלק מהזכאים לא יקבלו מענק לחגים מהמדינה, רק בגלל שלא הגישו אותו. 

המענק מזכה גם עצמאים קטנים ובעלי עסקים קטנים או כאלו שפטורים מתשלום מס ערך מוסף ( עוסקים זעירים )  לפי תנאי הזכאות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה