מתנות יום העצמאות הכי ישראליות

$(function(){})

יום העצמאות הוא אחד החגים המיוחדים שלנו, היום בו מדינת ישראל קמה באופן רשמי. ישראל אמנם עברה לא מעט תהפוכות לכל אורך שנותיה ועד היום, ובכל זאת אי אפשר שלא לציין ולהוקיר את אלו שנלחמו למען הקמתה ואת כל ההצלחות שלה לאורך השנים. אם אתם מחפשים מתנות ליום העצמאות, יש לנו כמה רעיונות ישראליים במיוחד עבורכם.

FREEPIK

מה נהוג לתת כמתנה ביום העצמאות?

אין נוהג רשמי למתנות ליום העצמאות. לרוב, נוהגים לתת מתנה למארחים ביום העצמאות (בדרך כלל מדובר על אירוח של מנגל, כמובן), אבל אפשר לתת מתנות גם לילדים, לחברים קרובים או למשפחה. ביום העצמאות כל מתנה יכולה להיות ראויה - בין אם שוקולדים ופרחים, יין ישראלי, טיול בטבע, ביקור במסעדה ועוד. 

מה המתנות הכי ישראליות שאפשר לתת?

בדרך כלל ליום העצמאות מומלץ לרכוש מתנות ישראליות כחול-לבן. אלו יכולות להיות מתנות שיוצרו ממש כאן על ידי יוצרים ישראלים או במפעלים ישראלים, ואלו יכולות להיות חוויות שחוגגות את הארץ על כל גווניה דרך טיולים ברחבי הארץ, למידה על המדינה במוזיאונים או ביקור בעיר הבירה.

מהן המתנות הכי מקוריות ליום העצמאות?

לא בטוחים איזו מתנה לקנות? יש לנו כמה רעיונות ישראליים במיוחד עבורכם:

  • אטרקציות אקסטרים - איזו דרך טובה יותר יש לחגוג את הארץ היפה שלנו כמו לראות את הטבע המרהיב שלה? מתנות ליום העצמאות יכולות להיות צניחה חופשית או כדור פורח שיראו למקבלי המתנה את הארץ מלמעלה, או לחילופין טיול ג'יפים, רכיבה על סוסים או אפילו טיול רגלי ברחבי הארץ היפה. אל תשכחו לקנח בפיקניק, או יותר טוב בעל האש!
  • ביקור ביקב - אם אתם פחות בראש של אקסטרים, עדיין אפשר לראות את הטבע היפה וגם ליהנות מתוצרת כחול-לבן ביקבים הפזורים ברחבי הארץ. צאו לצפון או להרי ירושלים, שתו יין כחול-לבן וטיילו בטבע הסובב. 
  • מוזיאון ישראלי - אם אתם מחפשים מתנות ליום העצמאות לטיפוסים יותר אורבניים, ביקור במוזיאון שכולו ישראל יכול להיות מתנה מתאימה בהחלט. בין אם מוזיאון מגדל דוד, מוזיאון העם היהודי (מוזיאון אנו) או מוזיאון אומנות. 
  • סיורים קולינריים - סיורים קולינריים בערים נבחרות בישראל, כמו תל-אביב, ירושלים, חיפה ועוד, יכולים להיות אחלה של מתנה ליום העצמאות שתאפשר למקבלי המתנה לטעום מטעמים ישראליים וליהנות מסיור אורבני. 
  • מתנות כחול-לבן - ואם אתם מחפשים מתנות שהן לא בהכרח חוויה, מומלץ לבחור במתנות כחול לבן המיוצרות בארץ. מתנות כאלו יכולות להיות שוקולדים תוצרת הארץ, יינות, מארז גבינות, וכן גם תכשיטים או פריטי נוי לבית שנעשו ממש כאן על יד יוצרים ישראלים.

יום העצמאות הוא הזדמנות לצאת לחגוג את הארץ היפה שלנו

אם אתם מחפשים מתנות ליום העצמאות למארחים שלכם, לבני/בנות זוג, חברים או קולגות, לכו על מתנות שהן לגמרי כחול-לבן ומיועדות לחגוג את כל מה שיפה במדינה הקטנה שלנו - ויש הרבה מה לחגוג!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה