נופש ואירועים חגיגיים בזכרון יעקב – אפשרות מעולה שכדאי להכיר

$(function(){setImageBanner('91f25f31-60d5-4e32-9c7a-55e37626d281','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

הן עבור נופש בן כמה ימים והן עבור אירוע חגיגי קטן, פרטי או עסקי, נרצה למצוא את המקום האולטימטיבי והמתאים ביותר, שכן הסביבה קובעת כיצד ירגיש וייראה הנופש/אירוע שלנו. במושבה הציורית והפסטוראלית של זכרון יעקב ניתן למצוא את מקום האירוח המושלם עבור נופש, אירוע חגיגי או שילוב בין השניים.

מלון "בית מימון" השוכן בלב ליבה של זכרון הוא מלון בוטיק אקסקלוסיבי הכולל את כל מה שצריך הן עבור נופש מרגיע ומפנק במיוחד והן עבור אירועים חגיגיים קטנים ומסוגננים. האפשרות לשלב בין השניים (אירוע ונופש) מדברת ליותר ויותר אנשים בארץ בשנים האחרונות, מסיבות מובנות..

 מלון בית מימון

אירוח במלון בוטיק בלב המושבה הציורית

"בית מימון" הוא כאמור מלון בזכרון יעקב המציע אפשרות לאירוח נעים, פסטוראלי ושקט. במקום תמצאו חדרים מפנקים, מרפסת שמש עם נוף עוצר נשימה אל עבר מישור החוף התיכון כולו ואף מסעדת בוטיק מיוחדת במינה בה ניתן לסעוד במהלך השהייה במקום, ובה ניתן גם לערוך כאמור אירועים חגיגיים קטנים ומסוגננים במיוחד.

כלומר, מלבד מקום לינה בזכרון יעקב מציע בית מימון גם מקום לעריכת אירועים קטנים, אותם ניתן לשלב עם האירוח והלינה כמובן. זהו פתרון מצוין עבור כל מי שמעוניין להרחיב את האירוע החגיגי שהוא עורך לכדי נופש של לילה או כמה לילות במלון בוטיק מפנק, כמו גם עבור מי שמחפש אחר מקום לעריכת אירוע חגיגי בלבד (בלי נופש נלווה), במיקום שיהיה נגיש ונוח מצד אחד ואקסקלוסיבי ובסביבה פסטוראלית מצד שני. מאחר וזכרון ממוקמת מרחק של פחות משעה נסיעה מתל אביב והמרכז, כמו גם מאזור חיפה, סביר להניח שרובם המכריע של האורחים באירוע שלכם לא יצטרכו לנהוג יותר מדי לפני או אחרי האירוע, גם אם יחליטו שלא להישאר להתארח במלון...

 מלון בית מימון

זכרון כמקום מושלם ומתבקש לאירועים חגיגיים

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את האטרקטיביות של עריכת אירועים בזכרון יעקב, בין השאר בגלל מקומות אירוח פסטוראליים שניתן למצוא במושבה דוגמת מלון בית מימון ומסעדת הגורמה המהווה חלק ממנו.

כבר ציינו את המיקום הגיאוגרפי של זכרון, המהווה יתרון משמעותי כאשר עורכים אירוע חגיגי ומזמינים אורחים מאזורים שונים בארץ. מלבד למיקום ונוחות ההגעה, זכרון מתאפיינת בכמה יתרונות רלבנטיים נוספים:

רחובות המושבה ציוריים ופסטוראליים ביותר, מהסוג שקשה יותר ויותר למצוא במחוזותינו. המדרחוב ורחובות האבן הציוריים, היקבים הפסטוראליים של האזור, גלריות האומנות ועוד, הקרבה לאינספור אזורים בהם ניתן לטייל במהלך ימי החופשה, הנוף עוצר הנשימה הנשקף כמעט מכל נקודה ורחוב– כל אלו יוצרים סביבה מושלמת לחופשה נעימה ופסטוראלית, כמו גם לעריכת אירועים פרטיים או עסקיים קטנים ומסוגננים, ואף כאמור לשילוב בין השניים.

 מלון בית מימון

אם אתם מחפשים אחר מקום טוב לעריכת אירועים קטנים, מלון מפנק ונעים ומקום לינה בזכרון יעקב והסביבה, בית מימון מהווה את מקום האירוח האולטימטיבי עבורכם. מומלץ בחום לבדוק מקרוב יותר...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה