נטפליקס בחינם הקישור הסודי לצפייה ישירה ללא תשלום דמי מנוי

$(function(){setImageBanner('2585f130-3ab7-4e5a-bf9d-f2678a41e5cc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

לאחר שמבצע חודש ראשון חינם הופסק בישראל התבשרנו על מבצע חדש - נטפליקס בחינם ללא הרשמה וצפייה במבחר תכנים ללא תשלום .
קישור לצפייה ישירה נטפליקס ללא תשלום

קישור לצפייה ישירה חינם בנטפליקס 

בעולם יש לא מעט אפליקציות לצפייה ישירה בסרטים חינם. פה ושם קצת פרסומות , אבל בגדול זה בחינם . מול ספריות הוידאו באינטרנט מתמודדת נטפליקס שמוציאה הון תופעות על הפקות מקור במסגרת netflix original movies  והתחרות על כיסו של הצרכן רק הולכת וגדלה. 

לכן התפלאתי מאד לשמע ההודעה כי חלק מהתכנים בנטפליקס פתוחים לצפייה ישירה ללא תשלום. בנוסף תוכלו להרשם ולרכוש מנוי ושלם על החודש הראשון רק 15.90 שח. 

הסרטים והסדרות במסגרת נטפליקס חינם  - קישור לצפייה בסוף הכתבה 

דברים מוזרים 

כשילד צעיר נעלם, עיירה קטנה חושפת תעלומה הכוללת ניסויים סודיים, כוחות על טבעיים אימתניים וילדה קטנה ומשונה. סדרה מעולה לחובבי המדע הבדיוני. יכול להיות שייקח לכם קצת זמן להיכנס אל תוך הסדרה , אבל היא שווה כל רגע ויכולה להעביר סוף שבוע שלם בצפייה בינג. 

תעלומת רצח עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון 

בטיול המיוחל לאירופה שוטר מניו יורק ואשתו מנסים לפתור תעלומה אשר במרכזה רצח מביך על סיפונה של יאכטה של מיליארדר. אם תרצו גרסה מעודכנת וקצבית לסרט הקלאסי רצח באוריינט אקספרס. בשבוע הראשון להשקתו של הסרט הוא צבר 30 מליון צפיות באפליקציה .

בייבי בוס הסדרה לצפייה ישירה 

מה עושים כאשר יש להיט בקולנוע ואפשר למשוך את המסטיק עוד קצת ? מייצרים ממנו סדרת טלויזיה . הבוס בייבי מביא את אחיו הגדול טים למשרד שילמד אותו את אמנות העסקים בסדרת האנימציה הזו שנובעת מהסרט המצליח. 

קופסת הציפורים סרט מתח לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה 

סרט מפחיד עשוי היטב , הפקה מקורית של נטפליקס עם סנדרה בולוק בתפקיד ראשי. מזוג הסרטים שהתפרצות מגיפת הקורונה ונבואות סוף העולם שבאו בעקבותיה עשו לו רק טוב. לאחר שחייזרים פלשו לכדור הארץ , הם כובשים את נשמות בני האדם באמצעות מבט אל תוך עיניהם. המתח הולך ונבנה באיטיות עד לסוף מצמרר ומפתיע במיוחד ! אחד הסרטים הטובים ביותר בנטפליקס ישראל. 

 צפייה ישירה נטפליקס חינם לחצו כאן 

סדרות חדשות 2022 בנטפליקס ישראל צפייה ישירה תרגום עברית מובנה 

האדם נגד הדבורה (Man vs. Bee)

כנופיית ברמינגהם, עונה 6 - הסדרה האנגלית על עלילות משפחת שלבי מגיעה לעונת סיום מרשימה ומומלצת. 

ברוכים הבאים לעדן (Welcome To Eden) - סדרה ספרדית מה שנקרא לחובבי הז'אנר. 

דברים מוזרים, עונה 4 חלק 2 - הסדרה הכי טובה בנטפליקס? רק אם אתם לא בעניין של סמוך על סול עונה 6. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה