נטפליקס מתייקר 2022 : המחירים החדשים לצפייה ישירה בסרטים וסדרות. כמה נשלם לחודש ?

$(function(){})

יוקר המחיה 2022 בישראל מגיע גם למסכים שלנו. נטפליקס הודיעה על התייקרות מחירי החבילות החל מהחודש. כמה נשלם עבור חבילת הבסיס, הסטנדרטית ובכמה התייקרה חבילת הפרמיום של שירות הצפייה הישירה ?

https://pixabay.com

נטפליקס מתייקר 2022 : המחירים החדשים לצפייה ישירה בסרטים וסדרות. כמה נשלם לחודש ?

כמו מוצרים ושירותים אחרים שהתייקרו לאחרונה גם עלות מנוי נטפליקס 2022 מתייקר ובימים אלו קבלו מאות אלפי מנויים בישראל הודעה על התייקרות החבילה.  בהודעה שקבלו המנויים נכתב בין היתר ( בדוגמא מנוי פרימיון של נטפליקס) : 

אנחנו מקווים ש‑Netflix עונה על כל הציפיות שלך. אנחנו מעדכנים מחירים כדי שנוכל להציע לך עוד המון תכנים שווים. ב‑26 במרץ 2022 המחיר החודשי שלך ישתנה ל-‏69.90 ₪.

העדכון יאפשר לנו להציע לך עוד המון תכנים במסגרת המינוי: סיפורים שעושים טוב על הלב, סיפורים מרגשים וסיפורים שיעשו לך את היום.

יש לכם שאלות? מומלץ לבקר במרכז העזרה או ליצור איתנו קשר. יש לך גם אפשרות לנהל את החשבון שלך בכל שלב בדף חשבון. תודה שבחרת ב‑Netflix – אנחנו מקווים לראות אותך איתנו גם בעתיד. יש עוד המון תכנים שמחכים לך בהמשך.

כמה עולה נטפליקס 2022 ? 

מנוי נטפליקס משווק בשלושה מסלולים, חבילות נטפליקס, לפי מחיר והיקף השירות. אלו המחירים החדשים החל מהחודש. 

בסיסי 32.90 שח 

סטנדרטי 54.90 שח 

פרימיום 69.90 שח

מרכז העזרה של נטפליקס 

בעמוד התמיכה של החברה נכתב היום - אפשר לצפות ב-Netflix בטלפון חכם, בטאבלט, בטלוויזיה חכמה, במחשב נייד או בסטרימר – והכול במחיר חודשי קבוע. מחירי החבילות נעים בין ‏32.90 ₪ ל-‏69.90 ₪ לחודש. אין תשלומים נוספים, אין הסכמי התקשרות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה