סוגים שונים של לוחות גיר

$(function(){setImageBanner('201c8c85-673c-4887-8ba9-b04f9b7f2bae','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

לוחות שנועדו לתזכורות או הודעות שונות הם כבר לא נחלתם של משרדים בלבד. הרבה מאד משפחות עושות מאמץ גדול לשמור על שגרה נכונה ומסודרת בעזרת מגוון רחב של אביזרים שנוח לעשות בהם שימוש ויהיו נוחים לכל בני המשפחה

סוגים שונים של לוחות גיר

. ישנם סוגים שונים של לוחות, למשל, שיכולים להיתלות במקומות שונים ברחבי הבית והמשרד וכך לעשות הרבה מאד סדר חזותי בדברים שנדרשים לביצוע. אפשר לבחור את הגודל ואפילו את הצורה של הלוח וכל עוד הוא נוח לשימוש ויש התמדה ברישום של המשימות או המטלות – אין ספק שהשגרה תהיה הרבה יותר נוחה וקלה. בין הסוגים השונים שקיימים כיום ואפשר לבחור מתוכם אפשר למצוא לוחות מחיקים רגילים או מגנטיים, לוחות שעם לנעיצת פתקים ודפים או לוח גיר שחור שחוזר ביתר שאת כיום לשימוש לאחר שהרבה מאד שנים לא נראו לוחות כאלה בנוף הלימודי, העסקי או המשפחתי. דווקא ללוחות אלה יש הרבה מאד יתרונות והם נוחים במיוחד לשימוש.

 

מתי אפשר וכדאי לעשות שימוש בלוחות גיר שחורים?

אין מי שלא מכיר משחר ילדותו את לוחות הגיר השחור. כיום הם נמצאים בעיקר בשימוש ביתי או משפחתי ואכן הם מביאים איתם הרבה מאד סדר וארגון. אפשר להניח אותם על שולחן הכתיבה או לתלות על הקיר, לבחור לכתוב עליהם עם גירים בצבעים שונים וכך להפריד בין משימות שונות או בין בני משפחה שונים וכך יהיה קל ונוח להתמצא, להבין מה יש בהמשך לוח הזמנים וכמובן למחוק את המשימות שבוצעו. כל משפחה יכולה לבחור איך לסדר את הלוח ולפי מה לבצע את המיון וללא ספק אחרי תקופת הסתגלות ההתנהלות המשפחתית תהיה הרבה יותר טובה ונוחה. כאשר לוח גיר שכזה תלוי במשרד ומדי יום מתעדכן עם המשימות של כל עובד או שרשומים בו דברים אחרים שחשובים לעובדים – המידע יהיה נגיש ויהיה קל למצוא אותו בכל רגע שצריך. בזכות כתיבה ומחיקה מהירות הרי שאפשר יהיה בקלות למחוק את הכתוב ולהחליף את המידע באחר.

 

שימושים בלוחות גיל שחורים

כאמור, השילוב של לוח שחור וגירים בשלל צבעים יכול להקל ולהוות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של הרבה מקומות או אנשים – גני ילדים, בתי ספר ואפילו מוסדות לימוד אקדמיים, משרדים, חברות וארגונים מכל הקשת העסקית ומכל תחומי העיסוק, ובעצם הלקוחות האלה גם מתאימים לאנשים פרטיים שמעוניינים בסדר וארגון של לוח הזמנים, סדר היום או המשימות שעומדות בפניהם. חשוב לבחור לוח גיר בגודל המתאים, את הגירים בצבעים הדרושים וכמובן מטלית או מחק על מנת למחוק את מה שכבר אין בו שימוש או עבר זמנו. תחזוקה נכונה של הפריטים והציוד תעזור מאד בשמירה על שגרה נוחה כל יום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה