סינמה סיטי ראשון לציון מבצעי כרטיס אשראי 1+1: מקס, פיס פלוס, אמריקן אקפסרס, גודיז ועוד. חדש בקולנוע

$(function(){})

סרטים חדשים חורף 2024: הבילוי בקולנוע בעיקר בימי החופש הגדול הוא פופולארי מאד! סרטי החופש הגדול כבר כאן ורבבות צופים נוהרים לבתי הקולנוע ומתחמי סינמה סיטי. רכזנו עבורכם מבצעים לרכישת כרטיסים מוזלים לסינמה סיטי. כרטיס אשראי 1+1: מקס, פיס פלוס, אמריקן אקספרס, גודיז ועוד

https://pixabay.com סינמה סיטי ראשון לציון מבצעי כרטיס אשראי 1+1

סינמה סיטי ראשון לציון מבצעי כרטיס אשראי 1+1: מקס, פיס פלוס, אמריקן אקפסרס, גודיז ועוד

קישור להטבות ומבצעים בסוף העמוד 

בתי הקולנוע חזרו לפעילות ואיתם גם מבצעים והנחות לרכישת כרטיסים מוזלים. יצאנו לבדוק ואספנו עבורכם את ההטבות ומבצעים לבקשת הגולשים סינמה סיטי כרטיסים ראשון לציון 1+1. חפשנו והופתענו למצוא מבצעים בסגנון סינמה סיטי כרטיסים 1+1 ועד סינמה סיטי כרטיס הנחה במחיר של 9 שח בלבד.

סרטי השנה הבאה כבר כאן הסרטים הנצפים ביותר בסינמה סיטי
נכון לפרסום הכתבה חמשת סרטי הקולנוע הנצפים ביותר הם מהיר ועצבני 10 שעומד בראש הרשימה, 

הלילה האחרון 

הבחירה הרשמית פסטיבל ברלין 2023. פיירפרנצ'סקו פאבינו, מגדולי שחקני איטליה של ימינו, מגלם בסרט המסוגנן ועטור השבחים את פרנקו אמורה, סגן משטרה ותיק,

האיש מהחלומות 

 פול מת'יוס הוא האיש הכי רגיל ואפרורי שאי פעם תפגשו – איש משפחה שעובד כפרופסור באוניברסיטה, חולם לפרסם ספר, ומתקשה להתמודד עם האנונימיות המקצועית שלו.

ים של סכנה 

רוז חיה בפלורידה עם אימה, אלמה. חייהן עוברים טלטלה כאשר אלמה פוגשת בדרק, איש עסקים ממולח,והוא לוקח אותן לחופשה בברמודה על הספינה שלו. כאשר הספינה מותקפת, רוז מגלה שדרק מסתיר סודות אפלים, ועתה עליה לשרוד על אי בודד ומלא בסכנות.

פברוטי

סרטו של זוכה האוסקר רון האוורד (״נפלאות התבונה״).זמר הטנור שהביא יותר מ- 150,000 צופים להייד פארק. דבר שלא קרה בעבר ולא יקרה בעתיד. האיש שמכר יותר מ- 100 מיליון אלבומים והופיע לפני קהל של יותר מ- 10 מיליון אנשים. הופיע ביותר מ- 60 מדינות.

מקס 1+1 סינמה סיטי הטבת max לשעבר לאומי קארד
לקוחות max מתפנקים בהטבת 1+1 לכרטיס קולנוע רגיל לכל ימות השבוע כולל סופ"ש וחגים ברשת סינמה סיטי
ההטבה תקפה בסופי שבוע וחגים ומגלמת חיסכון של 40 שח ברכישת כרטיסים לקולנוע
את ההזמנה ניתן לבצע באמצעות האינטרנט או באמצעות הטלפון

הנחה למנוי פיס פלוס כרטיס לסינמה סיטי החל מ 9 שח
מנויי מפעל הפיס נהנים מכרטיס לסרט בסינמה סיטי ב-18 ש"ח בלבד בכל ימות השבוע! בנוסף תוכלו לרכוש הטבה המאפשרת לרכוש כרטיס כניסה ב9 שח בלבד לסרטים בימי חמישי. כל הפרטים באתר פיס פלוס ובקישור בסוף הכתבה.

הטבת בנק לאומי גודיז 1+1 לכרטיס קולנוע
ההטבה מקנה כרטיס 1+1 רגיל לכל ימות השבוע כולל סופ"ש וחגים ברשת סינמה סיטי, תקף לכל הסרטים המוקרנים ברשת למעט סרטים המוקרנים באולמות ה – IMAX, VIP ואולמות אקספרס.

קופון 1+1 אמריקן אקספרס כרטיסי קולנוע
בכפוף לתנאי המבצע, ניתן לרכוש 2 כרטיסים רגילים במחיר 1 (מבצע 1+1). למחזיקי כרטיס סנטוריון ופלטינה, זכאים ל- 10% הנחה ברכישת כרטיסים למתחם VIP.


הטבת מאסטרכארד כאל לקולנוע
כרטיסים עסקיים בלבד – 1+1 חינם על כל הסרטים
מבצע הטבת Cal כרטיסים עסקייםשימו לב!

סרטים חדשים 1+1 מבצעים כרטיס שני לקולנוע בכרטיס אשראי סרט חדש מומלץ סינמה סיטי הוט סינמה yes planet

סרטים קודמים צופים ונהנים 

ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש

מיילס מורלס חוזר לפרק הבא בסאגת ממד העכביש זוכת האוסקר, הרפתקה אפית שתשגר את הספיידרמן השכונתי החביב של ברוקלין לרחבי המולטיוורס, שם יאחד כוחות עם גוון סטייסי וצוות חדש של אנשי-עכביש על מנת להילחם בנבל העצמתי ביותר שנתקלו בו עד כה.

שומרי הגלקסיה: חלק 3/Guardians of the Galaxy: Volume 3

 בסרט החדש מאולפני מארוול החבורה המשונה והאהובה נראית מעט שונה בימינו. בעוד פיטר קוויל (כריס פראט) מתאבל על האובדן של גמורה (זואי סלדנה), עליו לגייס חזרה את הצוות מסביבו על מנת להגן על היקום וגם על אחד משלהם. אם הם לא יעמדו במשימה זה יהיה סופם של שומרי הגלקסיה כפי שהכרנו אותם.

הסרט שומרי הגלקסיה- חלק 3 מכיל מספר רצפים עם אורות מהבהבים שעשויים להשפיע על בעלי אפילפסיה רגישה לאור או בעלי כל רגישות אחרת לאור

 שמונה הרים/The Eight Mountains סרטי 2023 מומלץ בקולנוע

 פייטרו מגיע לראשונה עם הוריו לכפר קטן במרומי הרי האלפים האיטלקים כשהוא בן 11. ברונו גר שם, בנו של הסתת, הילד האחרון בכפר. השניים מבלים את ימי הקיץ יחד, בפסגות, בעמקים, על רקע השלג שלא מפשיר. ברונו נשאר בכפר, פייטרו בא והולך, עד ששנים אחר כך הם נפגשים שוב באותו מקום.

הפלאש/The Flash מה רואים בבתי הקולנוע 2023


עולמות מתנגשים ב-״הפלאש״ כאשר בארי משתמש בכוחותיו כדי לנסוע אחורה בזמן כדי לשנות אירועים בעבר. כאשר ניסיונותיו להציל את משפחתו משנים באופן לא מכוון את אירועי העתיד, בארי נלכד במציאות שבה גנרל זוד חזר ומאיים בהשמדה המונית, ואין גיבורי-על בנמצא כדי לבקש מהם עזרה.

אלא אם בארי יצליח לגייס באטמן שונה מאוד שפרש מעולם הגיבורים, ויצליח לחלץ איש-קריפטון כלוא, גם אם לא את האחד שאותו הוא מחפש. בסופו של דבר, על מנת להציל את העולם שבו הוא נמצא וכדי לחזור לעתיד שאותו הוא מכיר, תקוותו היחידה של בארי היא להשתתף במירוץ על חייו – אך האם להקריב את הקורבן האולטימטיבי יספיק כדי להחזיר את המצב לקדמותו?


נקמה ללא מעצורים השנה של ליאם ניסן 


אלכס לואיס (ליאם ניסן) הוא מתנקש מיומן עם מוניטין של סודיות ודיוק. כאשר הוא נקלע לתסבוכת מוסרית, אלכס מסרב לסיים עבודה שעומדת בניגוד לקוד המוסרי שלו, וכעת עליו למהר לאתר ולהרוג את האנשים ששכרו את שירותיו לפני שהם וסוכן ה-FBI וינסנט סרה (גאי פירס) מוצאים אותו. אלכס בנוי לנקמה, אך עם זכרונו אשר מתחיל לבגוד בו הוא נאלץ להטיל ספק בכל צעד שלו, והגבול בין טוב ורע מיטשטש.
ליאם ניסן, גאי פירס, מוניקה בלוצ'י
 

גולשים יקרים שימו לב- מדובר בסקירת הטבות אשר יכולות להשתנות מעת לפי החלטת הספקים או רשת בתי הקולנוע. התנאים מלאים למימוש הטבות כפי שמגדיר מעת ספק ההטבה. המידע לכתבה נאסף בתאריך 06/06/2023.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה