זהירות ! סם המסיבות קטמין הוא חומר מסוכן מאוד

$(function(){setImageBanner('821ed7e8-f909-42bb-89e9-81bc2364864d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

‏צעירים ובני-נוער אשר מתמודדים עם מורכבויות שונות במהלך החיים שלהם, עלולים למצוא את עצמם עומדים בסיטואציות חברתיות לא פשוטה בלבד, ‏אשר יכולות להביא אותם למצב של חשיפה לחומרים מסוכנים. היום, אנחנו יודעים שיש סכנות רבות בוודאי בחומרים חזקים כמו סם המסיבות קטמין, ‏וברור לנו שאם אתם מתמודדים עם בעיית התמכרות לחומרים כאלו, אתם לא יכולים להתמודד עם האתגר לבד. ‏ככל שאתם עושים שימוש קבוע בכמות גדולה יותר של סם המסיבות קטמין, ‏כך מדובר על ‏התמכרות קשה וחמורה יותר, אשר יכולה גם להיות סכנת חיים. ‏בדיוק מהסיבה הזו אתם צריכים לפנות לעזרתו של מרכז גמילה מקצועי או לבקש עזרה של בני משפחה וחברים אשר יחפשו בשבילכם את מרכז הגמילה הטוב ביותר. ‏והכל על מנת להבטיח שאתם מקבלים את הטיפול הרפואי והנפשי הטוב ביותר שקיים כיום, ויוצאים לדרך חיים חדשה עם כלים להתמודד עם העולם החיצון.

oixabay

איך להתמודד עם התמכרות לחומרים כמו סם המסיבות קטמין?

‏ברגע שאתם מבינים שיש לכם בעיית התמכרות לחומרים כמו סם המסיבות קטמין, ‏ברור לכם שאתם:

  1. ‏צריכים להבין עד כמה חמורה היא הבעיה. ככל שמדובר על בעיה חמורה יותר, ועל מצב בריאותי גרוע יותר, כך אתם צריכים לקבל טיפול משולב חזק יותר לאורך תקופה ארוכה יותר בתוך מרכז הגמילה.
  2. ‏לא רוצים לעבור את תהליך הגמילה לבד. בשביל להצליח לקבל את הכלים להתמודד עם התמכרות לסמים ‏בצורה הטובה ביותר ולשנות את ההתנהגות שלכם לאורך זמן, אי אפשר לעבור את התהליך לבד. לאנשי המקצוע בתחום יש המון ידע והמון ניסיון, והם יכולים לתת לכם עזרה שאתם לא מסוגלים לדמיין ‏עד כמה היא תשנה את החיים שלכם בפרספקטיבה של זמן.
  3. ‏רוצים להתרחק מן הסביבה הטבעית שלכם. אם קל לכם למצוא סמים וחומרים מסוכנים בקרבת הבית שלכם, ‏אז אתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם להיות קרובים לבית. לפעמים התקופה שאתם נמצאים בתוך מרכז גמילה היא הדרך ליצור ריחוק מאנשים שמסכנים את הבריאות שלכם, וככה אתם יכולים לקחת שליטה ואחראיות על החיים שלכם מבלי שיש לכם רגשות אשם או גורמי לחץ חיצוניים.

‏אתם רק צריכים לעשות את ההחלטה הנכונה והבריאה לכם

‏עכשיו, כאשר ברור לכם שיש לכם בעיה רפואית קשה ואתם לא מצליחים להתמודד לבד עם בעיית ההתמכרות שלכם, הגיע הזמן להיות אחראים. זה לא בושה לבקש עזרה, במיוחד אם אתם מקבלים את הליווי של רופאים ובני משפחה לאורך הדרך. ואם אתם תעשו את המאמץ להצליח בתהליך הגמילה שלכם, אז בהחלט תוכלו לשנות את החיים שלכם לטובה ולהצליח ליצור את המנגנונים שיעזרו לכם להתמודד עם חשיפה לסמים בעתיד לבוא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה