סנדלים לקיץ שילוב של נוחות והנאה

$(function(){})

ארץ ישראל הייתה מאז ומעולם ארץ שטופת שמש. אחד הסמלים הבולטים של ארץ ישראל, ששווק במשך שנים ארוכות בסרטוני תדמית לעולם היה הצבר – הישראלי החדש עם כובע טמבל וסנדלים תנ"כיות. ואכן, אם יש מאפיין אמיתי של הישראליות, הרי שהמאפיין הזה הוא סנדלים. מדובר בסוג ההנעלה הפופולארי ביותר בישראל.

freepik

נשים, גברים וילדים נועלים סנדלים מסוגים שונים, כמעט בכל זמן נתון. למה דווקא סנדלים? אילו סוגים של סנדלים קיימים כיום בשוק? מה הייחוד של הסנדלים באתר Adiss והמוצרים באתר הזה בכלל? בשורות להלן נדבר קצת על פריט לבוש שקיים מזה אלפי שנים והוא אולי המאפיין העיקרי של הישראליות.

למה דווקא סנדלים

כדי להבין את הנטייה הכללית של כל ישראלי לנעול סנדלים ולהעדיף אותם על כל נעל אחרת. צריך לגלוש קצת לעבר ההיסטוריה. מנקודת מבט היסטורית, אפשר לראות בקלות שהסנדלים הם אחד המאפיינים הבולטים שלא השתנו כמעט לכל אורך ההיסטוריה. גם הישראלים הקדומים נעלו סנדלים. ההוכחה הטובה ביותר לכך היא הסנדלים של ישו, המוצגים באחת הכנסיות בגרמניה. גם אם לא מדובר בסנדלים המקוריים, הרי שמדובר בדגם שהוא בהחלט דומה למה שאנחנו רואים כיום. אין זאת אלא שמזג האוויר גרם לכך שרבים העדיפו בעבר, ומעדיפים גם היום, לנעול אך ורק סנדלים. זה נוח, זה קל וזה גם לא יקר באופן יחסי.

סוגים של סנדלים שקיימים בשוק

עם הסוגים השונים של סנדלים בשוק ניתן למנות סנדלי רצועות, סנדלים סגורות וסנדלים תנ"כיות. מדבר רק בחלק קטן ממבחר גדול של סוגי סנדלים שאותו ניתן למצוא באתר של אדיס.

  • סנדלי רצועות: סנדלים עם סוליה מאסיבית ונוחה, כאשר את קימור הרגל מקיפות רצויות בעובי משתנה. הסוליות מכסות חלק גדול מקימור הרגל ויוצרות סנדל שיש בו מצד אחד אלמנט של אוורור לרגל, ומצד שני הוא מאפשר להגן אל הרגל בצרה טובה.
  • סנדלים סגורות: בנדלים שהחלק הקדמי שלהם סגור, אף כי לא בצורה הרמטית. סנדלים כאלה נותנים הרגשה של נעל, אבל יחד עם זאת מאפשרים לרגל שנמצאת בתוך הסנדל להתאוורר. סנדלים מהסוג הזה אם סוג הנעליים האופייני לנהגי אוטובוס, נהגים של רכב כבד ובכלל, בעיקר בגלל השילוב בין נוחות ואוורור לרגל מצד אחד ואפשרות לנהוג בצורה בטוחה ברכב מצד שני.
  • סנדלים תנ"כיות: סוג הסנדלים המקובל ביותר בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. סוליה המחוזקת באמצעות רצועת עור מקדימה ורצועה מסביב לקרסול היא בעצם סנדל תנ"כי. נול לנעול אותם, הם לא מעיקים והם עמידים מאד לאורך זמן.

מעבר לסוגים המפרטים לעיל, ניתן למצוא באתר של אדיס סוגי סנדלים המתאימים לנסיבות שונות – לאירועים, להליכה ברחוב ולעבודה. כל מה שצריך הוא לבחור סנדלים ולהתחיל להנות מנוחות וקלילות ברגליים.

סנדלים באתר אדיס והייחוד שלהם

המאפיין העיקרי של פריטי הנעלה שונים באתר אדיס, בדגש על סנדלים ועל כפכפים, הוא השילוב המנצח בין נוחות ואסתטיקה. ניתן למצוא באתר מבחר ענק של סנדלי נשים שניתן להתאים אותם ולעשות בהם שימוש ביום יום, בעבודה ואפילו בהזדמנויות חגיגיות ואירועים. ניתן למצוא באתר סנדלים המותאמים לסוגים שונים של רגליים – כפות רגליים עדינות, רגליים רחבות, כפות רגליים דקות, ארוכות וקצרות. מדובר בסנדלים בעיצוב עכשווי ומודרני שכל אחת יכולה למצוא בו משהו שיתאים עבורה. התאמת סנדלים חדשים עוברת דרך האתר של אדיס. השימוש בסנדלי אדיס הופך כל יום ליום של חג. כדאי להיכנס לאתר כבר כעתך ולמצוא את הסנדלים המתאימים עבורכם.     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה