סניף קרפור נס ציונה רחובות ראשון לציון: היכן נמצאים הסניפים של הרשת המוזלת החדשה.

$(function(){setImageBanner('fa10f547-7e02-4eef-945a-23705ec1611f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

המלחמה ביוקר המחייה בכותרות ובצדק. והעניין הרב סביב השקת רשת carrefour מתבקש. הרשת מבטיחה למכור מאות מוצרים במחירים זולים במיוחד. הכירו את סניף קרפור נס ציונה רחובות ראשון לציון: היכן נמצאים הסניפים של הרשת המוזלת החדשה.

סניף קרפור נס ציונה רחובות ראשון לציון: היכן נמצאים הסניפים של הרשת המוזלת החדשה.

לא בכל יום עולה על מפת הצרכנות בישראל רשת בינלאומית חדשה המבטיחה להביא מאות מוצרים במחיר מוזל, לפחות ביחס למה שאנו רגילים לשלם במרכולים וברשתות השיווק. 

בימים אלו מושקת רשת carrefour ברחבי הארץ, ובין 50 הסניפים החדשים שייפתחו יופעלו סניפי קרפור גם בערי השפלה - קרפור נס ציונה, רחובות וראשון לציון. 

מודעות גוגל 

היכן יש סניפי קרפור נס ציונה רחובות וראשון לציון?. 

נס ציונה - אבנר בן-נר 1 carrefour נס ציונה

סניף נוסף של קרפור יפעל במושבה מזכרת בתיה בכתובת שד' אליהו פינת לילך.

נכון ליום 06/05/2023 לא ידוע על סניפים בערים ראשון לציון ורחובות, אולם ייתכן ואלו יושקו במסגרת כוונת הרשת לפתוח עשרות סניפים נוספים בשנה החדשה. 

 אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור, אמר לאתר ynet: "בשבוע הבא נהפוך למדינה החמישים של קרפור בעולם". לדבריו, "הסניפים החדשים יציגו כ-1,000 מוצרים ב-80 קטגוריות: חומרי ניקוי, קורנפלקס, קפסולות, קפה, ריבות, שמן, שוקולד ועוד, תחת המותג הפרטי של קרפור במחיר מוזל". 

לפי אתר הרשת העולמית, ההיסטוריה של קרפור החלה לפני למעלה מ-60 שנה, עם אביה המייסד, מרסל פורנייה, יזם בעל חזון, פתח את חנות ההיפרמרקט הראשונה בצרפת. קרפור שמרה על הרוח החלוציות שלה ומאז המציאה את עצמה מחדש ללא הרף.

האם יש סניף קרפור בראשון לציון?. carrefour ראשון לציון 

נכון להיום אין סניף בעיר בראשון לציון הנושא את הלוגו של קארפור. אולם פרסומים בעיתונות מדווחים כי הרשת הבינלאומית עתידה להסב סניפים של מגה ויינות ביתן לסניף קרפור. עם תחילת פעילות סניף קרפור בראשון לציון נעדכן אתכם. 

סניף קרפור נס ציונה מה משמעות הלוגו של הרשת?.

ולסיום פרט פיקנטי הנוגע לעיצוב הלוגו של החברה - הלוגו של Carrefour נוצר לפתיחת היפרמרקט בעיר וניסייה. הלוגו של הרשת נושא את האות  "C" עבור Carrefour, באמצע יהלום, אדום משמאל, כחול לימין, עם קווים שחורים בחלק העליון והתחתון. הלוגו התפתח במהירות: הקווים השחורים נעלמו והפכו את ה"C" לפחות ברור. 

הסניפים של קרפור מתחילים לעבוד והמבצעים של המתחרים יוצאים לדרך 

מה קורה בתחום התחרות בין רשתות השיווק עם השקת קרפור בנס ציונה ובראשון לציון?. לפי דיווחים במדור הצרכנות, לא מעט ספקים כבר הודיעו על מבצעים על מנת לייצב את התמונה כאשר מתבצעת השוואת מחירים קרפור מול המתחרים.

משלוח חינם קרפור באינטרנט משיירת קו עם המתחרים

בדומה לאתרי מכירות אחרים, מעל קניה של 750 שח באתר הקניות של קארפור, תוכלו לקבל משלוח בחינם. בנוסף, בקרוב תתחיל הרשת להפעיל שירות איסוף קניות מהסניפים במסגרת שירות איסוף עצמי. 

משלוח חינם בקניה מעל 750 שח ובקרוב איסוף עצמי קרפור באינטרנט

מוצרים זולים באתר קרפור כמה עולה פסטה?. קרפור מוצרים מחירים 

אחד ממוצרי המזון הנפוצים כמעט בכל מבטח ישראלי הוא הפסטה. מי זוכר שרק לפני כשנה התקיימה בישראל מחאת הפסטה לאור עליות המחירים?.  בדקנו באתר האונליין של קרפור כמה עולה פסטה. את האיכות לא יכולנו לבדוק וממילא על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח. 

והנה התוצאות: 

קרפור פסטה פרפלה 500 גרם תעלה 2.90 שח. 

Barilla  ברילה פסטה פרפלה 500 גרם תעלה 7.90 שח. 

השוואת מחירי פסטה אתר קרפור 03/06/2023

כמה עלה מרכך כביסה של קרפור

ועכשיו למכונת הכביסה. ההוצאה על ג'ל כביסה או מרכך כביסה נמצא הרשימת הקניות של כל בית בישראל. כעת מציעה הרשת הצרפתית, שלה גם סניף קרפור נס ציונה, באתר האונליין מרכך כביסה בנפח של 1.2 ליטר במחיר של 10.90 שח. 

כמה עולה מרכך כביסה קרפור צילום מתוך אתר האונליין 07/06/2023

צפו בווידאו המוצרים הזולים של קרפור והסניפים החדשים של הרשת הצרפתית

מחירי המותג הפרטי זולים מאוד, אך אלו של מוצרי החלב, הבשר והירקות זהים לאלו שברשתות הגדולות. הבשורה האמיתית היא בעובדה שהמתחרות אצות להדביק את הפער - ומורידות את המחירים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה