עורך דין תאונת אופנוע, עברת תאונה?

$(function(){setImageBanner('8f53ee9e-5ad4-4793-9df1-57e48cf36a13','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

במדינת ישראל מספר רוכבי האופנועים גדל מדי שנה, וכיום ניתן למצוא סוגים שונים של כלי רכב דו גלגליים כמו אופנועים או קטנועים המהווים כלי תחבורה פופולארי ביותר עבור כלי תחבורה זול, אמין ברחובות הערים במדינת ישראל.

PEXELS

יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי מדובר על כלי רכב מסוכן ומדי שנה בישראל מעורבים לא מעט רוכבי אופנועים בתאונות אופנוע אשר מותירות את רוכבי האופנוע עם נזקי גוף קלים וחלקם האחר עם נזקי גוף קשים כמו נכות פיזית ותפקודית בשיעור גבוה.

אם היית מעורב בתאונת אופנוע, חשוב מאוד שתפנה באופן מידי לעורך דין תאונת אופנוע העוסק בתחום תאונות דרכים עם מעורבות של אופנועים, שכן עורך דין תאונת אופנוע הוא איש המקצוע שיכול לסייע לך להתמודד בצורה הטובה ביותר עם ההשלכות המשפטיות של תאונת הדרכים בכל היבט אפשרי לרבות הוצאת פיצוי כספי מקסימלי על מנת לאפשר לך ולבני משפחתך לחזור למסלול החיים הרגיל.

כיצד מוגדרת תאונת אופנוע?

רוב תאונות הדרכים שבהן מעורבים רוכבי אופנועים מתרחשות כאשר ישנה התנגשות בין האופנוע לבין כלי רכב נוסף. יחד עם זאת, תחת הקטגוריה של תאונות אופנוע ישנם גם מקרים של תאונה עצמית של רוכב האופנוע שנפגע כתוצאה מאובדן שליטה על האופנוע, החלקה עם האופנוע, חבלות גוף בשל ירידה מהאופנוע, נזקי גוף גב התחתון בשל החלקה על כתם שמן או מהמורה בכביש ועוד.

בגין תאונות שונות ומקרים שגורמים נזק לרוכב האופנוע, הוא יכול לקבל פיצויים מביטוח המכסה נזקי גוף ונפש. כל נהג אופנוע חייב להיות מכוסה בביטוח חובה, ובמידה שנפגעת בתאונת דרכים ניתן להגיש תביעה נזיקית נגד חברת הביטוח המבטחת את האופנוע בביטוח חובה.

כיצד תתנהלו בתאונת אופנוע?

הנה כמה דברים חשובים שעליכם לעשות אם הייתם מעורבים בתאונת אופנוע : ראשית כל, יש צורך לעצור את האופנוע בצד במקום שאיננו מפריע לתנועה או לדרך. אם מדובר בתאונה חמורה שבגינה יש צורך להזמין משטרה, במקרה הזה אין להזיז את האופנוע מהמקום עד שהמשטרה תגיע.

שנית, במידה וניתן יש צורך להחליף פרטים עם הרכב הפוגע, לצלם את מקום התאונה ולקחת פרטי עדים שראו את התאונה.

מעבר לכך, כדאי וחשוב לתעד את מקום התאונה מכמה זוויות וכן כדאי לצלם את כלי הרכב המעורבים בתאונה.

חשוב לדווח למשטרה על התאונה ולקבל על כך אישור מתאים וכן, אם הופניתם לקבלת טיפול רפואי, חשוב מאוד לשמור את דוח הפינוי שלכם ואת כל המסמכים הרפואיים אשר מעידים על הטיפול שקיבלתם ועל סוג והיקף הפגיעה שלכם. אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע מציינת כי חשוב מאוד לפנות לטיפול רפואי גם אם על פניו אתם חשים טוב לאחר התאונה או נראים בסדר שכן, לא פעם מדובר על פגיעות פנימיות שלא ניכרות לעין לאחר תאונת דרכים, והתסמינים של הפגיעה עלולים להופיע בצורה קשה כמה שעות לאחר תאונת הדרכים.

שאלה לעורך דין תאונת אופנוע - את מי תובעים לאחר תאונת אופנוע?

לאחר תאונת אופנוע ניתן להגיש תביעת פיצויים לחברת הביטוח של נהג האופנוע שהיה מעורב בתאונה. במידה ואין חברת ביטוח לתבוע אותה כך לדוגמא: במקרה שבו האופנוע לא מבוטח או במקרה של תאונת פגע וברי, ניתן לתבוע קרן מיוחדת שהוקמה לשם מטרה זאת בשם: קרנית. בכדי לתבוע תביעת פיצויים ולהפיק ממנה את מקסימום הפיצויים יש לאסוף את כל המסמכים הנוגעים לתאונה לרבות: אישור מהמשטרה, אישור על טיפול רפואי ופינוי ממקום התאונה, אישורים על רכישת תרופות, אישורים על תיקון האופנוע, אישור על אחוזי נכות שנקבעו בגין התאונה במידה ואכן נקבעו לכם אחוזי נכות ועוד.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות אופנוע

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע, צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות אופנוע כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתביעות תיקי תאונות אופנוע מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון רב בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והודות לבקיאות בחוק ובפסיקה, עו"ד אריאלה גפן, עו"ד תאונת אופנוע, והשיגה עבור לקוחותיה, נפגעי תאונת אופנוע, מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות אופנוע הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין תאונות דרכים מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות האופנוע בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח הגדולות והחזקות.

ההיכרות עם הביורוקרטיה של חברות הביטוח, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים.

כמו כן, הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות תאונות דרכים או תביעות תאונות אופנוע מאפשר לעו"ד אריאלה גפן להלחם על זכויות לקוחותיה ולמיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מ- עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונת דרכים השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי. 0733-752-766

 

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות אופנוע הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת אופנוע, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה