עו"ד מגשרת עם גישה ייחודית לגישור בשניים

$(function(){setImageBanner('7df639c4-7fe1-49f3-9315-96b29e100726','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אחרי לא מעט שנים כעורכת דין בתחום דיני משפחה וייצוג בבית המשפט, עורכת הדין והמגשרת סיגל גאיה כסיף שבעה ממלחמות. בכל פעם כשהיא ייצגה בבית המשפט את אחד מבני הזוג, היא הרגישה שהיא נכנסת לליבו של שדה קרב וגם אם אותו הצד שייצגה בפועל "ניצח"- הוא בעצם הפסיד. הוא הפסיד קשר הורי יציב, הפסיד מערכת יחסים יציבה עם בן הזוג לשעבר, הפסיד את בריאותם הנפשית של ילדיו, הפסיד משאבים רבים, זמן יקר וכספים רבים. עם גילוי עולם הגישור בשנת 2003 היא מצאה את הדרך הנכונה עבורה כשהוסמכה להיות מגשרת בדיני משפחה.

freepik

להיפרד בתקשורת בריאה ולא במלחמה

בעולם הגישור, לפי עו"ד ומגשרת כסיף, יש רגישות, חמלה והכלה. זוגות שמגיעים אליה לעבור את תהליך הגישור מקבלים את הכלים לתחזק את הקשר ההורי שלהם הלאה באופן יציב למען הורות עתידית טובה ולמען הילדים. תהליך הגישור מאפשר לצלוח את הפרידה במינימום נזקים לבני הזוג, לילדים ולכיסם של הצדדים והכל ללא התערבות של בית המשפט וללא צורך בעורכי דין שעסוקים במלחמות מיותרות ומייגעות.

כמגשרת בראשון לציון, מגיעים אליה לא מעט זוגות מאיזור המרכז אשר הופנו אליה או שמעו עליה ורוצים, באמת רוצים, להתגרש בשלום ולהתחיל לחיות את חייהם לאחר הגירושין. בפרידה יש תמיד כאב גם אם שני בני הזוג מעוניינים בה ולכן צריך לפעול ברגישות ובעדינות כדי להביא את בני הזוג להסכמות שהן נכונות ומדויקות עבורם. וזה אפשרי!

דרך העבודה ייחודית

תהליך הגישור אצל עו"ד כסיף הוא מיוחד במינו. במהלך כל פגישות הגישור מגשר איתה מגשר נוסף שהוא מטפל רגשי, וביחד הם נותנים לבני הזוג מעטפת רגשית ומשפטית וזאת ללא עלות נוספת. לא משלמים על השירות יותר אבל בהחלט מרוויחים יותר- שני מגשרים עם הבנה משפטית ורגשית, שמסייעים לזוג המתגרש להבין מה באמת חשוב לכל אחד מהם ומסייעים להם להגיע להסכמות הטובות ביותר עבורם ועבור התא המשפחתי שלהם.

הגישה הייחודית של גישור גירושין בשניים שמאפשר ליווי של שני מגשרים בעלות של מגשר אחד ביחד לאורך כל אחד משלבי התהליך הופך את התהליך ליעיל  ומהיר יותר עם הרבה יותר סיכויי הצלחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה