עידן התחרות ! בעוד מתחריה מיבאים שפע תחליפי מותגים במחירים שלא ראינו, קארפור העלתה את חלקם השבוע..

$(function(){setImageBanner('8040c2d4-efee-4a29-94a0-221438e5714c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

קארפור" העלתה חלק ממחיריה, בטענה ש"המבצעים הסתיימו" והמתחרים חוגגים... אך יש להודות שלולא כניסתה לארץ, לא היינו נהנים מתחרות כה עזה. כיום, למרות ההתייקרויות הכלליות במזון טרי בעיקר, לצרכנים עם זמן פנוי ומודעות - מדובר בתקופה לא רעה בכלל, של תחרות גוברת והולכת על כיסכם במיגוון תחומים אחרים, מחומרי ניקוי ופארמה, או משקאות חריפים ובעיקר בירה ועד ל.. קפסולות למכונות אספרסו.

ארכיון

עידן התחרות:  בעוד המתחרים מיבאים שפע תחליפים למותגים מוכרים ומורידים מחירים, קארפור העלתה את חלקם השבוע..

למרות ההתייקרויות הכלליות במזון בעיקר, לצרכנים עם זמן פנוי ומודעות - מדובר בתקופה לא רעה בכלל, של תחרות גוברת והולכת על כיסכם ברשתות השיווק.

וכעת מדובר גם בתחומים כמו חמרי ניקוי חליפיים, משקאות  אלכוהוליים ובעיקר בירה כאשר יש אפילו  2-3 סוגים הנמכרים בקארפור ב15  ש"ח לשישיית בקבוקים (בני 250 גרם..ולא 333 כרגיל) וכמובן שלל  "מותגי הבית" ש"שופרסל" החדירו בכמויות ועתה גם רשתות אחרות מביאות מכל העולם.

והדוגמה הבולטת מכולן -קפסולות למכונות אספרסו שלפני שנתיים נמכרו בלא פחות מ 1.50 ש"ח ליחידה וקארפור הפתיעו עם 69 אגו' ליחידה ועתה יוחננוף מוכר אותן ב67 אגו' ליחידה..
ברור שלא מדובר באותם מותגים ולגבי הטעמים?  זה מאוד אינדיבידואלי. אבל העיקרון ברור, הצרכן הוא המלך, בכל מה שניתן לייבא בקלות.

פרטי

עוד באתר סניף קרפור נס ציונה רחובות ראשון לציון: היכן נמצאים הסניפים של הרשת המוזלת החדשה.

מה קרה בקארפור? 

אין ספק שכניסת הרשת המוזלת הצרפתית carrefour הדירה שינה מעיני מנהלי רשתות השיווק המתחרות, גם חלקם בחרו תחילה להגיב באדישות לכניסת הרשת ולמותגי הבית הזולים שלה. אולם הפרסומים האגרסיביים שלהן, גם ב"תקופת המלפפונים" - חושפים את הלחץ ברשתות השיווק ואת המאמצים המושקעים ביישור קו בנושא המחירים, כלפי מטה. 

להלן ידיעה שפורסמה השבוע בתקשורת:

רשת קרפור מעלה את מחיריהם של מאות מוצרים.

אחרי שפרצה בסערה לישראל הבטיחה רשת קארפור שהמחירים הנמוכים שלה יישארו כל השנה - אבל כבר שבועות ספורים אחרי ההשקה גילו ב"תכנית חיסכון" בערוץ 12 שהמציאות שונה. השוקולד המריר התייקר ב-41%, הפסטה ב-35% ואלה רק דוגמאות קטנות ממאות מוצרים שעלו דרמטית במחיר. ברשת הגיבו שמדובר במוצרים שהמבצע עליהם בוטל

עליית המחירים של המותג קרפור: אחרי שהשיקה את סניפיה החדשים בישראל לפני כשלושה חודשים התחייבה הרשת הצרפתית להוזיל את יוקר המחייה בישראל ולהביא לירידת מחירים.

אלא שבדיקה שערכה "תכנית חיסכון" בחדשות 12 חשפה את הפער בין ההבטחות למציאות - עלייה חדה במאות מוצרים מהמותג הפרטי שלהם שאמור היה להביא את בשורת יוקר המחייה.
על פי אתר פרייסז להשוואת מחירים קרפור העלתה מחירים בסניפי קרפור סיטי ב-271 מוצרים של המותג הפרטי בשיעור של 16% בממוצע.

כך למשל מצאו בתכנית חיסכון שהמחיר של שוקולד מריר שעמד בתאריך ההשקה על 4.90 שקלים, עלה השבוע ל-6.90 שקלים - התייקרות בגובה 41%. פסטה של מותג קרפור התייקרה מ-2.90 ל-3.90 שקלים - עליה של 34.5% וגם משחת שיניים לילדים התייקרה ב-4.50 שקלים לכ-6 שקלים, עלייה בשיעור של 31%.

בקרפור טוענים שמדובר בביטול מבצעים וחזרתם למחיר הקודם. ב"תכנית חיסכון" מצאו כי ברוב המוחלט של המוצרים שהתייקרו, מדובר בעליית מחירים של מוצרים מיום ההשקה, על רובם לא נתלה שלט מבצע/מחיר קודם אלא פשוט מדבקת מחיר. אם תגיעו היום לסניף, תראו שמדובר במחיר חדש.

תגובת רשת קרפור לערוץ 12: "קרפור מציעה מגוון מבצעים מתחלפים ואטרקטיביים המשיאים ערך רב לקהל הלקוחות. המחירים המוצגים בכתבה מייצגים את סיום המבצע, לאחריו חזרו למחיר המקורי, שגבוה בשקל אחד בלבד. אפקט קרפור הביא לירידות מחירים רוחביות בקרב רשתות השיווק בישראל ואנו מברכים על כך. אנו מזמינים את הציבור להתנסות במוצרי קרפור באיכות אירופאית ובמחירים מנצחים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה