$(function(){setImageBanner('8faf8806-a87d-405a-8829-3fb5ced51d44','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

עוד ועוד משקיעים צעירים ומבוגרים מגיעים אל עולם השקעות רחוב ומטריף, בו ניתן להרוויח ואף להתעשר דרך כמה סוגי השקעה, לעיתים דרך השקעה במדינות רחוקות ולעיתים דרך השקעות נדלניות מקומיות. כל אלו מושכים בשנים האחרונות, עוד ועוד אזרחים שונים המבקשים להצטרף אל עולם ההשקעות ומלבד אינספור ספרים שונים המציעים טיפים ודרכים להתמודדות נכונה עם ההשקעה, ישנו פרט מידע לא פחות חשוב. פרט זה הינו המידע העיקרי אשר סובב סביב עולם ההשקעות והמניות בכלל, שכן שווקים שונים עלולים להיות מושפעים מאמירה של שר או בעל עסק כזה או אחר, על כן ריכוז ועדכון שוטף של ידיעות חדשותיות גם למשקיעים הוא חשוב לא פחות.

FREEPIK

פורטלים מקומיים

על מנת להבין את המדינה בה אנו חיים ובכלל את הלך רוח ההשקעות בה, מומלץ שנתחיל בפורטלים פיננסים מקומיים כדוגמת SKN, המביא עימו סקירה רחבה של שווקים ישראלים ובינלאומיים כאחד. באתר נוכל למצוא רובריקות ייעודיות לשוקי הון שונים, לצידם נוכל למצוא סקירות שוק שבועיות חודשיות ויומיות וכמובן אזורי ניתוח עבור נדל''ן, חדשות טכנולוגיות ומט''ח. ואם נבקש עוד מקור אמין למדדים בינלאומיים שונים ולשווקים כאלו ואחרים, נוכל להיעזר גם בפורטל הפיננסי של אתר ''גלובוס'' המשמש לא רק כמקור חדשותי מעולה ומעקב אחר מדדים מכל העולם, אלא יספק לנו גם אזור אישי לריכוז כל ההשקעות והחדשות הרלוונטיות עבורנו.

 

פורטלים בינלאומיים

ובהתחשב בכך שלחלק לא קטן של המשקיעים ישנן גם השקעות בחוץ לארץ, מומלץ להיעזר גם בפורטל פיננסי שיוכל לספק תמונה מדויקת ומלאה לאיך וכיצד מתנהלים השווקים השונים. את זאת נוכל לעשות דרך פורטל בשם FINVIZ  המאגד בתוכו ידיעות חדשותיות מכל העולם, אך הוא עושה זאת תוך כדי מיפוי דרך שייכות לסקטורים שונים, בורסה, גדלים וכו. פורטל פיננסי נוסף המתפקד גם כאפליקציה מעולה המשלבת בתוכה את מרבית שווקי המניות ברחבי העולם, בו נוכל לסדר את המניות שאנו מבקשים להשקיע ולעקוב בצורה נוחה וקלה ובעיקר לבצע מעקב נוח ויעיל. את כל זה נוכל למצוא באתר free stock המעולה והנגיש

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה