$(function(){setImageBanner('974fcc09-af3c-43f8-88bf-2ba1a6aaeb33','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

ישנם מצבים שונים בהם בעלי דירות נדרשים לפנותן מחפצים לחלוטין. במאמר זה נסקור כמה מהמצבים הללו ונסביר על השירות ועל ההבדלים בינו לבין הובלת חפצים ממקום למקום.

FREEPIK

ראשית, מהם ההבדלים בין פינוי דירות לשירותי מובילים?

כאשר אנשים עוברים דירה, הם לרוב שומרים ומעבירים את החפצים שלהם מהבית הישן אל בית המגורים החדש אליו הם עוברים. במקרה כזה, בעלי הדירות נעזרים בשירותים של מובילים. שירותי ההובלה מעבירים ארגזים ארוזים או חפצים כגון ריהוט, תנורים וכלי מטבח שונים. מטרת ההובלה היא כמובן להעביר את החפצים מהמיקום הישן למיקום החדש בבטחה.

פינוי דירות הוא תהליך מעט שונה עם מטרות אחרות: בדומה לשירותי העברת דירה, בפינוי דירות בעלי הדירה מפנים את כלל החפצים בנכס, אולם ההבדל המרכזי טעון בכך שהמטרה המרכזית אינה בהכרח שמירה על החפצים והעברתם למקום אחר, אלא שלעיתים תכולת הדירה תגיע אל תחנת ריכוז אשפה. כלומר, לעיתים נרצה לפנות את הדירה ללא צורך בשמירה על החפצים ואז נזדקק לשירותי פינוי ולא לשירותי הובלה.

מתי נצטרך פינוי דירה?

לפני שיפוץ: כאשר מבצעים שיפוץ כולל של הבית, נרצה לרוקן אותו באופן מוחלט מחפצים שונים כגון ריהוט וביגוד ולהשאיר את הבית "עירום" לטובת נוחות השיפוץ. לכן, בעוד שכמובן לעיתים נרה לשמור על חלק מהחפצים, ריקון והובלה של מרבית התחולה תיעשה באמצעות שירותי פינוי דירות אשר יפנו את תחולת הדירה לריכוז אשפה המיועד למטרה זו. ריקון הדירה במקרה זה הינו סופי ולא ניתן לאחר מכן לבקש את החפצים שנזרקו.

לאחר פטירה של קרוב משפחה: כאשר לצערנו קרוב משפחה הולך לעולמו, הצוואה שלו מפרטת חלקים נרחבים מחלוקת הנכסים שהיו ברשותו. ואולם, ישנם חפצים רבים שנותרים מאחור ולא מוזכרים בצוואה. לרוב ניתן למנות בין חפצם אלו ריהוט ישן, או מזכרות שונות שאמנם לא נושאות ערך כלכלי רב אך עשויות לשאת ערך סנטימנטלי ורגשי רב לאדם ממנו נפרדנו זה עתה. יחד עם זאת, סביר להניח שישנם פריטים רבים שלא ניתן להשתמש בהם עוד ולא כדאי לשמור אותם. שירות פינוי דירות לאחר שאדם נפטר יכול לסייע באריזת תחולת הדירה ומיון הפריטים בין הפריטים הייחודיים לבין הפריטים שמוטב להיפרד מהם בשלב זה.

לפני העמדת הדירה להשכרה: פעמים רבות בעלי דירות המעמידים אותן להשכרה נדרשים לפנות את מלוא, או רוב תחולתה. שירותי פינוי דירות יכולים לסייע בתהליך זה ולחסוך לכם זמן רב.

תהליך קבלת הצעת מחיר יכלול מיון מקדים של תחולת הדירה ומציאת פריטים יקרי ערך. לאחר פגישה עם החברה יחל תהליך מיון ואריזה יסודיים של כל התחולה, כולל התחולה אותה לא זורקים. בשלב הפינוי, בעלי המקצוע יכלו לקחת איתם את הציוד ולהעבירו אל היעד שסוכם עמם. לעיתים ניתן להוסיף שירותי ניקיון לדירה שפונתה. 

גל הפינויים מומחים בפינוי דירות https://www.pinuidirot.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה