פלס בדק בית - בדיקת דירות, בתים ומבנים לפני רכישה

$(function(){setImageBanner('6cacd978-1422-46a3-a42b-e666db798bb9','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45894,'Image','');})

לפני שנכנסים - בודקים! בדק בית לפני רכישה של דירה מקבלן או דירה מיד שנייה יכול לסייע לכם לגלות ליקויי בנייה מסוגים שונים, ולחסוך לכם כסף וכאב ראש בעתיד. איזה סוגים של ליקויי בנייה מחפשים במסגרת בדק בית, ולמה אסור לוותר על התהליך? הכול בכתבה הבאה

pixabay

חסכתם, התלבטתם, בדקתם דירות שונות ולבסוף מצאתם אותה - את דירת החלומות שלכם שמתאימה לכם בכל המובנים. אבל לפני שחותמים על חוזה ומקבלים את המפתח, חשוב לזכור שגם בדירה שעל פני השטח נראית מושלמת יכולים להיות ליקויי תכנון ובנייה שלא ניתן לראות בעין בלתי מיומנת. ליקויים מסוג זה, כמו ליקויי בנייה הנדסיים, רטיבות, עובש או אפילו רמות קרינה גבוהות מהרגיל יכולים לפגוע בערך הנכס ואף להוות סכנה לדיירים.

לא מוותרים על בדק בית

בדק בית הוא תהליך שנעשה על ידי חברת בדק בית מקצועית, בה עובדים מהנדסים בעלי ניסיון ומומחיות באיתור ליקויי בנייה. במהלך הביקורת ייבדק הנכס כולו, החל ממצב הקירות, הריצוף, האיטום והבידוד, ועד לאיכות האינסטלציה והחשמל. הבדיקות שנעשות במסגרת בדק בית לבתים נועדו לאתר ליקויים ותקלות סמויים מהעין, ולוודא שהנכס עומד בתקנים של בטיחות. בתום הבדיקה מונפק דו"ח מפורט שחתום על ידי המהנדס האחראי לבדיקה, בו מפורטות כל התקלות וליקויי הבנייה שנמצאו. דו"ח זה יכול לשמש אתכם במשא ומתן מול בעלי הדירה או הקבלן, וגם בהליכים משפטיים במידת הצורך.

מדוע חשוב לעשות בדק בית לדירה מקבלן?

בדירה חדשה מקבלן כנראה לא יהיו ליקויי בנייה הקשורים בבלאי או בשחיקה, אבל גם כאשר קונים דירה מקבלן חשוב לבצע בדק בית. בדק בית דירה מקבלן היא קריטית כדי לוודא שלא קיימים בבניין ליקויי בנייה הקשורים בבעיות בתכנון או בבנייה עצמה, שימוש בחומרים זולים או אי עמידה בתקנים המקובלים בענף. במסגרת ביקורת מבנים חדשים יבוצעו בדיקות של מערכות החשמל והאינסטלציה, הקירות, החלונות, הריצוף, ועוד. במידה ויימצאו ליקויי בנייה בנכס, תוכלו לדרוש מהקבלן שיתקן אותם לפני החתימה על חוזה, לקבל הנחה במחיר או אפילו להחליט שאתם מוותרים על הדירה הזאת ומשקיעים את הכסף שלכם בדירה אחרת.

פלס בדק בית - מחיר משתלם ועבודה מקצועית

בדק בית הוא תהליך חשוב שיכול לחסוך לכם הרבה כסף בעתיד, ולכן אם מחליטים לבצע ביקורת מבנים חשוב לעבוד עם חברה מקצועית, בעלת ניסיון בתחום. פלס בדק בית היא חברה הנדסית עם מומחיות בתחום ליקויי הבנייה ובדיקות מבנים. בחברה עובדים אנשי מקצוע מצוינים בתחומם, הכוללים אנשי בדיקה, יועצים אנליטיקאים - המיישמים שיטות עבודה מתקדמות ומתמחים במציאת פתרונות יצירתיים.  עם פלס בדק בית תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את העבודה האיכותית ביותר, תוך תשומת לב לפרטים ועמידה בסטנדרט הגבוה ביותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה