פעימה שלישית למדווחים על בסיס מזומן מתי ייכנס המענק

$(function(){})

רשות המיסים הודיעה על פתיחת המערכת להגשת תביעת מענק השתתפות בהוצאות לעסקים המדווחים על בסיס מזומן באתר האישי של מס הכנסה.

pexels

מענק הוצאות פעימה שלישית למדווחים על בסיס מזומן 

עדכוון חשוב בנושא תמיכות ממשלתיות לעסקים ועצמאים בשל המשבר הכלכלי שיצרה התפרצות מגיפת הקורונה. ביום ראשון, 19.7.2020 בשעה 14:00 תסגר המערכת להגשת בקשות למענק השתתפות בהוצאות קבועות - פעימה שלישית לצורך עבודות שדרוג והתאמה.

ביום שני 20/07/2020 צפויה לעלות לאוויר המערכת החדשה , באזור האישי באתר רשות המיסים , להגשת בקשות למענק השתתפות בהוצאות קבועות - פעימה שלישית גם לטובת מדווחים על בסיס מזומן שטרם הגישו בקשות למענק. 

את הבקשה יש להגיש ישירות באזור האישי באתר מס הכנסה ואין צורך לגשת לפקיד שומה. 

מענקים לעצמאים 2021 הגשת בקשה 

מתי ייכנס המענק

ובהמשך תפתח האפשרות לשנות את מסלול הבקשה, למי שכבר הגישו בקשה עבור מרץ - אפריל 2020. מרשות המיסים נמסר כי הם מצרים על אי הנוחות ומבטיחים לפעול במהירות המירבית כדי לקצר ככל הניתן את זמני העבודות.

פעימה שלישית: פחות ממחצית התקציב נוצל עד כה

על פי נתוני רשות המיסים עד נוצל פחות ממחצית התקציב לפעימה שלישית בעוד שתקציבי פעימה ראשונה ופעימה שנייה נוצלו כמעט במלואם. 

כמה עצמאים יש בנס ציונה 2020

על פי נתוני ביטוח לאומי בנס ציונה מתגוררים 1787 עצמאים הפועלים בענפי המשק השונים. הם מהווים 5.3% מכלל המבוטחים בביטוח לאומי בנס ציונה בעוד הממוצע הארצי עומד על 4.1% . 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה