פריטי מיכון לשיפור מערך האריזה והייצור בעסק

$(function(){setImageBanner('96493c22-c36d-4dcd-b980-152a9e389443','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

כל בית עסק המפעיל מערך ייצור נדרש להמשיך לייעל ולשדרג אותו באופן תמידי, על מנת להישאר יעיל ולהצליח לעמוד בתחרות בענף בו הוא פועל. קיימות דרכים רבות ושונות לשפר ולייעל עוד ועוד את מערך הייצור, כאשר אחד ה"חלקים" בהם ניתן להכניס בקלות יחסית לא מעט שיפורים הוא מערך האריזה של העסק.

freepik

אילו סוגי מכונות אריזה יכולות לייעל כמעט בין לילה את מערך הייצור והאריזה של העסק, ואינן דורשות שינוי כולל של אולם הייצור או השקעה של מיליונים? להלן מספר דוגמאות למכונות אריזה יעילות שכדאי להכיר, אשר יכולות לייעל ולשפר את מערך הייצור והאריזה בעסק שלכם במהירות רבה:

 

מכונות ואקום

אחת ממשפחות מכונות האריזה המבוקשות והיעילות ביותר שבנמצא כיום בעולם הייצור והאריזה. מדובר במכונות אשר אורזות את המוצר באריזה מיוחדת ממנה מוציאה המכונה את כל האוויר. האריזה בתנאי ואקום מסייעת לשמור על המוצר טרי כמה שיותר לאורך זמן, שכן ללא חמצן לא מתרחשים תהליכי החמצון אשר מביאים לקלקול מואץ של מוצרים מסוגים שונים. כמובן שמכונות ואקום נפוצות בעולם ייצור המזון, אך גם במספר תחומי ייצור נוספים. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מכונות ואקום – קטנות, בינוניות וגדולות, אוטומטיות או חצי אוטומטיות וכיוצ"ב. שיפור מיידי ומשמעותי של איכות אריזת המוצרים שלכם...

 

מכונת הלחמה

הלחמת רדיד אלומיניום בשיטת אינדוקציה (חימום באמצעות השראה חשמלית) היא השיטה בה סוגרים ואוטמים מוצרים רבים שאנחנו מכירים וקונים מדי יום. זה נכון במיוחד לגבי מוצרי מזון ונוזלים הנמכרים בבקבוקים (החל ממיץ תפוזים וכלה בטחינה, גבינות וכיוצ"ב – מוצרים שכשאנחנו פותחים את מכסה אריזתם אנו מגלים עוד ניילון אשר סוגר הרמטית את המיכל עצמו...), אך ניתן למצוא את השימוש בשיטה זו גם בענפי ייצור אחרים. מכונת הלחמה מאפשרת לסגור ולאטום בצורה מלאה ומוחלטת כמויות גדולות של מוצרים פר שעה, וכך להפחית את היקף הבלאי ולייעל את מערך האריזה באמצעות האצת התהליך.

 

מלחם שקיות

בניגוד למכונת הלחמה אשר מלחימה את רדיד האלומיניום שמתחת למכסה המוצר, מלחם שקיות תעשייתי הוא כזה אשר מאפשר להלחים סוגים שונים של שקיות ואריזות, וכך לאטום את המוצר בשקית בצורה מלאה (גם לכניסה/יציאה של אוויר). מוצרים רבים ושונים נארזים בשקיות ניילון, ושימוש במלחם שקיות לצורך סגירתם משדרג הן את איכות האריזה והן את קצב העבודה.

 

מכונת תוויות

כל מוצר המיוצר ויוצא לשוק ולחנויות כיום חייב לכלול לפחות תווית מודבקת אחת, אשר מפרטת את הערכים התזונתיים ומידע נוסף שחייב להיות מוצג. בנוסף, כמעט בכל מוצר נמצא גם מדבקות ותוויות שיווקיות, למשל של לוגו בית העסק וכיוצ"ב. על מנת להדביק על כמויות גדולות של פריטי מוצר, בקצב גבוה אשר לא ייצור צוואר בקבוק ויאט את קצב העבודה, נעשה שימוש במכונת תוויות. מכונת תוויות יודעת להדביק מדבקות ותוויות על סוגים רבים ושונים של אריזות ומכלים, ולעשות זאת בצורה אחידה, יסודית ועמידה.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה