צאו לטייל - כל מה שאתם צריכים ללינה בשטח

$(function(){setImageBanner('f2c6355b-cebb-4887-893d-157ebed546ab','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

לינת שטח היא חוויה ייחודית ומהנה ולו בעצם העובדה שהיא טומנת בחובה את האפשרות להרגיש קרובים לטבע. בכדי שהחוויה אכן תהיה מוצלחת, קיימת חשיבות גבוהה להתכונן אליה בצורה נכונה וכחלק מכך, לדאוג לכל הציוד הנדרש עבור לינת שטח.
אז אם גם אתם נמצאים לפני טיול אשר כולל לינת שטח, להלן רשימה אשר תסייע לכם ליהנות מטיול חווייתי, מהנה ונעים:

pixabay

ציוד לשינה
אז בכדי ללון בשטח, יש צורך בכל הציוד לשינה וכאן, נשאלת השאלה עד כמה אתם מפונקים - בעוד שיש מטיילים אשר יסתפקו באוהל ושקי שינה (ובחלק מהמקרים, הם גם יוותרו על האוהל), אחרים יבקשו לעצמם תנאי שינה מפנקים יותר ובנוסף לאוהל ולשקי השינה ייקחו איתם גם: מזרנים מתקפלים או מתנפחים, כריות, שמיכות ואפילו סדינים.

ציוד לבישול בשטח
לינת שטח כוללת בדרך כלל גם ארוחות בשטח (לפחות ארוחת ערב וארוחת בוקר) ובכדי שתוכלו להכין לעצמכם ארוחות מושקעות וטעימות, קיימת חשיבות גבוהה שתדאגו לקחת איתכם את כל הציוד הנדרש למטרה ובין היתר: גזיה, ערכת קפה, קרש חיתוך, סיר קטן, סכו"ם, כוסות וצלחות, פותחנים, סבון וכרית יפנית לניקוי הכלים, צידנית וכמובן, את האוכל שאתם אוהבים – אם אתם מתכננים לעשות על האש (וזה מתאפשר), אל תשכחו כמובן את המנגל.

בגדים
בכדי לקבל החלטה לגבי הבגדים אותם תיקחו לטיול, חשוב שתשאלו את עצמכם 2 שאלות: הראשונה, מה מזג האוויר והשנייה, איזה סוג של טיול אתם מתכננים (האם הטיול כולל מסלולי הליכה ארוכה או שבגדול אתם לא מתכננים לזוז מהאזור בו אתם לנים).
בגדול, מומלץ לקחת בגדים נוחים, בגדים לשינה, בגדים להחלפה, גרביים ולבנים להחלפה, נעלי הליכה וכפכפים ואם מדובר בטיול חורפי יש לקחת גם מעיל גשם, חולצה טרמית וצעיף.

תיק רחצה
כאשר ישנים בשטח, מומלץ לא לשכוח לקחת תיק רחצה (בכל זאת, אחרי יום שלם בשטח, תרגישו סביר להניח צורך עז להתקלח או לפחות לנקות את עצמכם), בתיק מומלץ לשים: בשמפו, סבון, מסרק או מברשת, נייר טואלט, מברשת ומשחת שיניים, מגבונים לחים, דיאודורנט ומגבות.

תיק עזרה ראשונה
כשאתם נמצאים בשטח, אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה ולכן, חשוב לא לוותר על תיק עזרה ראשונה. בתיק מומלץ לשים: פלסטרים, קרם הגנה, ספרי נגד יתושים, פולידין, תרופות לגרון ואלוורה.  

ציוד נוסף
מתקן לשמירה על קירור המים, אולר, כובע, משקפי שמש, מטען נייד לטלפון, פנסים ומשחקי קלפים – שיכולים לסייע לכם להעביר את הזמן בנעימים.

לינה בשטח יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד ומאוד יכול להיות, שתרצו לחזור אליה לעיתים קרובות ומהסיבה הזאת, חשוב שתדאגו שיהיה לכם את כל הציוד המתאים והאיכותי ביותר עבור המטרה ובמקום הזה בדיוק, נוני ציוד קמפינג נכנסים לתמונה.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה