$(function(){})

כאשר מקימים עסק חדש ישנם המון דברים שצריך לדאוג להם, רישיונות, גיוס עובדים, ציוד מקיף לפי צרכי העסק. כדוגמת, ריהוט וכלי עבודה. בנוסף, כל עסק היום חייב מחשב. כדי לנהל מכירות, שירות לקוחות, מלאי, הזמנות ולניהול השוטף. עולם המחשוב כולל המון רכיבים וכדי לבחור את הציוד המתאים צריך גורם מקצועי שיאפיין את צרכי העסק. עסקים מסויימים ידרשו להתקין מחשבים נייחים ועסקים אחרים לא יוכלו להתקיים ללא מחשבים ניידים חזקים ומקצועיים. לכל סוג מחשב יש את הציוד הנלווה שלו שבלעדיו הוא לא יפעל כשורה.

Shutterstock

סקירת ציוד נלווה למחשוב.

עמדה- גם מחשב נייד וגם מחשב נייח מצריכים עמדה עליה הם יוצבו. העמדות ימוקמו לפי צורך וכמות האנשים הנמצאים בעסק. ישנם עמדות שמתאימות לשימוש של כמה מחשבים בו זמנית. העמדה צריכה לכלול מקום מספק למחשב עצמו לעכבר למקלדת ולכל החיבורים. במידה ונדרש להציב מדפסת וטלפון בסמוך למחשב יש לבחור עמדה רחבה ומתאימה.

 תוכנה- כדי לנהל עסק צריך תוכנה מתאימה, קיימות בשוק תוכנות רבות המאפשרות לנהל עסקים ביעילות. מכיוון שלכל עסק יש את הצרכים שלו ניתן להתאים את התכנה במדוייק לפי אופי פעילות העסק. לצורך כך יש להיעזר באיש מקצוע מיומן שיבצע את ההתאמות וייעץ לגבי סוג התוכנה.

ציוד היקפי- עבור כל מחשב יש להתאים ציוד היקפי, מקלדת עכבר, רמקולים, מסך ועוד. ציוד היקפי נבחר לפי אופי השימוש. ישנם מסכים גדולים במיוחד שיתאימו לחדרי ישיבות, ולהצבה בחדרי המתנה. ישנם עכברים ומקלדות אלחוטיות שיאפשרו שליטה מרחוק ועוד.

טעינת מחשבים ניידים.

מחשבים ניידים מתאימים לאנשי מכירות, מדריכים ולכל מי שצריך להתנייד עם המחשב ממקום למקום. בכדי להנות מהיתרונות של ניידות וכדי שהמחשב יעבוד באופן רציף הוא זקוק לטעינה. מטען מטען מאפשר להטעין את הסוללה של המחשב בכל מקום. מטען נייד לא מצריך חיבור לחשמל ולכן הוא מאפשר לבצע טעינה יעילה גם במקומות בהם אין שקע. 

מה צריך לדעת לפני שמצטיידים במטען לנייד.

יש להצטייד במטען מקורי תואם לדגם של המחשב. מטען עבור מחשבי אפל לא יתאים למחשבי דל. חשוב מאד גם להקפיד על מטען מקורי. אמנם מטענים חלופיים זולים יותר, אך במקרים רבים הזול עלול לעלות ביוקר. המטענים האלו עלולים להתחמם ולגרום נזק לרכיבים השונים במחשב. בנוסף, יש לקרוא את המפרט היטב ולהתאים את הכבל להספק הכח הנדרש.

ישנם מטענים שמתחברים לשקע חשמלי רגיל וכאלו המותאמים לרכב. מטענים אלחוטיים וחוטיים. כל אחד יכול להתאים לעצמו את מטען למחשב נייד על פי הצרכים האישיים ואופי השימוש.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה