קידום אתרים בגוגל לעסקים: כל מה שצריך לדעת

$(function(){setImageBanner('e6a4a7e3-d5eb-420e-8a26-f991498cc4c8','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

קידום אתרים בגוגל עבור עסקים ידרוש מכל עסק השקעה כלכלית. הקידום מתבצע בשתי דרכים: בצורה ממומנת במודעות פרסום או באמצעות ביצוע פעולות שונות שרלוונטיות עבור הקידום האורגני של האתר בגוגל. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות קידום אתרים בגוגל לעסקים, כיצד עושים זאת בצורה הטובה ביותר, לאיזה עסקים זה מתאים ובמי כדאי לבחור עבור קידום איכותי ויעיל שיביא לכם תוצאות טובות.

שאטטרסטוק

קידום אתרים לעסקים- במה מדובר?

כל בעל עסק מבין כי אחד הנכסים הדיגיטליים החשובים ביותר שיהיו לו באינטרנט הוא אתר אינטרנט. אתר אינטרנט איכותי מהווה נכס דיגיטלי משמעותי ועל כן, חשוב מאוד לבנות אותו בצורה מקצועית. אם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט, אתם וודאי כבר מבינים כי בכדי להגיע לעמוד התוצאות הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, יש צורך לבצע עבודת קידום רצינית. ניתן לקדם אתרים בשתי דרכים שונות:

קידום אתרים אורגני המתבסס על ביצוע פעולות שונות שמטרתן היא לגרום לאלגוריתם של גוגל לדרג את האתר במקום גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, כאשר גולש מחפש מידע אודות עסק מהסוג או מוצרים או שירותים שהעסק מספק.

שיטת קידום נוספת היא שיטת הקידום הממומן. במסגרת שיטה זאת משלמים לגוגל עבור מודעות שיופיעו בראש העמוד של תוצאות החיפוש כאשר גולש מבצע חיפוש רלוונטי. בניגוד לקידום האורגני, בקידום ממומן אין חובה לבנות אתר ואפשר להסתפק בדף בודד שנקרא: עמוד נחיתה אשר דרכו יהיה אפשר ליצור קשר עם העסק, להשאיר פרטים או לבצע כל פעולה אחרת.

עקרונות הקידום האורגני

הציון של גוגל לאתר כזה או אחר, משוקלל לפי כמה פרמטרים, כאשר חלקם קשורים לתוכן המופיע בדפי האתר וחלקם קשורים לפן הטכני של האתר. הפרמטרים הללו מכונים SEO ראשי התיבות של: Search engine optimization- אופטימיזציה למנועי חיפוש, כאשר תפקידו של איש המקצוע בקידום אורגני הוא להעלות כמה שיותר דפי SEO איכותיים לאתר וזאת בכדי שהוא יגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בעמוד.

עקרונות הקידום האורגני הם:

מילות מפתח- דפי האתר חייבים לתת מענה לביטויים שמחפשים הגולשים ולכן, לא כדאי ליצור דפים לפני שעושים מחקר מקדים על מילות מפתח. לפני שאתם נותנים למקדם אור ירוק להמשיך בקידום האתר שלכם, כדאי שתבדקו שהמילים שנבחרו באמת מתאימות למומחיות שלכם כך שלא תקבלו פניות לא רלוונטיות

עקרון נוסף שקידום אורגני צריך להתבסס עליו הוא קישורים. הקידום לא יצליח בלי קישורים פנימיים אשר מובילים לדפים אחרים אתר שלכם ומוסיפים לגולש עוד מידע וכך משאירים אותו בתוך האתר או קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם, כאשר ככל שאתר יותר אמין וסמכותי כך הקידום של האתר שלכם יתבצע בצורה טובה יותר.

כמובן שחשוב מאוד להשקיע גם בעיצוב חווית משתמש באתר. המטרה היא לגרום לכמה שיותר גולשים להישאר כמה שיותר באתר שלכם, דבר שמשפיע על הדירוג של גוגל וכן מגביר את הסיכוי שהגולש יבחר לבצע פעולה באתר או לבחור בעסק עבור רכישת מוצר או שירות. על כן, יש להשקיע בזמן הטעינה של האתר, בהיררכיית תוכן נכונה, בקלות הניווט באתר, קלות ביצוע פעולות ועוד.

מה כדאי- קידום אורגני או קידום ממומן?

אם אתם מעוניינים בתוצאות קצרות טווח כגון: פרסום על מבצע מוגבל בזמן, פרסום שלכם כעסק חדש או פרסום של מוצר חדש שהשקתם, פרסום ממומן בהחלט יכול לסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, אולם, אם אתם מחפשים תוצאות ארוכות טווח וכן, תוצאות איכותיות, אין ספק שכדאי להשקיע בקידום אורגני איכותי בגוגל לעסק שלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה