קייטרינג חלבי לחתונה - מגוון מנות טעימות במיוחד

$(function(){setImageBanner('fa57d8f2-9808-46bb-9241-57c5b8944c12','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

מגוון מנות חלביות לחתונה שעושות את ההבדל

FREEPIK

לקייטרינג חלבי לחתונה, ישנו מגוון רחב של מנות טעימות שתוכלו לכלול בתפריט. הנה כמה רעיונות למנות חלביות טעימות במיוחד.

  1. פסטה עם רוטב קרמי: פסטה טרייה עם רוטב קרם עשיר ונטול גלוטן, מעודן בעשבי תיבול וגרגרי פלפל שחור.
  2. ריזוטו בטעמים: ריזוטו קרמי עם ירקות צבעוניים ותבלינים, כמו ריזוטו עם ספירולינה או עם עדשים.
  3. מיני פשטידות אפויות: ממולאות בבצל וצנוברים, פלפל קלוי וגבינת פטה, בטטה ושום, תרד ומוצרלה, פטריות ובצל, עשבי תיבול ושום, ומוגשות עם רוטב פיצה עם פפריקה מתוקה.
  4. מיני קיש צרפתי קלאסי: קיש בצק בצפיפות עם מילוי קרם גבינה ורטבים מגוונים, כמו רוטב פסטו רוזה, רוטב פטריות, בולגרית, ברוקולי, צנוברים.
  5. סופגניות פוקצ'יני: סופגניות מקסיקניות קרמיות בתוספת קרם חמאה, סוכר ותבלינים, מוגשות עם רוטב שוקולד מריר או רוטב קרם קרמל.
  6. נשנושי קרואסון: ב- Canapes קייטרינג חלבי תמצאו מגוון נשנושי קרואסון במילויים שונים כמו למשל: מוצרלה, פסטו, עגבניית תמר, בזיליקום טרי, דג סלמון, סלט חצילים, גבינת לאבנה, גבינת פרמיירה, ריבת בצל, חמאה ועוד
  7. קינואה עם ירקות ופטריות: קינואה מטוגנת עם ירקות ופטריות, מעודנת ברוטב סויה, רסק עגבניות ותיבולים שונים.
  8. פיצה טבעונית: פיצה טבעונית עם בצק עם סוכר חום וקמח כוסמין, ממולאת ברוטב עגבניות טריות, גרגרי חומוס וגרגרי שומר.
  9. פנקייקים קלאסיים: פנקייקים קלאסיים קרמיים וקטנים, מוגשים עם רוטב מייפל טהור ותוספות פירות טריים או פקאן.

10.מלוחים מקמח Molino ללא גלוטן: מיני פיתה, טחינה גולמית, חציל, ביצה קשה, תפוחי אדמה, עריסה. מיני פרעצל, ברי פקאן, טפנד זיתים, מלפפון חמוץ, עלי רוקט. מיני בגט צרפתי, גאודה הולנדית, חמאה, עגבנייה, חסה, מיני בייגל, מוס סלמון בעישון חם ועוד..

אלו רעיונות רק כדי להתחיל, וישנן אפשרויות רבות נוספות. כשתבחרו בקייטרינג, כדאי לשוחח עם המומחים של Canapes קייטרינג חלבי שיכולים לייעץ לכם בהתאם לתקציב, הטעם וההעדפות שלכם.

לסיכום

אנחנו מבינים כמה חשוב זה לכם להציע לאורחים שלכם מגוון מנות טעימות ואיכותיות ביותר ביום החשוב שלכם. אנו בCanapes מתמחים בקייטרינג חלבי לחתונות ואנו נשמח לעזור לכם להתאים את התפריט לטעם ולצרכים שלכם.

במגוון המנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות עיקריות, תוספות, קינוחים ומשקאות. כל המנות שלנו מיוצרות מחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר ומוכנות בצורה מקצועית ואסתטית.

אנו מאמינים שכל חתונה היא ייחודית ובכך גם הצרכים והטעמים של המתחתנים. אנו נכין עבורכם תפריט מותאם אישית ונשמע לכל הצעות והבקשות שלכם כדי להבטיח שהמנות יענו לכל הציפיות והטעמים.

אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי לחתונה שיספק את כל המנות הטעימות והמקצועיות שאתם צריכים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לדבר על הפרטים הנדרשים ולבחור את התפריט המתאים לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה