קניוני עופר חילקו 150 ₪ במתנה למאות אלפים מלקוחותיה

$(function(){})

המחשה ליכולת השיווק הדיגיטלי לסייע לעסקים בתקופת משבר - מעל 300,000 הטבות מומשו באפליקציית MY OFER של קניוני עופר במהלך שבוע קמפיין " MY BEST OFER" כמות הפדיונות בקניוני הקבוצה גדלה בשבוע הקמפיין ב- 13% על קניוני הרשת נמנה עופר קניותר בנס ציונה

צילום עצמי

קניוני עופר חילקו 150 ₪ במתנה למאות אלפים מלקוחותיה

קניוני עופר יצאו בשבוע שעבר בקמפיין ייחודי במסגרתו ניתנו בכל קניוני הקבוצה ובמתחמי הקניות הפתוחים שוברים בשווי של 150 ₪ למימוש במגוון חנויות, מותגים ורשתות מובילות. מבצע "my best ofer", אשר הפך לאחד הגדולים והמוצלחים בישראל, הגדיל את כמות המבקרים בקניוני הקבוצה בעשרות אחוזים ותרם משמעותית להמשך הגידול בפדיונות מאז פתיחת הקניונים לאחר שהיו סגורים בשל מגבלות הקורונה.

במסגרת הקמפיין ובשבוע אחד בלבד, בוצעו למעלה מחצי מיליון הורדות הטבה באמצעות אפליקציית מועדון הלקוחות MY OFER ומומשו למעלה מ- 300,00 שוברים. מועדון הלקוחות MY OFER גדל במהלך הקמפיין בכ- 15%, גידול זה המשיך לבסס את מעמדו כאחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל וקירב את מספר החברים בו לכמיליון חברי מועדון. במהלך תקופת הקמפיין הורידו 242,714 איש את אפליקציית MY OFER שכבשה את המקום הראשון בחנויות ההורדות (באנדרואיד ובאפל) ורשמה גידול של 40% בכמות ההורדות.

קמפיין "my best ofer" הלקוחות הרשומים קבלו שוברים בסך 150 שח ובאו לחנויות 

בשבוע שעבר יצאה קבוצת קניוני עופר בקמפיין במסגרתו ניתנו בכל קניוני הקבוצה ובמתחמי הקניות הפתוחים, שברחבי הארץ, שוברים בשווי של – 150 ₪, במגוון רחב של חנויות, מותגים ורשתות בכל התחומים: אופנה, הנעלה, כלי בית ומטבח, מוצרי קוסמטיקה, מזון ועוד. במהלך הקמפיין היה זכאי כל לקוח לקבל 3 שוברים בסך של 50 ₪ כל אחד, למימוש בכל אחד מקניוני עופר בשלוש חנויות שונות לבחירתו. את ההטבה הורידו הצרכנים דרך האפליקציה MY OFER ואת שוברי ההטבה ניתן היה לממש במקביל למבצעים הקיימים.

בנס ציונה מפעילה קבוצת עופר את עופר קניותר בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה