קניית נעליים באינטרנט – מדריך לרכישה נבונה

$(function(){})

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של מעבר מקניות פרונטאליות לקניות אונליין ומגמה זאת התחזקה במיוחד בתקופת הקורונה כאשר השהייה בבתים הובילה למצב של רכישות באינטרנט בין אם מדובר במוצרי מזון, בגדים, הנעלה ועוד מגוון מוצרים אשר מכורח המצב רכישתם מתבצעת דרך האינטרנט.

pixabay

המעבר בין הפרונטאלי לאונליין , הוביל לשינוי בהרגלי הצריכה שלנו ובאופן בו אנו רוכשים מוצרים וזאת משום שכאשר אנו מבצעים קניות דרך האינטרנט אנו לא יכולים לחוש את המוצר, למדוד אותו ולראות את גודלו האמיתי והנתון הזה מוביל אותו לשנות מן היסוד את כל מה שהורגלנו אליו עד היום ויש צורך בהכרת שיטות רכישה שונות וזאת על מנת שהמוצר אותו הזמנו דרך האינטרנט יהיה לשביעות רצוננו ובעל התאמה מלאה למידותינו ולא נחווה הפתעות לא נעימות ונקבל חולצה או נעליים אשר אינם מתאימים לנו מבחינת הגודל.

 

על מנת לצמצמם כמה שניתן אי נעימויות ולהגדיל את סיכויי ההתאמה ושביעות הרצון שלנו מן המוצרים שאנו נקבל לאחר ההזמנה באינטרנט ישנם כמה כללים וטיפים שכדאי להכיר ולבצע ואותם נציג לפניכם במאמר זה.

 

חומריות הנעליים

אחד הפרמטרים אשר יסייעו לכם להבטיח כי הנעליים אותם תזמינו באינטרנט יהיו לשביעות רצונכם מבחינת איכות החומרים וזאת מהסיבה שלא תוכלו לבדוק זאת בעצמכם במעמד הרכישה, הוא לבדוק את החומרים מהם הנעליים עשויות. באופן כללי ניתן לקבל את כל המידע אודות החומרים מהם הנעליים עשויות ישירות באתר האינטרנט בעמוד רכישת המוצר ולהתרשם מכך מאיכות הנעליים. ברגע שאין מידע על מרכיבי הנעליים, העדיפות היא או לא לרכוש את הנעליים או לחפש עליהן מידע באתר אחר ולקבל החלטה האם לבצע את הרכישה או שלא.

 

אופציה נוספת היא להתקשר אל חנות נעליים ממנה אתם מזמינים את המוצר ולבקש מהם מידע אודות הנעליים, הסוג שלהם, מרכיבים, גמישות וכדומה.

 

התאמת מידת נעליים

אחת הבעיות הגדולות ביותר כאשר מזמינים נעליים באינטרנט היא מידת נעליים נכונה אשר תתאים לכפות הרגליים. כאשר מזמינים נעליים באינטרנט אי אפשר למדוד אותם באופן מוחשי כפי שעושים כאשר מגיעים אל חנות נעליים ולכן נוצרים בעיות כאשר לעיתים הנעליים שנקבל יהיו במידה שאינה תואמת את כף הרגל ונצטרך לשלוח אותם בחזרה לחנות ולקבל זוג נעליים אחרות ומדובר בפרוצדורה שאינה פשוטה כלל ולעיתים תערוך זמן רב ולעיתים זה יהיה בלתי אפשרי במיוחד כאשר מדובר בהזמנת נעליים מחו"ל.

 

ישנן כמה דרכים אופטימליות למזער בעיות של מידות נעליים בזמן הזמנת נעליים באינטרנט. דרך ראשונה מתייחסת לרכישת נעליים בחו"ל אשר מציגות מספרי מידות נעליים שונות מאשר הן מוצגות בארץ ולכן יש להשתמש בטבלת המרת מידות של נעלים בארץ למידות של נעליים בחו"ל ובכך לצמצם אי הבנות בעת ההזמנה. דרך נוספת, היא כאשר רוכשים נעליים בארץ. האופציה הטובה ביותר היא למדוד את הנעליים המבוקשות בחנות מסוימת ולאחר מכן לחפש אותם באינטרנט ולרכוש אותן במחיר מוזל יותר דרך חברה אחרת ובכך למעשה גם מדדתם את הנעל, ראיתם מה המידה הנכונה וכל שנותר הוא להזמין אותה במחיר טוב יותר.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה