קרטון ממותג שיכול לעשות שינוי עצום – אריזות לעסקים בהתאמה אישית

$(function(){setImageBanner('85154408-2054-485d-acc6-0d4d2d35bbf6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בתי עסק זקוקים לכל שינוי, שיפור וייעול אשר יכול להעניק להם יתרון נוסף על פני המתחרים ולסייע להגדיל מכירות ורווחיות. שינויים מסוימים ויחסית פשוטים במערך האריזה של בית העסק (ספציפית, בסוגי האריזות והקרטונים בהם משתמשים בבית העסק) יכולים להעניק יתרון משמעותי ביותר שלא היה קיים לפני כן, יתרון שיווקי ופונקציונאלי/תפעולי גם יחד. המעבר לשימוש בסוגים מסוימים של קרטון ממותג ואריזות בהתאמה אישית ספציפית עבור בית העסק (וכל מוצר ספציפי) הוא תהליך שמומלץ מאוד להוציא אל הפועל, במידה ולא נעשה כבר.

פרי חשיבה

מה הפוטנציאל הגלום במעבר לשימוש בקופסאות בהתאמה אישית?

כל בית עסק יצרני אורז ומשלח אינספור פריטים שונים מדי יום, שבוע או חודש, ובתי עסק באופן כללי עושים שימוש נרחב באריזות מסוגים שונים, אפילו כאשר מדובר בעסק אשר עיקר פעילותו סובבת סביב שירותים, ולא בהכרח מוצרים "מוחשיים". בכל מקרה, עבור כל בית עסק כיום ובכל סדר גודל של פעילות, מומלץ ביותר לעבור לעבוד עם אריזות מקרטון לעסקים אשר מותאמות אישית לבית העסק, ואף לכל מוצר בנפרד.

התאמה של אריזת הקרטון בה משתמשים על מנת לארוז ולשלוח מוצרים של בית העסק, למשל, יכולה לסייע לייעל את מערך המכירות, להגן טוב יותר על המוצר ואולי משמעותי יותר מכל אלו – לספק שטח פרסום ושיווק יקר ערך. חשבו על כך – כמעט כל בית עסק יצרני משתמש באינספור אריזות וקרטונים שונים על בסיס שוטף, והכוונה אינה רק לאריזות של המוצרים עצמם אלא גם לארגזים בהם מאגדים יחד כמות מסוימת של מוצרים לצורך שילוח, ארגזים של חלקי מוצר וכיוצ"ב. כל אריזה שכזו מהווה בפועל שטח פרסום נייד – היא מסתובבת ברחבי הארץ או העולם, ונחשפת לעיניהם של אינספור אנשים ולקוחות קיימים ופוטנציאליים. זה אולי היתרון הגדול ביותר בשימוש במארז קרטון ממותג – מדובר בתגבורת משמעותית למערך השיווק והפרסום של בית העסק, כזו אשר שווה הרבה מאוד כסף. לא פחות מכך...

 

קרטון ממותג ואריזות לעסקים בהתאמה אישית – כיצד זה נעשה?

נניח ולא עברנו עדיין לשימוש באריזות ממותגות, או שאנחנו רוצים לשפר את האריזות הממותגות הקיימות ולהוסיף, למשל, את הלוגו של בית העסק, פרטי מידע ופרסום שונים, להכניס שינויים בעיצוב הגראפי או בצבעים וכיוצ"ב. כיצד עושים זאת כיום בצורה היעילה ביותר?

ובכן, בתי עסק מסוימים מתמחים בדיוק בזה ומציעים מגוון עצום של קופסאות בהתאמה אישית ואריזות לעסקים המעוצבות באופן פרטני עבור כל בית עסק, ואף עבור כל מוצר ומוצר.

אנשי המקצוע מטעם חברה שכזו, בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מבית העסק עצמו (אנשי שיווק, מעצבי מוצר, מעצבים גראפיים וכד') מתכננים יחד את האריזה הספציפית המבוקשת, ולאחר ייצור ומקצה שיפורים מגיעים למצב בו ניתן לייצר אריזות חדשות וממותגות בהתאמה אישית, ולעבור להשתמש רק בהן. התרומות השונות לבית העסק משמעותיות ביותר כאמור, והופכות תהליך זה למתבקש ומשתלם ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה