$(function(){setImageBanner('722d19fa-6e81-413c-aa5b-5a7c42841d3f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

רוקח היא חברה מוצרי להבה, ותיקה, ידועה, ובעלת ניסיון רב, אשר החלה את דרכה עוד בשנות ה-70. מוצרי הלהבה שלה מתפרשים החל ממוצרי עישון ואפייה ועד למוצרי חימום הבית. מוצר הדגל סביבו נבנתה החברה הוא הקמין המיוחד המשמש כמערכת חימום ביתית המחממת את הבית באמצעות אש טבעית, ובמשך הזמן החברה התרחבה לייצור מוצרי להבה אחרים.
ברוקח תוכלו למצוא, מעבר לליין הקמינים הייחודי שלה, מגוון רחב של מוצרי בישול מבוססי להבה המיועדים לאנשים שאוהבים שיטות בישול אותנטיות וייחודיות, החל ממעשנות בשר, גרילי אש מסורתיים וחשמליים, ועד לטאבונים, מדורות גן ועוד מגוון רחב של מוצרים מיוחדים, וכל זאת בטכנולוגיות מתקדמות ותקני בטיחות מחמירים.

רוקח

רוקח – איך הכל התחיל?

זה התחיל בשני הורים, עליזים וצעירים בשם צורי ואביבה רוקח, שלאחר מלחמת יום הכיפורים עלו ליישב את הארץ באזור רמת הגולן.
ימי החורף הידועים של רמת הגולן נתנו אותותיהם, והזוג רוקח ניסה שיטות שונות על מנת לחמם את ביתו, שכללו הסבה של דוד השמש לכדי קמין.
יום אחד צורי ואביבה הגיעו למרכז הארץ ובמקרה הם נקלעו לחנות שהציגה קמין עצים בעל תא אפייה. באותה התקופה היה מדובר במוצר שהיה בהישג ידם רק של בעלי אמצעים.
אביבה כל כך התלהבה מן הקמין עד אשר המוכר החליט לעשות עם הזוג עסקה: הוא ייתן להם את הקמין והם בתמורה ימכרו קמינים נוספים לחבריהם ומכריהם בצפון ובכך יכסו את עלות הקמין שייתן להם מן העמלות שהם יצברו. אביבה וצורי מכרו את הקמינים במהירות מסחררת, ובעל החנות התרשם מהם כל כך עד שהוא הפך אותם לסוכני מכירה של החנות.

מאז עברו 40 שנים ולרוקח נפתחו עוד 4 סניפים ברחבי הארץ, ולצורי ואביבה הצטרפו גם ילדיהם והפכו את רוקח לשם נרדף למוצרי להבה איכותיים בארץ. מעסק קטן שעסק במכירת קמינים ברחבי הארץ, רוקח התרחבו לעוד קטגוריות רבות של מוצרי להבה איכותיים.


כשחושבים על מזג האוויר בארץ לא חושבים על קמין. אך חימום הבית באמצעות קמין רלוונטי לחלקים נרחבים ברחבי הארץ, כמו באזורים הרריים כמו צפון הארץ או ירושלים, ובחירה בקמין היא לא רק בחירה באמצעי חימום; בחירה בקמין היא גם בחירה עיצובית המשרה אווירה כפרית, חמימה וביתית ברחבי הבית. ברוקח תוכלו למצוא מגוון רחב של קמינים בטכנולוגיות חימום שונות – חימום באמצעות גז, חימום באמצעות חשמל, או חימום באמצעות להבה אמיתית. מעבר לכך, תוכלו למצוא ברוקח גם מדורות גן לחימום הגינה, החצר, או המרפסת בימי החורף, וגם טאבונים, גרילים להכנת בשר, מעשנות בשר במגוון טכניקות שונות, מוצרים משלימים, ועוד ועוד ועוד...

כאשר בני האדם גילו את האש חייהם השתנו, ובהחלט מדובר בתגלית הכי חשובה של האדם. ברוקח מאמינים ומשאירים את הלהבה בוערת גם בחיים המודרניים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה