רפואת נשים: מיון נשים במרכז הרפואי לאומית הפטמן תל אביב שעות פעילות

$(function(){})

בשורה לנשים באזור המרכז - לאומית פותחת מיון נשים בניהולה של ד"ר ענת לביא, מנהלת חדרי לידה ליס בביה"ח איכילוב, ממנו יגיעו כל הרופאים במיון, שבמסגרתו יינתנו שירותי אח/ות, רופא/ה, מוניטור עוברי ואולטרסאונד

חדר מיון לנשים בתל אביב קופת חולים לאומית קרדיט יחצ לאומית

לאומית שירותי בריאות פותחת מיון נשים במרכז הרפואי לאומית הפטמן תל אביב 

חדשות בנושא רפואת נשים וחדר מיון לנשים בתל אביב. מעתה, נשים מת"א והסביבה לא צריכות להגיע בדחיפות לבי"ח ולהמתין שעות במיון כללי, אלא למיון הנשים הראשון בקהילה בת"א, ושם לקבל מענה רפואי מלא ברמה הגבוהה ביותר בכל תחומי בריאות האישה בשעות הפעילות, בלי תור

המטופלות יזכו לפגישות עם אח/ות, ניתוח מצב ראשוני באמצעות הטריאז' הדיגיטלי (מיון ראשוני) ובסופו של דבר פגישה עם רופא/ת נשים מביה"ח איכילוב

שעות פעילות חדר מיון נשים בתל אביב קופת חולים לאומית 

במסגרת מיון הנשים החדש של לאומית, המטופלות יקבלו תחילה פגישה עם אח/ות, לאחר מכן יתבצע עבורן ניתוח מצב ראשוני באמצעות הטריאז' הדיגיטלי (מיון ראשוני) ובסופו של דבר פגישה עם רופא/ת נשים מבי"ח איכילוב. זמני פעילות המיון הם בימים א'-ה' 16:00-19:00 וביום ו' 08:00-11:00.

לאומית שירותי בריאות גאה לבשר על פתיחת מיון נשים במרכז הרפואי לאומית הפטמן תל אביב, בניהולה של ד"ר ענת לביא, מנהלת חדרי לידה ליס בבית החולים איכילוב, ממנו יגיעו כל הרופאים במיון, במסגרתו יינתנו שירותי אח/ות, רופא/ה, מוניטור עוברי ואולטרסאונד - 6 ימים בשבוע. מדובר במיון השלישי של לאומית במחוז המרכז, הראשון הייעודי עבור נשים ובכלל – מיון הנשים הראשון בקהילה בת"א.

במרכז הרפואי הפטמן ת"א כבר קיים מרכז בריאות האישה, שמנוהל ע"י ד"ר לביא, ובו ניתנים כיום שירותים שונים בתחום בריאות האישה ע"י רופאים מומחים בדגש על הריון בסיכון, רפואת נשים בגיל המעבר, פריון, יילוד וגניקולוגיה, מעקב זקיקים ואולטרסאונד. כעת, לאומית מרחיבה את השירותים לכדי שירותי מיון נשים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עוד באתר פסח 2023 בילויים מתכונים אטרקציות המגזין שלכם לחג וימי חול המועד 

זהו שירות ייחודי ללאומית שירותי בריאות ופתרון נוח במיוחד לנשים בת"א והסביבה. מעתה, נשים מאזור המרכז כבר לא צריכות להגיע בדחיפות לבית חולים ולהמתין שעות במיון כללי, אלא להגיע למרכז בריאות האישה בהפטמן, למיון הנשים החדש של לאומית בלב ת"א, ושם הן תקבלנה מענה רפואי מלא וברמה הגבוהה ביותר בכל תחומי בריאות האישה בשעות הפעילות, ללא קביעת תור כמובן.

עוד באתר  חגיגות 140 לנס ציונה כל הכתבות על האירועים

מיון הנשים של לאומית בת"א קם על מנת לתת מענה בשעות בהן רוב הנשים מגיעות לחדרי מיון בבתי חולים, ולאפשר לנשים להיבדק כמה שיותר מהר וכדי לא להמתין שעות על גבי שעות במטרה לקבל טיפול. יתרון נוסף הוא המשך הטיפול דרך התיקי האישי של המטופלות – בשונה מהמעבר בין קופת החולים לבית חולים והסרבול שכרוך בכך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה