רשימת החופים השווים בעולם

$(function(){setImageBanner('576bdcb1-6d61-45fe-956c-c48d1e6a29f2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

ישנם לא מעט יעדים שווים בעולם. כשמחפשים מקום עם חוף חשוב לבחור בקפידה את היעד כדי שלא תגיעו למקומות שנראים יפים רק בתמונה. אז כדי שהחופשה הבאה שלכם תהיה מושלמת ריכזנו עבורכם את שמונת החופים הכי שווים בעולם.

pixabay

 

 

  1. האיים המלדיבים – ומה לא נאמר על האיים המלדיביים. הם מושלמים לטיול בטן גב זוגי או משפחתי. האיים כוללים כ1000 איים קטנים בדרום מערב הודו. המלדיבים מאופיינים בחופי טורקיז שכוללים ריזורטים יוקרתיים במתכונת הכל כלול. ניתן לשוט בין האיים בסירת מנוע, לגלוש, לצלול ולשלב בין מנוחה וספא לשלל האטרקציות באזור.

 

  1. סיישל- בדומה לאיים המלדיביים גם סיישל היא מדינת איים. אך אליה נפתחו קווי טיסה ישירים לא מזמן. במקום מלונות המשתרעים על פני שטחים עצומים ומותאמים למשפחות גדולות, לצד ריזורטים מפנקים לזוגות. במקום חופי ים שקטים וכחולים ומזג אוויר נעים המאפשר להנות מכל הפינוקים שיש לאיים השונים להציע. בגלל המחירים הגבוהים בסיישל וכדי להימנע מהוצאות בלתי צפויות מומלץ לסגור חבילת נופש כוללת הכל מראש.

 

  1. קנדה- הלונג ביץ שנמצא בקנדה הוא חוף המשתרע על 16 קילומטרים ונמצא בפארק הלאומי פסיפיק רים. החוף ממוקם בחלק המערבי של קנדה ומושך אליו בעיקר גולשים. בעונה ניתן לצפות במופעי לוויתנים שמגיעים לאזור החוף. גם בחוף אפשר לשלב בין האטרקציות לצד מנוחה ביערות הגשם המרשימים.

 

  1. קופיפי- תאילנד מלאה בחופים טרופיים יפים כאשר המפורסם שבינהם הוא הקופיפי. חוף לבן עם מים כחולים השוכן בתוך מפרץ. החוף ששימש לצילומי סרטים רבים בגלל מראהו הפסטורלי. במקום שוניות אלמוגים ססגוניות סלעי גיר ונוף עוצר נשימה.

 

 

  1. וירג'ין גורדה- החוף הזה נמצא בים הקריבי ובשונה משאר החופים הוא בעל מראה סלעי. לצד החוף ישנם סלעים עצומים ונקרות פתוחות. בחוף יש מרחצאות יאכטות וסירות שיט. המקום מתאים לחופשת בטן גב ולמי שאוהב טיולים בנקרות ותעלות.

 

  1. קריין- חוף קריין נמצא בברבדוס ומפורסם בעיקר בגלל החול הוורוד שלצד חופי הטורקיז המרהיבים. הגישה לחוף מתאפשרת דרך גרם מדרגות או מעלית. המקום פופולארי מאד בגלל המראה הייחודי שלו ומושך אליו תיירים רבים.

 

  1. טסמניה- מפרץ ווינגלאס שבטסמניה נקרא גם מפרץ גביע היין. המקום מזכיר במראהו גביע ולכן קרוי כך. הוא נמצא בפארק הלאומי פרייסינט ומאופיין במצוקי גרניט ופסגות ירוקות ומרשימות המקיפות אותו. המקום הוכתר כאחד המקומות היפים בעולם.

 

  1. רצועת החוף הקאריבי- מקסיקו ידועה בחופיה היפים כאשר רצועת חוף זו נחשבת למתויירת ביותר. הסיבה לכך שמדובר במקום קטן יחסית שמכיל בתוכו כל כך הרבה. במקום ישנם אטרקציות רבות, פארקים מלונות מסעדות ופסטיבלים. ניתן להתנייד בקלות בכבישי גישה מהירים באמצעות רכב או באופניים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה