$(function(){})

לפעמים מגיע הזמן להחליף, להתחדש, לשנות ולשפץ. הזמן הזה מאתגר אך מרגש, תובעני אך משתלם, כי משרד איכותי בעיצוב הנכון הוא כר פורה להצלחה שלכם ושל העסק שלכם.

pixabay

שיפוץ ועיצוב משרדים הוא תחום מרתק, שכן הוא לוקח בחשבון שילוב של כמה וכמה אלמנטים:

 

  • התאמה לחלומות והחזון שלכם, כבעלי המשרד
  • התאמה ליכולות הפיננסיות והתקציב שלכם לפרויקט השיפוץ
  • עבודה גמישה בהתאם לתנאים הפיזיים של החלל המיועד לשיפוץ
  • התאמה של כל האלמנטים בכדי לייצר סביבת עבודה מושלמת לעובדים וללקוחות כאחד

 

בשביל לייצר הרמוניה בין כל האלמנטים הנ"ל, אתם חייבים לעבוד עם איש או אשת מקצוע. אל תתפשרו, אל תוותרו, ואל תעגלו פינות. שיפוץ המשרד שלכם הוא תהליך בעל חשיבות מכרעת על העסק שלכם בכמה וכמה אספקטים, אז חשוב שתעשו את זה כמו שצריך.

 

דוגמאות לאלמנטים בעיצוב המשרד

 

שיפוץ ועיצוב משרדים מפגיש אותנו עם כל מיני אלמנטים שלעיתים קרובות פשוט לא יהיו מוכרים לנו מעולם שיפוץ הבתים ודירות המגורים. להלן כמה וכמה דוגמאות לאלמנטים הנפוצים דווקא בעיצוב המשרד:

 

  • חלונות בגודל מלא – בעוד שבמרבית הדירות ובתי המגורים החלונות מוגבלים בגודלם, הרי שבמשרדים, בייחוד במגדלי משרדים אך לא רק, ישנה הזדמנות להתקין חלונות זכוכית בגודל הקיר כולו, וליהנות מנוף ישירות מהמשרד, מה שמשפיע על כל הצוות, וגם על קהל הלקוחות.
  • מחיצות נעות – לעיתים קרובות, בטח במשרדים המודרניים של ימינו, ובטח שכאשר מדובר במשרדים להשכרה, חשוב שהמרחב יהיה ניתן לשינויים והתאמות מהירים. עם מחיצות נעות, ניתן לשנות את המשרד ולהתאימו לכל סיטואציה, כמו למשל הגדלת חדר הישיבות ליום בו יש ישיבה גדולה, או פתיחת החלל כולו ליום של אירוע השקה גדול וכיו"ב.
  • מטבחון נוח – בעוד שבבית הפרטי או בדירות המגורים יש מטבח, שהוא הלב של הבית, הרי שהמטבחון הינו הלב הפועם והקטן של המשרד. חשוב שיהיה נוח מאוד לשימוש, אבל מנגד לרוב אי אפשר לעשותו גדול במיוחד, מה שדורש יצירתיות ומחשבה תחילה.

 

איך בוחרים מעצבת?

בחירה של מעצבת וצוות לעיצוב החלל המשרדי שלכם יכולה להיות אתגר. אתם רוצים את הטובים ביותר, אבל טוב הוא מושג יחסי, בטח בעולם של עיצוב. מה שאתם בעצם רוצים זה מישהי שתהיה לכם שפה משותפת עימה, שפה בשיח ושפה בשיח העיצוב.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל זה להציץ בקטלוג ולראות כמה דוגמאות לעיצובים שהמעצבת הזו כבר עשתה, וכך לקבל טעימה מרוח העיצוב שהיא מביאה עימה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה