"שיפוצים בנועם"  כשהשיפוץ הופך לחוויה !

$(function(){setImageBanner('e6e770c4-3b2b-4de2-8116-6757c788cfc8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

מי לא מכיר בנס ציונה את נועם גולי?
האיש הצנוע הזה החל לפני כמעט 30 שנה את דרכו המקצועית  כשרברב וכיום  הינו קבלן שיפוצים מוערך ביותר .
ואם תקראו את הכתבה הבאה, תבינו מדוע !

יחצ

הסגר האחרון שפקד אותנו גרם לנו להעריך יותר את כל הדברים שחשובים לנו באמת. מעבר לכך, למדנו גם להוקיר ולהעריך את הבית שלנו יותר מתמיד. "שיפוצים בנועם" הוא עסק שמתאים את עצמו לדרישות הלקוח ומגשים חלומות בעבודה מושלמת.

נועם, 51, שירת בעברו כחייל קרבי בצבא, ומיד אחרי השירות סיים הכשרה במקצוע האינסטלציה מטעם משרד העבודה. הוא מספר לנו: " בסיום ההכשרה קיבלתי את תעודת האינסטלטור ומיד לאחר מכן התחלתי לעבוד בתחום".

היום, נועם מנהל עסק המלווה לקוחות קרוב ל- 30 שנה ולפי הדרך שבה הוא מדבר עליהם, נראה שהוא מתרגש, כאילו זה היה רק אתמול.

בראשית דרכו החל נועם בביצועי עבודות מקצועיות בתחום האינסטלציה: "התחלתי לבצע עבודות ללקוחות ולאט לאט התחילו להכיר את השם שלי ולשמוע עליי יותר בשוק. מלקוחות בודדים ומספר קטן של שירותים, קהל הלקוחות שלי גדל וכך גם הביקוש לשירותים נוספים.

עם הזמן התחלתי גם לשפץ מקלחות מ א' עד ת' ועד לשביעות רצונו של הלקוח, וכך נכנסתי עוד אל תוך עולם השיפוצים".

יחצ

כיום, נועם מספר בצניעות שהוא עסק מבוקש מאוד בזכות לקוחות מרוצים, הממליצים עליו. "מאחר שאני מודע לקושי ולרגישות של הלקוח בעניין השיפוץ , אני עובד על התהליך כחוויה מתוכננת ומסודרת. בהתחלה אני מבצע פגישת ייעוץ ללקוחות שהיא ללא עלות ומבין מה הצורך והרצון של הלקוח. משם, אני מפרט ללקוח על תהליך העבודה הצפוי, מה החומרים הדרושים, עלויות ומשך זמן הביצוע".

החוויה האמיתית לדבריו של נועם מתחילה ביום השיפוץ הראשון כאשר "אני מגיע אל תוך הבית ונהיה חלק ממנו. הכוונה היא שחשוב לי שהזמן בו אני נמצא שם, יהיה נעים ככל הניתן ללקוח , להתייחס לבית כמו הבית שלי, והכל במטרה לספק ללקוח חווית שירות איכותית ונעימה". מכאן, שמו של העסק - "שיפוצים בנועם".

 יחצ

המומחיות של נועם הוא בשיפוץ בתים ברמת גבוהה ובהקפדה על איכויות החומרים ועל הגימור המושלם. "בעבודה שלנו אנחנו שמים דגש על הכל. לאחר שקובעים את מועד תחילת העבודה , אנחנו מתחילים בהריסה ופינוי , ולאחר מכן בעבודות האינסטלציה. כמובן שלאחר מכן מגיע שלב הביטון, האיטום, והרכבת הצנרת. לכל שלב חשיבות משלו ואנחנו מוודאים שגם בעתיד, במידה וירצו לשפץ חלק נוסף, העבודה לשלב הבא תהיה פשוטה ונוחה ככל הניתן ".

נועם מפרט שבהמשך העבודה, הוא גם מרכיב את הכלים הסניטריים. מבצע צביעה מיוחדת נגד עובש במקלחת, ובקירות הבית. הוא מדגיש: "חשוב לי לבצע עבודה איכותית מוקפדת ונקייה. וברוב המקרים, אני מצ'פר את הלקוח ומביא עובדי ניקיון מטעמי, גם אם זה לא נסגר בחוזה ".

נועם מסביר כי חשובה לו מאוד חזרתם של הלקוחות לשגרה בצורה המהירה ביותר: "ידוע ששיפוצים זו חוויה שכולם רוצים לעבור אותה , כמה שיותר מהר. לכן אנחנו דואגים לעדן אותה. בזכות תכנון עבודה יעילה הלקוחות מקבלים נחיתה רכה"

בכל הנוגע למחיר אשר הוא גובה בעבור שירותיו מחירים הוגנים. לנועם תפיסה ייחודית:

"אני מחובר מאוד ללקוחות שלי ולכל לקוח שאני עובד אצלו חשוב לנו, להשאיר רושם טוב. הכסף של הלקוחות הוא בעבור השירות והחומרים ולא מעבר. במיוחד בימים האלו . פרנסה היא ברכה ולכן אני מקפיד על אחת כמה וכמה להצדיק את המחיר שאני גובה ולתת ללקוחות מעל ומעבר".

נועם מוסיף ומדגיש: "אני עובד עם בעלי עסקים רבים בתחום והמקצועיות היא מבחינתי במקום הראשון. יש משפט שאני תמיד אומר לעובדים שלי וכולם יודעים שזו שיטת העבודה שלנו:

"הגימור הוא הפנים של העבודה ". הוא אומר: "כל שלב בעבודה הוא תחת פיקוח שלי, אם זה האינסטלציה שיושבת בצורה מדויקת מתחת לריצוף ויש לה חשיבות גדולה בכך שלא ייווצרו תקלות בעתיד ".

מיה ויונתן, זוג צעיר ששיפץ את חדר האמבטיה שלו מספר: "אנחנו מאושרים עד מעל הראש. נועם היה שם בדיוק כמו שרצינו, ליווה את התהליך והקפיד על הדברים הכי קטנים. זה משמח לראות שיש אנשי מקצוע שמעריכים את העבודה שלהם וחשוב להם איך הלקוח שלהם מרגיש. עכשיו אנחנו מנסים לשכנע את נועם לבצע עבודה נוספת לחברים קרובים שלנו ומקווים שהוא ימצא לכך זמן".

שאלנו את נועם מהו הדבר שהוא נהנה ממנו בעשייה שלו:

 "אני חי את עולם השיפוצים ואני אוהב ומתרגש בכל פעם מהיופי ומהיצירה מתקבלת בסוף העבודה. אני מאוד אוהב לראות את הדרך שבה האסתטיקה באה לידי ביטוי בכל דבר ודבר. זה מרתק לראות איך בסופו של כל השיפוץ ולאחר השדרוגים שביצענו , פתאום דירה ישנה מקבלת מראה חדשני, עכשווי ומודרני. זה נותן לי זה סיפוק".

אחד הטיפים המרכזיים שנועם נותן לנו קשור לכך שחשוב להכיר את התחום ואת התהליך.

לפני שיוצאים לדרך: "לדעתי כל לקוח צריך להכיר כמה שיותר טוב את התחום, לפני תחילת העבודה. אני ממליץ בחום לשבת עם קבלן ולהבין מהם צעדי הפעולה ומהי התוכנית הכללית. בטווח הרחוק הם יחסכו בזמן ובעוגמת נפש".

הוא מדגיש: "דוגמא שאני נתקל בה המון פעמים היא נושא הקרמיקה, שכאשר לא מתכננים את זה בצורה חכמה וההרכבה לא מדויקת , זה עלול לעלות ללקוחות המון כסף ועוגמת נפש. לכן מאוד חשוב לקבל הדרכה ולהבין בדיוק מהם השלבים ולראות שבכל שלב קיימת התחשבות בשלב שבא אחריו".

לסיום, נועם מספר על הצוות שלו, אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים בענף: "הצוות מורכב מאנשים מקצועיים בתחום, ששולטים בכל סוגי העבודות והשיפוצים ובכל החומרים. מבחינתנו עמידה בזמנים זה קו מנחה יחד עם חיוך ואווירה נעימה".

"שיפוצים בנועם"

טלפון ליצירת קשר- 052-249-4566

 

(מ.) --------------תוכן – ממומן---------------------

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה