שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים

$(function(){})

רוב הישראלים שבונים בית פרטי מקפידים מאד על נושא התכנון הפונקציונלי שלו, העיצוב והאיכות של הפריטים השונים שהם רוכשים עבור הבית החדש.

FREEPIK

המומחים בכל תחום טכני

כאשר מדובר בנושאים טכניים מובהקים כמו התקנה של שערים לבית פרטי מומלץ לשוחח עם המומחים של מגן גידור אחזקות, כיוון שהם ביצעו אין ספור עבודות בתחום זה ולכן יש להם ניסיון רב והם יכולים לייעץ על כמה וכמה אופציות לבחירתם של הלקוחות. ברוב המקרים כמו כל הבית גם שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים, מתוכננים על ידי מעצב הפנים שעיצב את הבית כולו.

לאחר שנבחר קו עיצובי קלאסי, מודרני, כפרי או כל סגנון עיצובי אחר, כל מוצר שנרכש הוא על פי סגנון זה כדי ליצור רצף של נראות זהה אשר משתלבת זו בזו. לכן גם השער אמור להיות על פי סגנון עיצובי זה. השער הוא חלק מהגדר ההיקפית אשר מותקנת מקצה לקצה וסביב כל הבית וקיימת חשיבות ליצור שיוך בין המבנה המרשים לבין ההיקף של המבנה. אפשרויות ההזמנה של הגדר הן מהמדרכה כלפי מעלה על פי הגובה בתקן, או לחלופין הקמה של גדר מעל החומה הקיימת וזאת כדי ליצור הגבהה שתגן על בני הבית בכל תרחיש.

הכנה של תוכנית עיצובית

מעצב הפנים בוחן כמה וכמה אפשרויות ובסופו של דבר מחליט באופן יצירתי על הנראות העיצובית שתהיה היפה ביותר עבור הלקוחות. שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים כוללים פיתוחים מפתיעים אשר בנויים מפריטים כמו פרחים או לחלופין צורות הנדסיות קסומות. הפיתוחים הייחודיים אהובים על הלקוחות וגם על האורחים ששמחים לראות דגם כה יוצא דופן סביב הבית.

להשלמת המעטפת בוחר מעצב הפנים בפרופילים שנראים לו הנכונים ביותר. אלו יכולים להיות פרופילים דקיקים, מעט עבים יותר, או עבים מאד. על פי ההנחיות שלו יתבצע הייצור במפעל והתוצאה תהיה מרהיבה. מעבר לכך יופיע בשרטוט אופן ההנחה של הפרופילים, אם מדובר בכמות של פרופילים אנכיים זה לצד זה, או לחלופין כמה פרופילים רוחביים האחד מעל השני.

אפשר לתכנן אותם צמודים זה לזה בקטגוריה של שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים, או לחלופין בעלי מרווחים על פי התקן. קיימת סבירות גבוהה שכל תכנון של מעצב הפנים יהיה יפהפה ומרשים ולכן הלקוחות יהיו מרוצים מאד מהתוצאה המדהימה.

יש מעצבי פנים שבוחרים גם לשלב זכוכית אטומה בצירי רוחב או בצירי אורך, כדי להוסיף נופך אקסקלוסיבי ואלגנטי. אין ספק שמדובר בדגם שהוא יחיד ומיוחד ולא קיים דגם זהה בשום מקום אחר. בשלב זה מתקבלת גם החלטה על הגוונים שיאפיינו את המרחב, אם הלקוחות מעדיפים צבעים כהים צבעים בהירים, או לחלופין גוונים שתואמים את המראה החיצוני של הבית הבנוי.

בחירה של גדר היקפית

לקוחות ומעצבי הפנים מעדיפים להזמין גדר היקפית של מגן גידור אחזקות המיוצרת מאלומיניום כיוון שמדובר בחומר שהוא המיטבי למטרה זו. אין בו כמעט פעולות תחזוקה לעומת העץ שמצריך צביעה מעת לעת והברזל המצריך מריחה של חומר נגד חלודה. מעבר לכך לאורך השנים מוצר זה עמיד בפני פגעי מזג האוויר, הן בימים של חום כבד והן בימים של גשמים וסערות. לכן שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים שומרים על הצביון ועל הנראות שלהם לאורך שנים ואין שום שינוי במראה שלהם.

גדר אלומיניום גמישה ומאפשרת ייצור של כל דגם רצוי ואין זה משנה אם הוא מסובך או מורכב, מכונות הייצור המתוחכמות מסוגלות לייצר באופן מדויק כל דגם ובכל מידה.

כדאי לראות בשלב ראשון את הדגמים הבלעדיים של מגן גידור אחזקות וגם דגמים נוספים וכך לגבש את הכיוון שנראה ללקוחות שהוא הנכון ביותר עבורם. קיימת חשיבות לשילוב של עיצוב, פונקציונליות והגנה מיטבית על ביטחונם של בני הבית.

מערכות נלוות לשערים סביב הבית

כדי לשמור על יופיו של המרחב החיצוני, רוכשים הלקוחות את המערכות המתוחכמות שיוצבו מעל השערים אך עם זאת הם לא יכערו אותם. זו הסיבה שממקמים אותם בזווית הנכונה ביותר כדי לראות מי מגיע אל השערים. מערך ההתראה כולל מצלמות במעגל סגור וגם מערכת אזעקה שפועלת בעת הצורך אם מגיע לשטח הפרטי אדם זר.

מקצועיות לפני הכול

כאשר מזמינים שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים, עושים זאת רק אצל המומחים. ההכוונה של אנשי המקצוע שהם מנוסים מאד, מאפשרת קבלת רעיונות מקוריים שהם מבריקים וכדאיים מאד. זה קורה בעת סגירת ההזמנה הסופית על מי המפרט של מעצב הפנים. ממשיך בעת ביצוע המדידות המדויקות כדי לתכנן את הייצור המדוקדק.

התקנה של שערים וגדרות

התקנה של שערי כניסה, שערי חנייה וגדר היקפית הם אחריות גדולה. כיוון שמדובר בפריטים שהם כבדים ונפילה שלהם חלילה על רכוש כמו רכב, על אדם או על חית מחמד עלולה להיות מזיקה ומסוכנת ביותר. לכן הצוות הטכני מתכנן מראש את אופן ההתקנה שהם המתאימים ביותר לתנאי השטח. אפשר לבחור בהתקנה שכוללת יציקה בכמה נקודות. הבטון שומר את הגדרות באופן יציב לאורך שנים רבות. אפשרות נוספות היא קיבוע באמצעות פרופילים ייחודיים מפלדה.

המאסיביות של הפלדה תעניק שקט נפשי לבני הבית לשנים רבות, כיוון שמדובר במוצר מיוחד שהוא בטיב מעולה ובדרגת חוזק גבוהה מאד.

אם אתם מחפשים פתרונות של שערים לבית פרטי מעוצבים בלעדיים, גדרות בהיקף המבנה ושערי חנייה, הגעתם למקום הנכון. המומחים של מגן גידור יוכלו לתת לכם כמה וכמה אופציות כדי שתחליטו מהי האפשרות שנראית המעשית ביותר עבורכם. רכישה של מוצרים אלו שישרתו את בני הבית לאורך שנים רבות אינה עניין של מה בכך ולכן הלקוחות מקבלים מאתנו מידע שכולל את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחת מהאופציות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה