תואר זה נחמד אבל לא הכול, 3 דברים שצריך כדי להתקבל להייטק

$(function(){setImageBanner('b6ebd1e1-413e-401c-8eb5-8bf90f52c72b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

מה צריך כדי להתקבל לעבודה טובה בהייטק? האם המעסיקים באמת דורשים תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת תוכנה כתנאי קבלה לעבודה בהייטק? האם בוגרי קורסים יכולים למצוא עבודה בהייטק אם אין להם תואר אקדמי?

pixabay

הרבה אנשים משוכנעים כי כדי להתקבל להייטק חייבים ללמוד תואר במחשבים. למעשה, המציאות מוכיחה כי המעסיקים בהייטק מעדיפים מועמדים בעלי ניסיון ולעיתים פחות מתרשמים מהתואר האקדמי. אמנם, תואר במדעי המחשב הוא תואר יוקרתי, עם זאת יש להשקיע כ-3 עד 4 שנים באקדמיה ובסיום הלימודים רוב הבוגרים נאלצים להמתין בבית תקופה ארוכה עד שהם מקבלים זימון לראיונות עבודה. לעומתם, בוגרי קורסי ההייטק במכללת SVCOLLEGE זוכים לעדיפות אצל המעסיקים והם מתברגים למגוון משרות אטרקטיביות בחברות ההייטק המובילות בישראל.

תואר במחשבים מעניק ידע תיאורטי וכלי מחקר

תוכנית הלימודים לתואר ראשון במחשבים כוללת מגוון רחב של קורסים בתחומי ידע שונים, ובסיום התואר הבוגרים זוכים לכלים חשובים ברמת הידע. יחד עם זאת, לבוגרי תואר ראשון במחשבים אין כל ניסיון מעשי בעבודה בהייטק, וכיום המעסיקים רוצים רק עובדים עם ניסיון.

לכן, אנשים המעוניינים להשתלב במהירות בעבודה בהייטק חייבים להבין כי אם המטרה שלהם היא למצוא עבודה בקלות בהייטק -  לא בטוח שלימודים לתואר ראשון במחשבים הם הפתרון הנכון והמתאים עבורם. כיום, צריכים 3 דברים חשובים כדי להתקבל לעבודה בהייטק – ניסיון מעשי, הבנה וכלים המסייעים למועמד לקבל זימונים רבים לראיונות עבודה וידע כיצד לעבור בהצלחה את הראיונות של המעסיקים ויועצי ההשמה להייטק, מיקוד בתחומים הפופולריים ביותר בעשיית ההייטק.

נוסחת הקסם של מכללת SVCOLLEGE

מכללת ההייטק המובילה SVCOLLEGE זוכה לשבחים רבים מצד הבוגרים והמעסיקים. ניתן לקרוא ביקורת או חוות דעת של הבוגרים על המכללה שסייעה להם להשתלב במהירות ובקלות בהייטק לאחר סיום הלימודים. מנכ"ל המכללה בשיתוף חברי הצוות המנוסים פיתחו את נוסחת הקסם שמאפשרת לבוגרי הקורסים ב-SVCOLLEGE למצוא עבודה בקלות בהייטק. הנוסחה מבוססת על 3 דברים:

  • קורסים ממוקדים – המכללה מציעה רק קורסים פופולריים עם תכני לימוד העונים על הצרכים של המעסיקים בהייטק. כל הקורסים עונים על דרישות השוק והמעסיקים, אלו קורסים ממוקדים וקצרים הכוללים נושאי לימוד רלוונטיים, בדגש על כלים מתקדמים המאפשרים לבוגרים להוכיח את עצמם בעבודה החל מיומם הראשון. אין טעם ללמוד תואר ראשון במחשבים במשך שנים ארוכות מאחר ולומדים נושאים רבים שאין בהם צורך או שימוש בהייטק.
  • התלמדות מעשית (סטאז') – כל הסטודנטים במכללת ההייטק SVCOLLEGE זוכים להתלמדות מעשית במסגרת הקורס, את ההתלמדות המעשית הם עוברים בחברות הייטק מובילות, לכן בסיום הלימודים הם נחטפים לעבודה במהירות, לעומת בוגרי תואר במחשבים הנאלצים להמתין זמן רב בבית עד קבלת זימון לראיון עבודה, ורבים מהם נאלצים לעבוד תקופה ממושכת בעבודות זמניות.
  • הכנה לראיונות עבודה – בוגרי הקורסים במכללת SVCOLLEGE זוכים לקואצ'ינג אישי הכולל הכנה לראיונות עבודה בהייטק, סימולציות והכרות עם השאלות הנפוצות בראיונות עבודה בהייטק, סיוע בכתיבת קורות חיים וליווי אישי וצמוד עד להשמה בהייטק. הקואצ'ינג מסייע לבוגרי הקורסים במכללה לקבל יותר זימונים לראיונות עבודה ולעבור את הראיונות בקלות.

לכן, אם אתם מעוניינים לעבוד בהייטק כדאי לכם לקרוא חוות דעת של בוגרי הקורסים ב-SVCOLLEGE, מומלץ לקרוא גם חוות דעת על נוסחת הקסם של המכללה המבטיחה ליווי צמוד עד השמה מלאה בהייטק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה