תופעות נפוצות אחרי גיל 50 שכדאי להכיר

$(function(){setImageBanner('f77a9f81-2687-4f62-b832-86e083c32747','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

הגיל עושה את שלו וסימני הגיל עשויים להיות מורגשים באופנים שונים בקרב אנשים שונים.
אולם, ישנן מספר תופעות שהופכות לשכיחות יותר החל מגיל חמישים ואילך, תחילת גיל המעבר אצל נשים ופתיחתו של גיל העמידה אצל גברים.
ביניהן: הפחתה באנרגיה, ירידה בחשק המיני ובביצועים המיניים, התקפות של גלי חום והזעות ליליות, סיכוי מוגבר לדלקות צורבות בדרכי השתן.

RF123

למה לצפות וכיצד אפשר להתמודד ביעילות עם הסימפטומים המטרידים והלא נעימים של שלב זה בחיים?

זהירות, גלים עוצמתיים בדרך אליך
גלי חום נובעים מחוסר איזון הורמונאלי כאשר חלה בגיל המעבר אצל נשים ירידה דרמטית באסטרוגן שבאה לידי ביטוי בבעיה בוויסות הטמפרטורה בגוף.
לרוב מדובר בגלים שנמשכים מספר דקות והתדירות שלהם וכן עוצמתם משתנה מאישה לאישה כאשר יש נשים שעשויות לסבול מהתופעה המייגעת במשך שנים ארוכות בכל שעות היום ובעיקר מהזעות ליליות בלתי נסבלות. הן מוצאות עצמן מתעוררות כאשר הן מוצפות זיעה קרה ובוערות מחום.
על מנת להילחם בגלים - יש לשמור על סביבה מרעננת ומקוררת, להעדיף מצעים ובדים העשויים מבדים טבעיים, אווריריים ונושמים כמו בהרכב של 100% כותנה או פשתן.
כדאי להימנע מצריכת מאכלים ארומאטיים וחמים כמו תבשילי קדרה, מרקים או מאכלים מתובלנים יתר על המידה.
פרומנסיל הוא תוסף תזונה המבוסס על צמח בשם תלתן אדום המכיל רכיב חיוני בשם "איזופלבונים" המדמים את פעולת האסטרוגן רק באמצעי צמחי ויכולה לסייע בהתמודדות עם גלי חום וכן תסמינים נוספים הנפוצים בתקופת גיל המעבר.
למותג גם ספריי לקירור אשר יכול להציע הקלה במצבים של גלי חום כאשר הוא שואב חום מהעור ויכול להפחית כך את טמפרטורת העור ואת האדמומיות שמופיעה בעקבותיה.

צורב? אולי מדובר בדלקת בשתן
דלקת בשתן מהווה תופעה מטרידה, כואבת, שחוזרת על עצמה בשלבים שונים לאורך החיים, בעיקר בתקופות של חוסר איזון הורמונאלי ובניגוד לסברה הרווחת, סובלת מתופעה של דלקות בדרכי השתן הן גברים והן נשים כאשר אצל נשים היא אכן נפוצה יותר בשל מבנה השופכה הממוקמת באגן.
דלקת בדרכי השתן גוררת תסמינים כמו שינוי בגוון ובריח השתן, כאבים באזורים שונים ובעיקר במוקדים כמו בטן תחתונה, גב תחתון וכן תסמינים של צריבת בעת הטלת או מתן שתן, ולעיתים גם בחילות, הקאות וסחרחורות. בגיל מבוגר היא נפוצה יותר גם על רקע של מחלות כמו סוכרת או אבנים בכליות.
הבשורות המשמחות הן שיש תוספים המבוססים על רכיבים מהטבע שיכולים להקל כמו ציס קונטרול – פורמולה צמחית עשירה בנוגד חמצון עוצמתי, שיכול לעזור במניעת היצמדות חיידקי אי.קולי הנפוצים בגרימת דלקת בשתן וכך להפחית סיכון לזיהום.

ירידה בפעילות המינית? יש מה לעשות
בגיל מתקדם חלה ירידה הדרגתית בחשק המיני וכן בהשגת זקפה אצל גברים. לא חייבים לוותר על הנאה מינית או להתפשר עליה, כיוון ששינויים באורח החיים יכולים לסייע וכן צריכת תוספי תזונה משלימים. תוסף וירמקס מבוסס על צמחים שידועים בספרות המקצועית כמגבירי אנרגיה מינית ויכולים לשפר את התפקוד המיני של גברים.

אל תתנו לגיל למנוע מבעדכם ליהנות מאיכות חיים גבוהה. גלו תוספים שיכולים לשפר ולסייע במצבים נפוצים בגילאים מתקדמים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה