תיאום מס לשנת 2021 באתר רשות המיסים

$(function(){})

בשנה האחרונה החלה רשות המיסים להסיט שירותים לערוצים דיגיטליים ואופן קבלת הקהל במשרדים. אחד היתרונות שכעת תוכלו לבצע תיאום מס לשנת 2021 באתר רשות המיסים.

https://pixabay.com

תיאום מס לשנת 2021 באתר רשות המיסים

כל מי שעובד ביותר מאשר עבודה אחת ומקבל שכר משני מעסיקים ומעלה, מכיר את התהליך השנתי שבו הוא נדרש לבצע תיאום מס. בניגוד לשנים קודמות בהן מרבית תיאומי המס נעשו מול פקיד שומה במשרדי מס הכנסה, נראה שהשנה גם שירות זה יבוצע בעיקר באמצעות שירותי הדיגיטל והאתר האישי של רשות המיסים.

רשות המסים פתחה השבוע את המערכות לעריכת תיאום מס באינטרנט לשנת 2021, וכבר ביממה האחרונה כ-3,500 איש הפיקו אישורים לשנה הנוכחית. מידי שנה הרשות מפיקה אישורים לתיאום מס למעלה מחצי מיליון איש.

חשוב לדעת כי האישורים לתיאום מס שהופקו בשנת 2020 תקפים עד לתשלום משכורת פברואר או עד ל-13.3.2021, לפי המוקדם. והאישורים לתיאום מס לגמלאים לשנת 2020 תקפים עד 13.5.2020.

קיימות שתי חלופות לעריכת תיאום מס באינטרנט, מכל מקום, בכל זמן ומבלי לצאת מהבית. באמצעות אתר רשות המיסים לאחר תהליך רישום קצר.

האפשרות הראשונה לתיאום מס היא באמצעות יישום אינטרנטי בו עורכים באופן עצמאי את תיאום המס ומדפיסים מיידית את האישורים. אפשרות זו מתאימה להקלות מסוימות, להכנסות מסוימות וכן לתיאום מס ראשון לשנה.

האפשרות השנייה להפקת אישורי מס היא באמצעות מערכת הפניות באינטרנט למשרדים לבקשת עריכת תיאום מס. אפשרות זו מתאימה לכל ההכנסות, וההקלות המפורטות בטופס הבקשה להקלה ולתיאום בחישוב ניכוי המס ע"י פקיד השומה (טופס 116) וכן לתיאום מס חוזר באותה שנת מס.

במסגרת אפיק זה מזינים במערכת את הפרטים האישיים, מצרפים את טופס 116 ומסמכים נלווים, ותוך 5 ימי עבודה האישור ימתין להדפסה ביישום לתיאום מס.

עוד באתר רשות המיסים - מס הכנסה רחובות     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה