3 טיפים לבחירת קבלן איטום

$(function(){setImageBanner('dcb6f1ec-72dd-4b43-9ac7-ea23216b9eef','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

בעיות רטיבות הן כאב ראש לא קטן, ולפתרונן הן דורשות טיפול איטום לא פחות ממצוין. עבודות איטום מחייבות איש מקצוע מומלץ ומוביל בתחומו. הכתבה תפרט איך בוחרים קבלן איטום טוב.

pexels

חשיבות איכות האיטום

כאשר מדובר באיטום איכותי המטרות הן ברורות:

  • בית יבש
  • בידוד רעשים
  • שמירה על הטמפרטורה

למשל, על מנת לאטום את הגג ניתן להשתמש בשיטות שונות ובחומרים שונים. חומר איטום לגג בשיטה הישנה והזולה ביותר הוא מזפת. זהו חומר מבודד וחזק שמעניק את הבידוד הרצוי והעמידות הדרושה, מאזן את הטמפרטורה ומונע על קירות הבית רטיבות ועובש. איטום איכותי צריך להיעשות גם בקירות הבית, בחלונות, בבתים עם מרתפים וכד'. לכל אזור מיועדים חומרי איטום שונים שיש לדעת מה הם ולאיזו מטרה הם משמשים. כמובן שלא אוטמים בזפת חלונות ולכך יש חומר אחר. יתרה מכך, אם האיטום לא נעשה באופן איכותי הרטיבות תפגע ביסודות של הבית ותגרום לנזקים בריאותיים כמו עובש או פטריות המזיקים לבני אדם ולריהוט.

 

בחירת קבלן איטום מקצועי

איטום איכותי מחייב בחירת קבלן איטום מקצועי ואיכותי. הוא צריך לוודא שעבודות האיטום ישמרו על הדיירים מפני נזקי נזילות ולהקפיד על האיטום בחומרים מתאימים ובאופן יסודי. מעבר למקצועיות, מיומנות ואמינות, מומלץ לבחור בקבלן איטום מנוסה ומומחה על מנת שעבודת האיטום תהיה כמה שיותר איכותית בין אם מדובר על בחירת חומרי איטום עמידים ובין אם מדובר על שימוש בציוד וטכנולוגיה מתקדמת עם תו תקן. כאשר בוחרים בקבלן מומלץ ובעל מוניטין גם התוצאות יהיו טובות יותר. ניתן לקבל המלצות ממכרים שעבדו עם קבלן האיטום, המלצות באינטרנט מהאינדקסים או הפורומים השונים, רשתות חברתיות וכד'.

 

אחריות ובטיחות מעל לכל

העבודה עם אנשי מקצוע בכלל וקבלני איטום בפרט מחייבת שמירה על כל כללי הבטיחות על פי היתרים ותווי תקן בהתאם לעבודה לה זקוקים. עבודות האיטום צריכות להחזיק לשנים ארוכות ולכן גם האחריות של הקבלן צריכה להיות בהתאם. חשוב לקבל אחריות כתובה וחתומה המציינת את התקופה שלה. כשמדובר על בטיחות בעבודה, לעיתים זקוקים לעבודות איטום בקירות חיצוניים וחלונות בקומות גבוהות. קבלן איטום רציני מחזיק בציוד סנפלינג בטיחותי על מנת שהצוות יוכל לעבוד בצורה בטוחה ואתם תקבלו את האיטום האופטימלי. בנוסף, על הקבלן להקפיד על אזור עבודה נקי לאחר עבודות האיטום, לעמוד בזמנים שהוקצבו לצורך האיטום ולעבוד בצורה מדויקת כדי למנוע טעויות.

 

מחיר הוגן

מחיר האיטום נקבע על פי מטר בהתאם לשטח בו הוא נדרש. למשל, איטום גגות בזפת למטר רבוע יעלה בין 30-70 ₪, איטום חלון אלומיניום יעלה בין 300-800 ₪, איטום קיר חיצוני יעלה בין 150-190 ₪ לכל 50 מ"ר כולל יריעה ביטומנית בעובי 4 מ"מ עם שכבת הגנה. לסיכום, הבחירה בקבלן איטום צריכה להיעשות גם על פי המחיר ולכן מומלץ לערוך השוואת מחירים בין הקבלנים השונים.

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה