5 דברים שחשוב לבדוק כאשר רוכשים דלתות כניסה במבצע

$(function(){setImageBanner('d7dafbad-3fe6-4467-854c-2293a6b7d744','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

דלתות כניסה הן הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המותקנות בפתח הדירה או הבית, כאשר טווח המחירים של דלתות כניסה נע בין 3,000 ₪ ל-5,000 ₪ בממוצע לדלת כניסה סטנדרטית ועד 7,000 ל-12,000 ₪ בממוצע לדלת כניסה מעוצבת בגודל סטנדרטי. עלות זו הולכת ונוסקת ככל שמדובר בדלתות כניסה מיוחדות המגיעות בגדלים לא סטנדרטים, מיוצרות מחומרי גלם יוקרתיים ומותקנות בשיטות התקנה המייקרות את המחיר הכולל של רכישת והתקנת הדלת.

קרדיט תמונה: שריונית חסם

דלתות כניסה במבצעי מכירות - מה חשוב לדעת?

בדומה לכל ענף אחר הקשור לסביבת המגורים שלנו, גם בענף הדלתות תוכלו ליהנות ממבצעי מכירות המתקיימים על ידי חברות הייצור ו/או המשווקים לאורך כל ימות השנה. מבצעים אלו מאפשרים לכם לרכוש דלתות כניסה בעלויות מוזלות בסדרי גודל משתנים בהתאם לאחוזי ההנחה המוצעים לכם ובהתאם לתנאי המבצע. במקרים מסוימים, מבצע המכירות מתייחס לכמות מוגבלת של דלתות ובמקרים אחרים המבצע מתייחס לדגמים מקולקציה קודמת וזאת במסגרת החלפת קולקציות ומכירת חיסול מלאי קיים. כך או אחרת, הרווח כולו של הצרכן.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דלת כניסה במבצע מכירות?

רכישת דלתות כניסה במבצע מכירות כזה או אחר, מחייבת אתכם להתייחס ל-5 נושאים מרכזיים:

 זהות היצרן/משווק

דלתות כניסה במבצע מומלץ לרכוש מיצרנים/משווקים מוכרים וידועים, ובכך, להבטיח לעצמכם רכישה בטוחה וכדאית גם בכל הקשור לאיכות הדלתות וגם בכל הנוגע לטיב והיקף האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

האטרקטיביות של המבצע

כפי שציינו מקודם, ישנם מספר סוגים שונים של מבצעי מכירות על דלתות כניסה, ולכן, הדבר מחייב אתכם להתייחס לתנאי המבצע ולאטרקטיביות המבצע. במקרים מסוימים, מבצע המכירות לא יכלול את סוגי דלתות הכניסה בהן אתם מעוניינים ושווה לכם לחפש מבצע מכירות אחר. כמו כן, אנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין מספר יצרני דלתות מוכרים וידועים וזאת על מנת לבדוק האם מדובר במבצע אטרקטיבי בהשוואה לדגמי דלתות זהים המשווקים על ידי חברות הייצור השונות.

איכות חומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות הכניסה במבצע

דלתות כניסה מיוצרות מחומרי גלם שונים הכוללים בין היתר: פלדה, עץ מלא, אלומיניום ושילוב בין מספר חומרי גלם שונים. כאשר רוכשים דלת כניסה במבצע מכירות או במחיר מלא, חשוב להתייחס לאיכויות חומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת ובכך להבטיח את עמידותה לאורך זמן.

מפרט הדלת

לעיתים, מבצעי מכירות על דלתות כניסה מאפשרים לכם אומנם ליהנות ממחיר אטרקטיבי אך הדלת עצמה כוללת מפרט בסיסי המחייב אתכם לבצע שדרוגים של מנגנון הנעילה והידית, ולכן, מומלץ לבדוק מראש את מפרט הדלת המוצע לכם במסגרת המבצע.

עלויות התקנה - מה חשוב לדעת?

עלות רכישת דלתות כניסה במבצע אינה כוללת את עלויות ההתקנה הנקבעות בהתאם לסוג הדלת אותה רכשתם, גודל הדלת ושיטת ההתקנה הנדרשת לכם. את דלתות הכניסה נהוג להתקין בשתי שיטות התקנה עיקריות, אחת מהן היא במסגרת התקנת משקוף, והשיטה השנייה היא התקנה בקו אפס במסגרתה דלת הכניסה מותקנת באופן מיושר עם קיר חזית הכניסה. השיטה השנייה יקרה יותר והיא מצריכה עבודות הכנה מקדימות. כך או אחרת, כאשר אתם רוכשים דלת כניסה במבצע, מומלץ לברר את נושא עלויות ההתקנה עוד במעמד הרכישה ולבדוק עם היצרן/משווק שבאמצעותו אתם רוכשים את הדלת את עלות ההתקנה הממוצעת לסוג הדלת אותה אתם מעוניינים לרכוש.

בנושא זה, חשוב לציין שהאחריות על הדלת עצמה מוענקת לכם מטעם היצרן/משווק ואילו האחריות על ההתקנה מוענקת לכם על ידי המתקין. לפיכך, מומלץ לשכור את שירותיהם של מתקיני דלתות מקצועיים ומוסמכים מטעם היצרן/משווק ולוודא שהם מעניקים לכם אחריות מלאה על ההתקנה. במקרים מסוימים, ההתקנה מתבצעת על ידי נציגיו של המשווק/יצרן ומחיר ההתקנה כלול במחיר הדלת.

מבצעי מכירות אטרקטיביים - מתי הם מתקיימים?

מבצעי מכירות על דלתות כניסה אומנם מתקיימים לאורך כל ימות השנה, אך ישנם מספר "פיקים" לאורך השנה במהלכם תוכלו ליהנות ממבצעי מכירות אטרקטיביים במיוחד, וביניהם: במהלך החודשים נובמבר - דצמבר כחלק ממבצעי חיסול מלאי של חברות ייצור ומשווקים לקראת סוף השנה האזרחית, במהלך החודשים מרץ - אפריל כחלק ממבצעי המכירות לקראת חג הפסח ובמהלך החודשים אוגוסט - ספטמבר כחלק ממבצעי מכירות לקראת חגי תשרי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה