5 מקומות לסיורים מעולים באזור ירושלים בעת אירוע בר מצווה בכותל

$(function(){setImageBanner('e08fad1c-14f3-45cf-82cb-5b7b1ea41e2a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

הילד שלכם הגיע לגיל 13 והחלטתם לחגוג עבורו את אירוע המצווה בכותל. אין ספק שבר מצווה בירושלים, במקום עם החיבור הכי גדול לאל שבמרומים, הוא אירוע מאוד מרגש עבור הילד, עבור ההורים וגם עבור האורחים. ובאירוע כזה, כדאי גם לדאוג לחלק האומנותי של היום הכולל סיור באחד מהאתרים הייחודיים של העיר ירושלים. אז באילו מקומות כדאי לעשות סיור בקבוצה? הנה חמשת המקומות הייחודיים ביותר.

FREEPIK

סיור במנהרות הכותל

מנהרות הכותל הינן מנהרות מתקופות שונות בהיסטוריה, בעיקר התקופה המקראית. מדובר על עיר היסטורית שיושבת ממש מתחת לרחבת הכותל. הסיור במנהרות מאפשר לכם להכיר את החיים בתקופות הקדומות שהיו באזור זה. מדובר על סיור מרתק לקבוצות שמתאים באופן קסום גם לחגיגת בר מצווה בכותל. 

סיור בעיר דוד

עיר דוד היא אתר ארכיאולוגי של ירושלים הקדומה ובו קבור דוד המלך. מדובר על עיר קדומה מבוצרת בחומות ובה זורם מעיין הגיחון אשר נחשב למקור המים באותה התקופה. ניתן לראות באתר מספר תקופות. חלקן לפני חורבן הבית הראשון וחלקן לפני חורבן הבית השני. זהו סיור מרתק ומאוד מומלץ עבור קבוצות. לטיול בר מצווה זה יכול להיות מושלם. 

סיור טעימות במחנה יהודה

מחנה יהודה, השוק הכי מפורסם בעיר ירושלים. זהו שוק מאוד מיוחד ומאוד צבעוני ומה שיותר מרתק בו עבור קבוצות, אלו סיורי הטעימות שניתן לעשות בו. ניתן לקחת קבוצה שלמה, לעבור בין הרוכלים, לטעום מאכלי עדות מיוחדים ובמיוחד מאכלי העדה הכורדית שמאוד מאפיינים את השוק. כמו כן, טיול בשוק מביא עמו צבעוניות אחרת של פירות, ירקות ופירות יבשים מכל הסוגים ומאוד מיוחדים. 

סיור במשכנות שאננים

ירושלים שבתוך החומות הינה ירושלים העתיקה, אך בשנת 1860, ממש בשלהי התקופה העות'מנית, נבנתה השכונה הראשונה מחוץ לחומות ירושלים. שכונה מאוד מיוחדת שהתיישבו בה יהודים רבים. ניתן לעשות סיור בשכונה הייחודית, להכיר את החיים שהיו בשנים אלו ולהבין ממה התפרנסו ואיך קיימו חיי משפחה בקבוצות. סיור מרתק וייחודי. 

טיול בשוק המוסלמי

במרחק הליכה קצרה מקניון ממליא המפורסם, נמצא השוק המוסלמי. שוק צבעוני ארוך מאוד המוביל אתכם בדרככם אל הכותל. בשוק תוכלו להנות משלל מזכרות מגוונות המסמלות את המוסלמים. שוק צבעוני לטיול מגניב והכרות עם הרובע המוסלמי. בהחלט ניתן לבצע סיור כזה בדרככם אל חגיגת הבר מצווה בכותל. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה