אחות מכל הלב : תמונת היום בבית החולים קפלן אחות מטפלת בחולי קורונה מכל הלב

$(function(){})

ימים מאתגרים עוברים על מחלקת קורונה בבית החולים קפלן ברחובות אבל מה תגידו על כתם הזיעה המקורי שהופיע על החלוק של לינה טטייבסקי אחות בכירה במחלקה .

על זה בדיוק נאמר תמונה שווה אלף מילים

צילון יהלומה בוני

זה יוצא אצלה מהלב 

לינה טטייבסקי (נ+2, תושבת אשדוד), אחות בכירה במחלקת קורונה, בית החולים קפלן ברחובות, אחות מזה 22 שנה, מתוכם 15 שנים בקפלן, קיבלה הערה מאנשי הצוות הרפואי לאחר עבודה קשה ומיוזעת במהלך משמרת על צורת לב מקרית על מדי האחות שלה, שהיא ההוכחה הכי אותנטית לעבודה קשה מכל הלב.

לינה מתארת: "טיפלנו בחולים, מדדנו סימנים, חילקנו תרופות, ואחרי כמה שעות הזעתי ממאמץ וכשיצאתי כל אנשי הצוות אמרו לי להביט במראה וראיתי את הלב והתרגשתי מאוד". אחות אחראית של המחלקה, יהלומה בוני, הוציאה את הטלפון הנייד ותיעדה את הרגע.

“זה מוכיח עד כמה הצוותים הרפואיים בבית החולים עובדים סביב השעון ובמלוא המרץ לטובת חולי הקורונה", היא מסכמת. ומאיתנו במערכת אתר נס ציונה נט שלוחה ברכת תודה והערכה לצוותים הרפואיים באשר הם שם ! 

בתמונה האחות מכל הלב  , לינה טטייבסקי, שומרת על חיוך גם בימים המתאגרים , צילום יהלומה בוני . 

בית החולים קפלן ברחובות , המשרת גם את תושבי נס ציונה ונטפל בין היתר בחולי קורונה מנס ציונה,  הוקם בשנת 1953נקרא על שמו של אליעזר קפלן, שר האוצר הראשון של מדינת ישראל. כתובת המרכז בוריס פסטרנק 1, רחובות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה