אחרי איזה "נוכלים" רצה אדווה דדון בנס ציונה?....

$(function(){setImageBanner('d1e3d18e-d98e-4526-98ca-ae658956ec23','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

לא בדיוק נוכלים, הפעם..
כי אדווה דדון הגיעה בלי לרוץ... להרצות בפני תלמידי תקשורת בהווה ובעתיד. כחלק מארועי בוקר חשיפת מגמת התקשורת לתלמידי ט' וביוזמת מירב שלזינגר מנהלת מרכז התקשורת, בתיכון בן גוריון נס ציונה.

כאמור, הוזמנו תלמידי שכבת ט' לבוקר חשיפת מגמת התקשורת. התלמידים יוכלו להרשם לשנה הבאה בתיכון, ולהיות תלמידי תקשורת ולשלב זאת עם לימודי כימיה/פיסיקה/ביולוגיה/ דיפלומטיה/ מד"ח/ מחשבים או כל מקצוע שיחפצו.

את תלמידי שכבת ט' קיבלו באשכול פיס תלמידי מגמת תקשורת של התיכון י3 יא3 יב3 וחילקו להם שוקולדים חמצוצים ומאפים.

את ההרצאה פתחה מירב שלזינגר בהסבר על המגמה, שקיימת 20 שנים בתיכון. הכירה להם את עמיתיה בצוות צביה וייצמן וגולן ארביב. התלמידים התעניינו במסלולי המגמות השונים: מדיה דיגיטאלית, קולונוע, רדיו ופודקאסטים.
במגמה יש רדיו עירוני, בשם 106FM המשדר בלייב לכל העיר והסביבה. התלמידים מתנסים בהגשה, עריכה מוסיקאלית, ראיונות וכן בהפקת פודקאסטים בתחומי דעת שונים.
יש לציין כי מגמת תקשורת-רדיו היא ייחודית בעיר. רק בתיכון בן גוריון יש אפשרות ללמוד רדיו, ולכן תלמידים רבים מכל בתי הספר בעיר מבקשים להתקבל למגמה זו.


אחרי שאלות התלמידים והסבר הזמינה מירב שלזינגר את הכתבת המפורסמת והמוערכת  "האייקון" - כפי שכינו אותה התלמידים... את אדווה דדון הכתבת של ערוץ 12. היא סיפרה לתלמידים על דרכה העיתונאית, ושילבה משפטי מוטיבציה ואמונה עצמית. אדוה אמרה לתלמידים שיחלמו גבוה, ויגשימו את החלומות שלהם בעבודה קשה.
היא סיפרה להם כי בלימודי תקשורת, ניתן להגיע ולשלב עם תחומים רבים, שכן לימודי תקשורת פותחים בפני התלמידים הזדמנויות רבות ומאפשרת להם פיתוח כישורים רבים נוספים.
אדווה דדון ליוותה את הרצאתה בקטעים מתוך הנוכלים אותה היא מגישה, וכמובן הראתה לתלמידים את סצנות הריצה המפורסמות שלה, אחרי הנוכלים ולעיני המצלמות. התלמידים הנלהבים שיתפו פעולה, הקשיבו בסקרנות לסיפורים שמאחורי התוכניות, למדו כיצד ניתן לזהות שקרים בעזרת שפת גוף ושיחה עם הנוכלים, וכן סיפרה על המעקבים והדרך ללכוד את האנשים שעוקצים קשישים, ואנשים תמימים.
 שאלות רבות הוצגו ע"י התלמידים שהביעו עניין רב, ומחיאות הכפיים בסוף ההרצאה העידו על העניין הרב שלהם.
לסיום האירוע התלמידים הצטופפו בהמוניהם כדי להצטלם עם הכתבת אדווה והודו לה על הרצאה מרתקת ומעוררת מחשבה.

מגמת תקשורת בן גוריון

ראו כמה דקות מן ההרצאה בסירטון:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה