ארוע הוקרה לעובדי העיריה והענקת תעודות לעובדים מצטיינים התקיים בברכת נס גלים

$(function(){setImageBanner('dbcb159e-6969-4beb-a630-9e49785b62ee','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

ביום רביעי נאספו מאות מעובדי העיריה וגימלאיה, השתתפו בארוע שתוכנן במקור כהרמת כוסית לפני חג הפסח, ונדחה בשל המצב הביטחוני.
ראו רשימת הזוכים בתואר "עובד מצטיין"

דוברות

כאמור, הארוע התקיים השבוע בנוכחות שיא של מאות עובדים. לאחר קבלת פנים, כיבוד ודברי ברכה, עלו לבמה בזה אחר זה 18 עובדות ועובדים מצטיינים, שנבחרו לאחר בחינה של ועדה מיוחדת אשר בדקה מבין עשרות המלצות את העובדים שביצעו את עבודתם מעבר לנדרש, הצטיינו במתן שרות לתושב ופעלו בתפקידם מתוך תחושת שליחות, תשוקה לעשייה ואכפתיות.

את הטקס המכובד והמכבד הנחתה מיטל חזן, מנהלת אגף משאבי אנוש שהזמינה את העובדים המצטיינים לעלות לבמה, לקבלת תעודת ההוקרה וזר פרחים מראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן ומנהל האגף הרלוונטי. עם העליה לבמה של כל עובדת ועובד צוינה עשייה משמעותית והסיבות בגינן הוחלט להעניק את ההוקרה.

העובדים המצטיינים הם:
אגף ההנדסה – חגית נרדיה, מזכירת האגף. אגף מערכות מידע, ספי כהן, מזכירת האגף. אגף הגזברות, איילה לוי סגנית מנהל אגף הגביה. מחלקת נוער צעירים וקהילה, נועם דוד, רכז תחום תנועות וארגוני הנוער. אגף הרווחה והשירותים החברתיים, העובדות: סיגל נוסבוים רכזת חוק הנוער וחנה גולדשטיין רכזת המועדון החברתי. אגף שפ"ע אברהם עשור ראש מדור נגרות ויוסי שלום, אחראי שרותי שליחות ומודעות. הרשות לביטחון קהילתי ענת לוי פור כהן, מדריכת מוגנות. אגף הביטחון מוריס באזוב, קב"ט מוסדות חינוך.מאגף משאבי אנוש העובדת מיטל פרננדס קוסטו, רכזת משאבי אנוש וממונה על העסקת עובדים עם מוגבלות.מבין עובדי אגף החינוך נבחרו העובדים המצטיינים: עמיחי משה, אב בית ביה"ס ראשונים, מלי אלדר, מזכירת חטיבת ביניים גולדה, שושנה טונדובסקי סיעת טיפולית צמודה, שפרה קטוע, סיעת כיתתית בביה"ס התומר אירמה יוסשבילי, סיעת אם בגני הילדים, מיקי בן מרגי, מלווה הסעות ואיריס פולק, קצינת ביקור סדיר

.דוברות

ראש העיר שמואל בוקסר אמר לעובדים: במהלך תקופת הקורונה ההתמודדות של כולנו היתה כמעט בלתי אפשרית, אל מול מציאות משתנה ואתגרים חדשים. אתם הייתם ונשארתם הרוח החיה מאחורי העשייה העירונית והשירות לתושב. השירות הציבורי לא דומה לאף משרה אחרת. מונחת על כתפינו האחריות והחובה להיות הכי טובים שאפשר, כי מחוץ לכותלי העירייה, סומכים עלינו שתמיד נהיה שם. אתם משקיעים את התבונה והיכולת להצלחת המערכת, עם לב רחב ונשמה הגדולה למען העיר שכולנו הגענו לשרת. ההישגים הם של כולנו.

בתום הענקת אותות ההוקרה, התקיים מופע של "היוצרים" חגי ויובל חן יחד עם דורון אזולאי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה